Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Sisältömarkkinointi tuo brändille näkyvyyttä

Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut.

Iltalehti tavoittaa suomalaiset valtakunnallisesti

Kaalimato.com on suomalainen seksivälineiden verkkokauppa, jonka kohderyhmänä ovat nautinnonhaluiset aikuiset. Iltalehdessä toteutetun sisältömarkkinoinnin tavoitteena on ollut saada lukijat kiinnostumaan Kaalimadon tuotteista. On haluttu julkaista lukijoille hyötytietoa, vinkkejä ja neuvoja seksielämän haasteiden kanssa sekä innostaa kokeilemaan uutta ja saada myyntiä kampanjakohtaisille tuotteille.

Sisältömarkkinoinnilla voidaan opastaa, auttaa ja innostaa lukijoita ja kertoa tuotteista niin kiinnostavasti ja houkuttelevasti, että saadaan lukijat viettämään aikaa sisältöjen – ja brändin – parissa. Voidaan herättää kiinnostus uusissa asiakkaissa ja sitouttaa nykyasiakkaita.

Sisältömarkkinointi Iltalehdessä tuo näkyvyyttä ja myyntiä

Kaalimato on julkaissut Iltalehdessä natiiviartikkeleita viikoittain keväästä 2020 lähtien. Alma Brand Studio on vastannut pitkään artikkelien ideoinnista ja sisällöntuotannosta. Mainostajan on myös mahdollista tuottaa artikkelien sisällöt itse, ja näin Kaalimato on toiminut vuoden 2023 julkaistujen artikkelien osalta.

Sisältömarkkinointi jatkuvana tekemisenä on toiminut Kaalimadon tarpeisiin erinomaisesti. Sisällöt ovat selvästi kiinnostaneet lukijoita ja toimineet tehokkaasti myös myynnin tukena.

Julkaistut sisältömarkkinointiartikkelit arkistoituvat verkkoon, joten niistä on saatu varsinaista kampanja-aikaa pidempi hyöty. Kaikki Kaalimadon Iltalehdessä julkaistut sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.

Sisältömarkkinointia Iltalehdessä jatketaan vuoden 2024 aikana, artikkeleita tullaan jatkossakin julkaisemaan viikoittain.

Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkeli

Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.

Tutustu esimerkkiartikkeliin >

Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkeli

Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.

Tutustu esimerkkiartikkeliin >

Mikko Rosén, toimitusjohtaja, Kentonec Oy

”Pitkäaikaisella sisältömarkkinointiyhteistyöllä Iltalehdessä olemme saaneet kasvatettua Kaalimadon brändinäkyvyyttä sekä kerrottua tietoa seksuaalisuudesta ja hyvinvoinnista. Sisältömarkkinoinnilla on lisäksi ollut tärkeä rooli myynnin tukemisessa.”

– Mikko Rosén, toimitusjohtaja, Kentonec Oy
Sari Orava

”Sisältömarkkinointiyhteistyö Kaalimadon kanssa on ollut erinomaista. Selkeät suunnitelmat, julkaisurytmitykset ja tavoitteet ovat tehneet tekemisestä sujuvaa ja toimivaa. Isossa roolissa on ollut myös Alma Brand Studion sisällöntuottajan tuntemus Iltalehden lukijoista ja julkaisujen kaupallisten tavoitteiden maaliin vienti. Artikkelien lukijamääristäkin näkee, että julkaisujen sisältö kiinnostaa Iltalehden nautinnonhaluisia lukijoita.”

– Sari Orava, myyntipäällikkö, Alma Media

Lue lisää: Sisältömarkkinointiartikkelit Iltalehdessä

Katso myös artikkeli: Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin

Sisältömarkkinoinnilla saat näkyvyyttä pitkäaikaisesti

Kun haluat saada kampanjaa pitkäaikaisemman hyödyn, sisältömarkkinoinnin artikkelit ovat erinomainen ratkaisu! Artikkelit jäävät elämään ja niiden pariin voi palata yhä uudelleen. Ota yhteyttä niin tehdään sinullekin sisältösuunnitelma.

Lue seuraavaksi

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut satoja tuhansia lukijoita Iltalehden natiiviartikkeleilla ja toimivalla display-mainonnalla. Niiden avulla […]

Tästä referenssiin

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista. Jätteenkäsittelypalveluita yrityksille tarjoava Ekokaari […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024