Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut.
Iltalehti tavoittaa suomalaiset valtakunnallisesti
Kaalimato.com on suomalainen seksivälineiden verkkokauppa, jonka kohderyhmänä ovat nautinnonhaluiset aikuiset. Iltalehdessä toteutetun sisältömarkkinoinnin tavoitteena on ollut saada lukijat kiinnostumaan Kaalimadon tuotteista. On haluttu julkaista lukijoille hyötytietoa, vinkkejä ja neuvoja seksielämän haasteiden kanssa sekä innostaa kokeilemaan uutta ja saada myyntiä kampanjakohtaisille tuotteille.
Sisältömarkkinoinnilla voidaan opastaa, auttaa ja innostaa lukijoita ja kertoa tuotteista niin kiinnostavasti ja houkuttelevasti, että saadaan lukijat viettämään aikaa sisältöjen – ja brändin – parissa. Voidaan herättää kiinnostus uusissa asiakkaissa ja sitouttaa nykyasiakkaita.
Sisältömarkkinointi Iltalehdessä tuo näkyvyyttä ja myyntiä
Kaalimato on julkaissut Iltalehdessä natiiviartikkeleita viikoittain keväästä 2020 lähtien. Alma Brand Studio on vastannut pitkään artikkelien ideoinnista ja sisällöntuotannosta. Mainostajan on myös mahdollista tuottaa artikkelien sisällöt itse, ja näin Kaalimato on toiminut vuoden 2023 julkaistujen artikkelien osalta.
Sisältömarkkinointi jatkuvana tekemisenä on toiminut Kaalimadon tarpeisiin erinomaisesti. Sisällöt ovat selvästi kiinnostaneet lukijoita ja toimineet tehokkaasti myös myynnin tukena.
Julkaistut sisältömarkkinointiartikkelit arkistoituvat verkkoon, joten niistä on saatu varsinaista kampanja-aikaa pidempi hyöty. Kaikki Kaalimadon Iltalehdessä julkaistut sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.
Sisältömarkkinointia Iltalehdessä jatketaan vuoden 2024 aikana, artikkeleita tullaan jatkossakin julkaisemaan viikoittain.
Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.
Kaalimadon sisältömarkkinointiartikkelit löytyvät kootusti Iltalehden Hyvä olo -osion alta omasta ”Piristä seksielämää” -osiosta.
”Pitkäaikaisella sisältömarkkinointiyhteistyöllä Iltalehdessä olemme saaneet kasvatettua Kaalimadon brändinäkyvyyttä sekä kerrottua tietoa seksuaalisuudesta ja hyvinvoinnista. Sisältömarkkinoinnilla on lisäksi ollut tärkeä rooli myynnin tukemisessa.”
”Sisältömarkkinointiyhteistyö Kaalimadon kanssa on ollut erinomaista. Selkeät suunnitelmat, julkaisurytmitykset ja tavoitteet ovat tehneet tekemisestä sujuvaa ja toimivaa. Isossa roolissa on ollut myös Alma Brand Studion sisällöntuottajan tuntemus Iltalehden lukijoista ja julkaisujen kaupallisten tavoitteiden maaliin vienti. Artikkelien lukijamääristäkin näkee, että julkaisujen sisältö kiinnostaa Iltalehden nautinnonhaluisia lukijoita.”
Lue lisää: Sisältömarkkinointiartikkelit Iltalehdessä
Katso myös artikkeli: Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin
Sisältömarkkinoinnilla saat näkyvyyttä pitkäaikaisesti
Kun haluat saada kampanjaa pitkäaikaisemman hyödyn, sisältömarkkinoinnin artikkelit ovat erinomainen ratkaisu! Artikkelit jäävät elämään ja niiden pariin voi palata yhä uudelleen. Ota yhteyttä niin tehdään sinullekin sisältösuunnitelma.