Hakukonemarkkinointi
Hakukonemarkkinointi on tehokas keino houkutella netissä liikkuvat ihmiset yrityksesi verkkosivuille. Hakukonemarkkinoinnin avulla yrityksesi näkyy siellä, missä pitääkin: Googlessa. Autamme sinua näkymään siellä, missä potentiaaliset asiakkaasi ovat!
Hakukoneoptimointi
- Paranna yrityksen löydettävyyttä ja sijoitusta hakukoneissa orgaanisissa tuloksissa pitkäjänteisesti.
Alk. 549 eur/kk + alv.
Hakusanamainonta
- Tavoita ostoaikeissa olevat asiakkaat kustannustehokkaasti Googlen hakukoneen mainospaikoilla.
- Hintaan vaikuttaa mainostettavien kohdesivujen kappalemäärä sekä sesonkimuutosten määrä sopimuskauden aikana.
Alk. 350 eur/kk + alv.
Haluatko kuulla lisää?
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.
Tiesitkö?
Miksi hakukonemarkkinointi kannattaa?
Kun potentiaalinen asiakas etsii verkosta jotain tuotetta tai palvelua, hän kääntyy hyvin suurella todennäköisyydellä Googlen puoleen (tutkimusten valossa jopa 93 prosenttia verkossa tehdystä toiminnasta aloitetaan hakukonetta käyttämällä).
Asiakkaidemme onnistumisia
Digisähkö
Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla.
Parmatic
Korjausrakentamisen palveluita pääkaupunkiseudulla tarjoava Parmatic on ollut Netellon asiakas vuodesta 2015 alkaen. Yhteistyö alkoi hakukoneoptimoinnilla ja laajeni parin vuoden päästä uuden nettisivuston rakentamiseen sekä sisällöntuotantoon.
JVA
Jyväskylän vuokra-asunnot on tehnyt Alma Median kanssa alueellista mediamainontaa jo kolmen vuoden ajan Iltalehdessä julkaistavan jatkuvan artikkelisarjan muodossa.
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö tiedä mitä tarvitset?
Sinun ei tarvitse ymmärtää markkinoinnista yhtään mitään!
Kerro meille mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt
Milloin on oikea aika mainostaa? Katso vuosikellosta
Tiettyjä hankintoja tehdään tyypillisesti vuodenaikojen mukaan. Mainostajan kannattaa ennakoida ja suunnitella kampanjat niin, että mainos tavoittaa ostopäätöksiään tekevän yleisön juuri oikeaan aikaan. Mistä ja miten, […]
Kysely paljastaa: suomalainen valitsee lomansa hinta edellä
Loppuvuodesta 2023 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan noin 50 % aikoo matkustaa seuraavan 6 kuukauden aikana ulkomaille lentäen. Lomahaaveilijat ovat ehkä parhaillaan sormi näppäimellä suunnittelemassa matkojaan, […]
Ajankohtaiset yleisöt: Pidä brändisi näkyvillä kuuman ostosesongin alkaessa
Loppuvuoden juhla- ja tapahtumasesonki on jo alkanut. Huomiosta kilpailevat nyt lomat, juhlat ja joulun kimallukset menoineen ja tarvikkeineen. Kysyntää, tarjontaa ja myös ostohalua riittää. Katso […]
Markkinoijan muistilista – mitä kesän jälkeen?
Paahteisen mökkilaiturin ja kuumien grillihiilien ääreltä on mukava palata viileään toimistoon – ainakin, jos loppuvuoden suunnitelmat tuli tehtyä keväällä kuntoon. Nyt voit siis onnitella itseäsi […]
Ajankohtaiset yleisöt: Mainostajalle tärkeät kohderyhmät juuri nyt
Kesä on mielenkiintoista aikaa, kun kesäsesongin ollessa parhaimmillaan valmistaudutaan jo tuleviin kausiin ja tehdään hankintoja syksyä varten. Katso vinkkimme, miten Alman medioissa ja palveluissa voi […]
Mainostaja, tuliko teillekin taas kesä?
Kaupat ovat pullollaan kesäisiä tarjouksia ja sesonkituotteita myydään loppuun samalla, kun uutta valikoimaa pusketaan markkinoille. Miten saada asiakkaat avaamaan se huolella suunniteltu sähköposti tai klikkaamaan […]
Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]
Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen
Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]
Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]
Kannattaako kesällä mainostaa?
Ajatteletko sinäkin, että kesällä mainoskampanjat eivät kannata, koska ”kaikki ovat lomalla”. Kesä on erinomaista aikaa saada näkyvyyttä ja tunnettuutta brändillesi juuri silloin, kun ihmisillä on […]
Ajankohtaiset yleisöt: Näin tavoitat suomalaisen kesäkansan
Tässä vinkkejä kaikille mainostajille, miten tehdä ajankohtaista mainontaa. Erityisesti nämä neljä yleisöryhmää tavoitat juuri nyt. Nappaa vinkit markkinoinnin vuosikelloosi, millaisten sisältöjen parista tavoitat yleisön keväällä […]
Kuntamarkkinointi kertoo houkuttelevasti sen, mikä on jo olemassa
Moni markkinoinnista vastaava pohtii, miten saada oma viesti kuuluville ja näkyville.Millainen kuntamarkkinointi oikeasti toimii? Miten saada huomiota oman alueen tapahtumiin? Mikä uusia asukkaita ja yrityksiä […]