Tee ostaminen asiakkaallesi mahdollisimman helpoksi
Asiakkaat ovat tälläkin hetkellä verkossa etsimässä tuotteitasi ja palveluitasi, mutta ostamisen täytyy olla helppoa, jotta kaupat syntyvät. Me olemme rakentaneet lukuisia menestyviä verkkokauppoja pk-yrityksille eri toimialoilta. Tällä hetkellä rakennamme pääasiassa WooCommerce-verkkokauppoja. Tiedämme, mikä verkossa toimii ja mikä ei.

Perusverkkokauppa
- Rakenna brändiä, luo uskottavuutta sekä tee tulosta hakukoneoptimoidulla ja laadukkaalla verkkokaupalla
- Yksinkertainen, optimoitu verkkokauppa
- Sopii kiireiselle yrittäjälle, joka ei halua käyttää paljon aikaa projektiin
- Haluat löytyä Googlesta ja tuottavan verkkokaupan
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 4 kk
Alk. 8000 eur + alv.
Ylläpitopalvelu 159 eur/kk + alv.

Räätälöity verkkokauppa
- Juuri tarpeisiisi rakennettu ja räätälöity verkkokauppa
- Laadukas ja näyttävä kokonaisuus
- Haluat löytyä Googlesta ja tuottavan verkkokaupan
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 6 kk
Alk. 17 000 eur + alv.
Ylläpitopalvelu 159 eur/kk + alv.
Verkkokauppa on yrityksesi tärkein investointi tulevaisuutta ajatellen, joten sen suunnitteluun ja toteutukseen kannattaa panostaa ja tehdä työ kunnolla. Onnistunut WooCommerce-verkkokauppa on helppokäyttöinen ja ohjaa asiakasta tehokkaasti kohti ostotapahtumaa.
Jos verkkokaupan perustaminen on yritykselle ajankohtaista, mutta et tiedä mistä aloittaa, ota yhteyttä asiantuntijoihimme. Laadimme kanssasi selkeän toimintasuunnitelman, jonka avulla myynti verkossa lähtee taatusti käyntiin.
Haluatko kuulla lisää?
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.
Tiesitkö?

Rakennamme verkkokaupat yritykselle WooCommercea käyttäen tehokkaalle WordPress-alustalle. Verkkokaupoissamme yhdistyvät alan uusimmat ratkaisut ja hyvän verkkokaupan peruspilarit. Teemme jatkuvaa kehitystyötä, sillä haluamme tarjota asiakkaillemme moderneja ja innovatiivisia verkkokaupparatkaisuja. Alusta on myös hyvin monipuolinen – otamme käyttöön vain ne ominaisuudet, jotka asiakas tarvitsee. Varmistamme, että verkkokaupan hallinta on sinulle yksinkertaista.
Asiakkaidemme onnistumisia

Digisähkö
Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla.

Parmatic
Korjausrakentamisen palveluita pääkaupunkiseudulla tarjoava Parmatic on ollut Netellon asiakas vuodesta 2015 alkaen. Yhteistyö alkoi hakukoneoptimoinnilla ja laajeni parin vuoden päästä uuden nettisivuston rakentamiseen sekä sisällöntuotantoon.

Bolt
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö vielä tiedä, mitä tarvitset?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]

Suosituksia ja näkökulmia automainontaan
Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen uudet käyttövoimat ja omistamisen muodot mietityttävät autonostajia. Toisaalta autoala on painiskellut saatavuusongelmien kanssa ja viimeaikainen […]

Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Mainonnan kohdentamisella pyritään win-win-tilanteeseen: mainostaja löytää sopivan yleisön, jolle kannattaa mainostaa, ja mainoksia näkevä yleisö hyötyy siitä, että näkevät heitä kiinnostavia mainoksia.

Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Onko mainontasi kirjavaa kuin strösselisekoitus? Nappaa tästä vinkkejä, miten pidät kokonaisuuden hallinnassa onnistuneesti.

Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin
Haluatko, että sisältösi yllättää, houkuttaa ja koukuttaa ja jää asiakkaiden mieleen? Haluatko lisätä myyntiä, kasvattaa tunnettuutta ja rakentaa brändiäsi? Hyvä, lue eteenpäin!

Mitä brändillesi tapahtuu, jos lopetat mainostamisen?
Mainoskampanja tuo monesti mukavan piikin myyntiin. Jos mainontaa tekee jatkuvaluontoisesti, hyödyt ovat todennäköisesti laaja-alaisempia ja vaikutukset pelkkää piikkiä pidempiaikaisempia. Mutta mitä tapahtuu, kun mainostaja laittaa pillit pussiin?

Miten mainonnan onnistumista voi mitata?
Onko mainontasi onnistunut, panostatko mainosrahoja oikeisiin asioihin? Katso lista, mitä mainonnan aloittamisessa kannattaa ottaa huomioon.

Miten brändiä rakennetaan?
Brändi on kuin hissipuhe, joka kuvailee yritystä ja sen palveluita, ja tiivistää brändin kilpailutekijät. Brändi on sitä, mitä muut ajattelevat sen olevan.