Modernit kotisivut palvelevat kävijöitä paremmin ja tuottavat enemmän kauppaa
Lähes jokainen ostoprosessi verkossa alkaa Googlesta. Yrityksen kotisivut tavoittavat asiakkaat usein ennen myyjää tai muuta yrityksen henkilökuntaa. Valitse kotisivuillesi ammattitekijä ja laita yrityksesi julkisivu ja kassavirta kuntoon. Nopea, näyttävä ja hakukoneoptimoitu WordPress-verkkosivusto tehostaa yrityksen myyntiä ja vahvistaa brändiä. Hanki kotisivut yritykselle helposti ja vaivattomasti Netellolta.

Perussivusto
- Rakenna brändiä, luo uskottavuutta sekä tee tulosta hakukoneoptimoiduilla ja laadukkailla kotisivuilla.
- Yksinkertainen, optimoitu sivusto
- Sopii kiireiselle yrittäjälle, joka ei halua käyttää paljon aikaa projektiin
- Haluat löytyä Googlesta ja ohjata asiakkaat yhteydenottoon
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 4 kk
Alk. 3950 eur + alv.
Ylläpitokulu 49 eur/kk + alv.

Räätälöity sivusto
- Juuri tarpeisiisi rakennetut ja räätälöidyt kotisivut
- Laadukas ja näyttävä kokonaisuus
- Yritykselle, jolla on paljon tuotteita/palveluita tai vaativammat visuaaliset tarpeet
- Haluat löytyä Googlesta ja ohjata asiakkaita yhteydenottoon
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 6 kk
Alk. 8950 eur + alv.
Ylläpitokulu 49 eur/kk + alv.
Kotisivut tarpeisiisi
Hulppeat kotisivut eivät palvele ketään, jos kukaan ei vieraile sivustolla. Sen vuoksi on tärkeää, että sivusto on rakennettu alusta pitäen hakukoneoptimoinnin näkökulmasta. Kun yrityksesi nousee esiin potentiaalisten asiakkaiden Google-hauissa ja heitä vastassa on kaunis ja toimiva verkkosivusto, yhteydenotot moninkertaistuvat.
Mobiilikäyttäjien osuus verkossa kasvaa kaiken aikaa, joten on tärkeää, että potentiaalista asiakasta palvellaan mahdollisimman laadukkaasti kaikilla laitteilla. Teemme mobiiliystävällisiä, responsiivisia ja skaalautuvia verkkosivustoja, ja projekteissamme onkin mietitty erityisen tarkkaan pieniä päätelaitteita.
Haluatko modernit kotisivut yrityksellesi?
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.
Tiesitkö?

Nettisivuista voi tulla uusi supermyyjäsi. Räätälöimme ratkaisut tarpeiden mukaan erilaisille toimijoille ja autamme sinua saavuttamaan ne tulokset, mitä janoat. Yrityksesi nettisivut voivat pian olla tehokkain myyntikanavasi!
Asiakkaidemme onnistumisia

Digisähkö
Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla.

Nekalan Rauta-Otra
Tampereen Nekalan Rauta-Otra toteutti Iltalehdessä kaksi alueellisesti kohdennettua sisältömarkkinointiartikkelia, jotka Alma Brand Studio tuotti yhteistyössä Rauta-Otran kanssa.
Miksi verkkosivut yritykselle Alma Medialta?
Tapamme suunnitella ja toteuttaa laadukkaat, hakukoneoptimoidut kotisivut on uniikki, ja johtaa erinomaisiin lopputuloksiin. Sivustomme ovat poikkeuksellisen nopeita ja ne hakukoneoptimoidaan aina laadukkaasti perustaa myöten.
Ilman tehokasta hakukoneoptimointia säkenöiväkin sivusto jää netissä kilpailijoiden jalkoihin.
Kun digitaalinen perustus on valettu ja sivuston toiminnallisuus huolellisesti suunniteltu, luodaan vielä unohtumaton ulkoasu. Valmis sivusto toimii virheettömästi niin puhelimella kuin pöytäkoneellakin.
Alma Media on loistava kumppani myös siksi, että kauttamme saat käytännössä kaiken tarpeellisen myös sivustosi markkinointiin.
Taidokkaasti tehty kotisivu yritykselle:
- On hyvää pataa hakukoneiden kanssa ja tuo asiakasvirtaa sivustollesi.
- On responsiivinen, eli pelittää hyvin kaikenlaisilla laitteilla.
- On niin toimiva ja koukuttava, että asiakas viihtyy sivustollasi.
- On visuaalinen ja uskottava, rakentaa yrityksesi brändiä.
- On suunniteltu markkinoinnin psykologiaa hyödyntäen.
Voiko kotisivut tehdä itse?
Ilman muuta voi. Jos sinulla on runsaasti luppoaikaa, syvällinen ymmärrys niin teknisestä kuin visuaalisestakin verkko-operoinnista ja olet virtuoosimainen sisältöjen luoja, anna palaa!
Tai sitten voit tökätä alla olevaa laatikkoa, ottaa yhteyttä ja pistää meidän supersankarimme töihin.
Mitä julkaisualustaa käytätte?
Toteutamme kotisivut käyttämällä suosittua WordPress-alustaa. Tällä julkaisujärjestelmällä toimii jo yli kolmannes koko maailman nettisivuista. WordPress on maailman suosituin julkaisujärjestelmä – ja hyvästä syystä! Sillä voi osaavissa käsissä toteuttaa käytännössä mitä tahansa. WordPress-sivusto on myös mahdollista laajentaa verkkokaupaksi.
Mitä kotisivut yritykselle maksavat?
Laadukkaan sivuston suunnittelun ja toteuttamisen kustannukset ovat meillä yleensä noin 5000–25 000 euroa. Lisäksi omaakin työaikaa tulee kulumaan – ei tosin hirvittävän paljon, kun ostat myös sivustollesi tarvittavan sisällöntuotannon meiltä. Lopullinen hinta riippuu tietysti aina yrityksesi todellisista tarpeista.
Kartoitamme tarpeesi erittäin tarkasti, ja saat aina kiinteän urakkahinnan – et pelkkää arviota!
Kenelle teemme WordPress-kotisivuja?
Autamme tasapuolisesti ihan kaikkia yrittäjiä elämäntapahuovuttajista avaruusteknologeihin. Yrityksen koolla ja liikevaihdolla ei ole merkitystä: jokainen yritys on yhtä tärkeä ja teemme kotisivuja toimialasta riippumatta. Tärkeä yhdistävä tekijä kaikilla asiakkaillamme kuitenkin on. Sivusto ei ole pelkkä käyntikortti, vaan sen pitää tuottaa tulosta!
Palvelun toteuttaa Alma Median omistama Netello, jolla on yli 20 vuoden kokemus alalta.
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö vielä tiedä, mitä tarvitset?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Sivustoanalyysi kertoo, miten saat sivustosi tuottamaan parempaa tulosta
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Kesän matkailukausi on pian kuumimmillaan: Kohdenna kesän mainoskampanjat näiden kyselytulosten avulla
Suomalaisille kuluttajille tehdyn Matkailun Pulssikyselyn mukaan matkailuinto on korkealla taloudellisesta tilanteesta huolimatta. Lomalle lähdetään suurin odotuksin, haetaan elämysmäisiä kokemuksia ja varauksissa arvostetaan vaivattomuutta. Kotimaan matkailu […]

Retail Buying Study 2024: Miten suomalaisten ostokäyttäytyminen on muuttunut?
Euroopan kattavin vähittäiskaupan alan tutkimus, Retail Buying Study, on taas täällä. Yhteispohjoismainen tutkimus selvittää nopeasti kehittyvän kaupan alan viimeisimmät trendit ja muutokset. Miten kuluttajien ostokäyttäytyminen […]

Vinkki mainostajalle: näin suomalaiset panostavat lomanviettoon
Kesäkyselyn tulokset ovat nyt saatavilla. Jos haluat tavoittaa kesälomaansa viettävät suomalaiset kuluttajat ja päättäjät, katso millaisia kesäsuunnitelmia kyselyyn vastanneilla on ja hyödynnä tuloksia mainonnassasi. Kysely […]

Milloin on oikea aika mainostaa? Katso vuosikellosta
Tiettyjä hankintoja tehdään tyypillisesti vuodenaikojen mukaan. Mainostajan kannattaa ennakoida ja suunnitella kampanjat niin, että mainos tavoittaa ostopäätöksiään tekevän yleisön juuri oikeaan aikaan. Mistä ja miten, […]

Kysely paljastaa: suomalainen valitsee lomansa hinta edellä
Loppuvuodesta 2023 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan noin 50 % aikoo matkustaa seuraavan 6 kuukauden aikana ulkomaille lentäen. Lomahaaveilijat ovat ehkä parhaillaan sormi näppäimellä suunnittelemassa matkojaan, […]

Ajankohtaiset yleisöt: Pidä brändisi näkyvillä kuuman ostosesongin alkaessa
Loppuvuoden juhla- ja tapahtumasesonki on jo alkanut. Huomiosta kilpailevat nyt lomat, juhlat ja joulun kimallukset menoineen ja tarvikkeineen. Kysyntää, tarjontaa ja myös ostohalua riittää. Katso […]

Markkinoijan muistilista – mitä kesän jälkeen?
Paahteisen mökkilaiturin ja kuumien grillihiilien ääreltä on mukava palata viileään toimistoon – ainakin, jos loppuvuoden suunnitelmat tuli tehtyä keväällä kuntoon. Nyt voit siis onnitella itseäsi […]

Ajankohtaiset yleisöt: Mainostajalle tärkeät kohderyhmät juuri nyt
Kesä on mielenkiintoista aikaa, kun kesäsesongin ollessa parhaimmillaan valmistaudutaan jo tuleviin kausiin ja tehdään hankintoja syksyä varten. Katso vinkkimme, miten Alman medioissa ja palveluissa voi […]

Mainostaja, tuliko teillekin taas kesä?
Kaupat ovat pullollaan kesäisiä tarjouksia ja sesonkituotteita myydään loppuun samalla, kun uutta valikoimaa pusketaan markkinoille. Miten saada asiakkaat avaamaan se huolella suunniteltu sähköposti tai klikkaamaan […]

Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]

Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen
Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]

Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]