Kaikki tarvitsemasi saman katon alta

Videomainonta
Videomainonnalla voit vaikuttaa mielikuvaan, sitouttaa ja erottautua kilpailijoista tarinankerronnan keinoin.

Display-mainonta
Tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti ja tarkasti Alman verkoston avulla oli budjettisi sitten pieni, suuri tai jotain siltä väliltä.

Sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinoinnilla voit kertoa yrityksellesi tärkeistä asioista, tuotteista ja palveluista niin houkuttelevasti, että asiakkaasi kiinnostuvat ja käyttävät aikaansa viestisi parissa.

Printtimainonta
Digi- ja printtimainonnalla saat kerrottua viestisi tehokkaasti tavoittelemallesi kohderyhmälle, herätät huomiota ja voit vaikuttaa ostopäätökseen.

Hakukoneoptimointi ja Google-mainonta
Hakukoneoptimoinnilla ja Google-mainonnalla tavoitat ne, jotka etsivät sitä mitä yrityksesi tarjoaa verkossa.

Kotisivut ja verkkokauppa
Toimivat nettisivut ovat paras myyjäsi. Lähes jokainen ostoprosessi verkossa alkaa Googlesta. Yrityksen kotisivut tavoittavat asiakkaat usein ennen myyjää tai muuta yrityksen henkilökuntaa.
Minkä asian haluat laittaa kuntoon?
Tunnettuus
Haluan lisätä yritykseni tunnettuutta potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa.
Erottautuminen kilpailijoista
Haluan vaikuttaa mielikuvaan yrityksestäni ja erottua kilpailijoista.
Huomion herättäminen
Haluan kertoa yritykseni ajankohtaisista asioista, kuten tuotteista ja tapahtumista.
Löydettävyys & kotisivut
Haluan yritykseni löytyvän helposti verkosta ja verkkopalvelun tuottavan minulle lisää myyntiä.
Markkinointiratkaisut kaiken kokoisille yrityksille
Saisiko olla digimarkkinointia yksinkertaisesti? Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan niin kuulet lisää mainosratkaisuistamme!
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]

Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen
Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]

Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]

Kannattaako kesällä mainostaa?
Ajatteletko sinäkin, että kesällä mainoskampanjat eivät kannata, koska ”kaikki ovat lomalla”. Kesä on erinomaista aikaa saada näkyvyyttä ja tunnettuutta brändillesi juuri silloin, kun ihmisillä on […]

Ajankohtaiset yleisöt: Näin tavoitat suomalaisen kesäkansan
Tässä vinkkejä kaikille mainostajille, miten tehdä ajankohtaista mainontaa. Erityisesti nämä neljä yleisöryhmää tavoitat juuri nyt. Nappaa vinkit markkinoinnin vuosikelloosi, millaisten sisältöjen parista tavoitat yleisön keväällä […]

Kuntamarkkinointi kertoo houkuttelevasti sen, mikä on jo olemassa
Moni markkinoinnista vastaava pohtii, miten saada oma viesti kuuluville ja näkyville.Millainen kuntamarkkinointi oikeasti toimii? Miten saada huomiota oman alueen tapahtumiin? Mikä uusia asukkaita ja yrityksiä […]

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]

Suosituksia ja näkökulmia automainontaan
Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen uudet käyttövoimat ja omistamisen muodot mietityttävät autonostajia. Toisaalta autoala on painiskellut saatavuusongelmien kanssa ja viimeaikainen […]

Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Mainonnan kohdentamisella pyritään win-win-tilanteeseen: mainostaja löytää sopivan yleisön, jolle kannattaa mainostaa, ja mainoksia näkevä yleisö hyötyy siitä, että näkevät heitä kiinnostavia mainoksia.

Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Onko mainontasi kirjavaa kuin strösselisekoitus? Nappaa tästä vinkkejä, miten pidät kokonaisuuden hallinnassa onnistuneesti.