Moderni verkkosivu palvelee kävijöitä paremmin ja tuottaa enemmän kauppaa
Lähes jokainen ostoprosessi verkossa alkaa Googlesta. Yrityksen kotisivut tavoittavat asiakkaat usein ennen myyjää tai muuta yrityksen henkilökuntaa. Valitse sivustollesi ammattitekijä ja laita yrityksesi julkisivu ja kassavirta kuntoon. Nopea, näyttävä ja hakukoneoptimoitu WordPress-sivusto tehostaa yrityksen myyntiä ja vahvistaa brändiä. Hanki kotisivut yritykselle helposti ja vaivattomasti Netellolta.

Perussivusto
- Rakenna brändiä, luo uskottavuutta sekä tee tulosta hakukoneoptimoiduilla ja laadukkailla kotisivuilla.
- Yksinkertainen, optimoitu sivusto
- Sopii kiireiselle yrittäjälle, joka ei halua käyttää paljon aikaa projektiin
- Haluat löytyä Googlesta ja ohjata asiakkaat yhteydenottoon
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 4 kk
Alk. 3950 eur + alv.
Ylläpitokulu 49 eur/kk + alv.

Räätälöity sivusto
- Juuri tarpeisiisi rakennetut ja räätälöidyt kotisivut
- Laadukas ja näyttävä kokonaisuus
- Yritykselle, jolla on paljon tuotteita/palveluita tai vaativammat visuaaliset tarpeet
- Haluat löytyä Googlesta ja ohjata asiakkaita yhteydenottoon
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 6 kk
Alk. 8950 eur + alv.
Ylläpitokulu 49 eur/kk + alv.
Hulppeat nettisivut eivät palvele ketään, jos kukaan ei vieraile sivustolla. Sen vuoksi on tärkeää, että sivusto on rakennettu alusta pitäen hakukoneoptimoinnin näkökulmasta. Kun yrityksesi nousee esiin potentiaalisten asiakkaiden Google-hauissa ja heitä vastassa on kaunis ja toimiva sivusto, yhteydenotot moninkertaistuvat.
Mobiilikäyttäjien osuus verkossa kasvaa kaiken aikaa, joten on tärkeää, että potentiaalista asiakasta palvellaan mahdollisimman laadukkaasti kaikilla laitteilla. Teemme mobiiliystävällisiä, responsiivisia ja skaalautuvia sivustoja, ja projekteissamme onkin mietitty erityisen tarkkaan pieniä päätelaitteita.
Haluatko kuulla lisää?
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.
Tiesitkö?

Nettisivuista voi tulla uusi supermyyjäsi. Räätälöimme ratkaisut tarpeiden mukaan erilaisille toimijoille ja autamme sinua saavuttamaan ne tulokset, mitä janoat. Yrityksesi nettisivut voivat pian olla tehokkain myyntikanavasi!
Asiakkaidemme onnistumisia

Parmatic
Korjausrakentamisen palveluita pääkaupunkiseudulla tarjoava Parmatic on ollut Netellon asiakas vuodesta 2015 alkaen. Yhteistyö alkoi hakukoneoptimoinnilla ja laajeni parin vuoden päästä uuden nettisivuston rakentamiseen sekä sisällöntuotantoon.

Digisähkö
Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla.

Nekalan Rauta-Otra
Tampereen Nekalan Rauta-Otra toteutti Iltalehdessä kaksi alueellisesti kohdennettua sisältömarkkinointiartikkelia, jotka Alma Brand Studio tuotti yhteistyössä Rauta-Otran kanssa.
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö vielä tiedä, mitä tarvitset?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]

Suosituksia ja näkökulmia automainontaan
Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen uudet käyttövoimat ja omistamisen muodot mietityttävät autonostajia. Toisaalta autoala on painiskellut saatavuusongelmien kanssa ja viimeaikainen […]

Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Mainonnan kohdentamisella pyritään win-win-tilanteeseen: mainostaja löytää sopivan yleisön, jolle kannattaa mainostaa, ja mainoksia näkevä yleisö hyötyy siitä, että näkevät heitä kiinnostavia mainoksia.

Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Onko mainontasi kirjavaa kuin strösselisekoitus? Nappaa tästä vinkkejä, miten pidät kokonaisuuden hallinnassa onnistuneesti.

Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin
Haluatko, että sisältösi yllättää, houkuttaa ja koukuttaa ja jää asiakkaiden mieleen? Haluatko lisätä myyntiä, kasvattaa tunnettuutta ja rakentaa brändiäsi? Hyvä, lue eteenpäin!

Mitä brändillesi tapahtuu, jos lopetat mainostamisen?
Mainoskampanja tuo monesti mukavan piikin myyntiin. Jos mainontaa tekee jatkuvaluontoisesti, hyödyt ovat todennäköisesti laaja-alaisempia ja vaikutukset pelkkää piikkiä pidempiaikaisempia. Mutta mitä tapahtuu, kun mainostaja laittaa pillit pussiin?

Miten mainonnan onnistumista voi mitata?
Onko mainontasi onnistunut, panostatko mainosrahoja oikeisiin asioihin? Katso lista, mitä mainonnan aloittamisessa kannattaa ottaa huomioon.

Miten brändiä rakennetaan?
Brändi on kuin hissipuhe, joka kuvailee yritystä ja sen palveluita, ja tiivistää brändin kilpailutekijät. Brändi on sitä, mitä muut ajattelevat sen olevan.