Kaikki tarvitsemasi saman katon alta

Videomainonta
Videomainonnalla voit vaikuttaa mielikuvaan, sitouttaa ja erottautua kilpailijoista tarinankerronnan keinoin.

Display-mainonta
Tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti ja tarkasti Alman verkoston avulla oli budjettisi sitten pieni, suuri tai jotain siltä väliltä.

Sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinoinnilla voit kertoa yrityksellesi tärkeistä asioista, tuotteista ja palveluista niin houkuttelevasti, että asiakkaasi kiinnostuvat ja käyttävät aikaansa viestisi parissa.

Printtimainonta
Digi- ja printtimainonnalla saat kerrottua viestisi tehokkaasti tavoittelemallesi kohderyhmälle, herätät huomiota ja voit vaikuttaa ostopäätökseen.

Hakukoneoptimointi ja Google-mainonta
Hakukoneoptimoinnilla ja Google-mainonnalla tavoitat ne, jotka etsivät sitä mitä yrityksesi tarjoaa verkossa.

Kotisivut ja verkkokauppa
Toimivat nettisivut ovat paras myyjäsi. Lähes jokainen ostoprosessi verkossa alkaa Googlesta. Yrityksen kotisivut tavoittavat asiakkaat usein ennen myyjää tai muuta yrityksen henkilökuntaa.
Minkä asian haluat laittaa kuntoon?
Tunnettuus
Haluan lisätä yritykseni tunnettuutta potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa.
Erottautuminen kilpailijoista
Haluan vaikuttaa mielikuvaan yrityksestäni ja erottua kilpailijoista.
Huomion herättäminen
Haluan kertoa yritykseni ajankohtaisista asioista, kuten tuotteista ja tapahtumista.
Löydettävyys & kotisivut
Haluan yritykseni löytyvän helposti verkosta ja verkkopalvelun tuottavan minulle lisää myyntiä.
Haluatko kuulla lisää mainosratkaisuistamme?
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]

Suosituksia ja näkökulmia automainontaan
Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen uudet käyttövoimat ja omistamisen muodot mietityttävät autonostajia. Toisaalta autoala on painiskellut saatavuusongelmien kanssa ja viimeaikainen […]

Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Mainonnan kohdentamisella pyritään win-win-tilanteeseen: mainostaja löytää sopivan yleisön, jolle kannattaa mainostaa, ja mainoksia näkevä yleisö hyötyy siitä, että näkevät heitä kiinnostavia mainoksia.

Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Onko mainontasi kirjavaa kuin strösselisekoitus? Nappaa tästä vinkkejä, miten pidät kokonaisuuden hallinnassa onnistuneesti.

Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin
Haluatko, että sisältösi yllättää, houkuttaa ja koukuttaa ja jää asiakkaiden mieleen? Haluatko lisätä myyntiä, kasvattaa tunnettuutta ja rakentaa brändiäsi? Hyvä, lue eteenpäin!

Mitä brändillesi tapahtuu, jos lopetat mainostamisen?
Mainoskampanja tuo monesti mukavan piikin myyntiin. Jos mainontaa tekee jatkuvaluontoisesti, hyödyt ovat todennäköisesti laaja-alaisempia ja vaikutukset pelkkää piikkiä pidempiaikaisempia. Mutta mitä tapahtuu, kun mainostaja laittaa pillit pussiin?

Miten mainonnan onnistumista voi mitata?
Onko mainontasi onnistunut, panostatko mainosrahoja oikeisiin asioihin? Katso lista, mitä mainonnan aloittamisessa kannattaa ottaa huomioon.

Miten brändiä rakennetaan?
Brändi on kuin hissipuhe, joka kuvailee yritystä ja sen palveluita, ja tiivistää brändin kilpailutekijät. Brändi on sitä, mitä muut ajattelevat sen olevan.