Verkkokauppa tekee ostamisen asiakkaallesi helpoksi
Asiakkaat ovat tälläkin hetkellä verkossa etsimässä tuotteitasi ja palveluitasi, mutta ostamisen täytyy olla helppoa, jotta kaupat syntyvät. Me olemme rakentaneet lukuisia menestyviä verkkokauppoja pk-yrityksille eri toimialoilta. Tällä hetkellä rakennamme pääasiassa WooCommerce-verkkokauppoja. Tiedämme, mikä verkossa toimii ja mikä ei.

Perusverkkokauppa
- Rakenna brändiä, luo uskottavuutta sekä tee tulosta hakukoneoptimoidulla ja laadukkaalla verkkokaupalla
- Yksinkertainen, optimoitu verkkokauppa
- Sopii kiireiselle yrittäjälle, joka ei halua käyttää paljon aikaa projektiin
- Haluat löytyä Googlesta ja tuottavan verkkokaupan
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 4 kk
Alk. 8000 eur + alv.
Ylläpitopalvelu 159 eur/kk + alv.

Räätälöity verkkokauppa
- Juuri tarpeisiisi rakennettu ja räätälöity verkkokauppa
- Laadukas ja näyttävä kokonaisuus
- Haluat löytyä Googlesta ja tuottavan verkkokaupan
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 6 kk
Alk. 17 000 eur + alv.
Ylläpitopalvelu 159 eur/kk + alv.
Verkkokaupan perustaminen
Verkkokauppa on yrityksesi tärkein investointi tulevaisuutta ajatellen, joten sen suunnitteluun ja toteutukseen kannattaa panostaa ja tehdä työ kunnolla. Onnistunut WooCommerce-verkkokauppa on helppokäyttöinen ja ohjaa asiakasta tehokkaasti kohti ostotapahtumaa.
Jos verkkokaupan perustaminen on yritykselle ajankohtaista, mutta et tiedä mistä aloittaa, ota yhteyttä asiantuntijoihimme. Laadimme kanssasi selkeän toimintasuunnitelman, jonka avulla myynti verkossa lähtee taatusti käyntiin.
Kysy lisää verkkokaupparatkaisuistamme!
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.
Tiesitkö?

Millainen on hyvä verkkokauppa?
Rakennamme verkkokaupat yritykselle WooCommercea käyttäen tehokkaalle WordPress-alustalle. Verkkokaupoissamme yhdistyvät alan uusimmat ratkaisut ja hyvän verkkokaupan peruspilarit. Teemme jatkuvaa kehitystyötä, sillä haluamme tarjota asiakkaillemme moderneja ja innovatiivisia verkkokaupparatkaisuja. Alusta on myös hyvin monipuolinen – otamme käyttöön vain ne ominaisuudet, jotka asiakas tarvitsee. Varmistamme, että verkkokaupan hallinta on sinulle yksinkertaista.
Asiakkaidemme onnistumisia

Digisähkö
Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla.

Parmatic
Korjausrakentamisen palveluita pääkaupunkiseudulla tarjoava Parmatic on ollut Netellon asiakas vuodesta 2015 alkaen. Yhteistyö alkoi hakukoneoptimoinnilla ja laajeni parin vuoden päästä uuden nettisivuston rakentamiseen sekä sisällöntuotantoon.

Bolt
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö vielä tiedä, mitä tarvitset?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Markkinoijan muistilista – mitä kesän jälkeen?
Paahteisen mökkilaiturin ja kuumien grillihiilien ääreltä on mukava palata viileään toimistoon – ainakin, jos loppuvuoden suunnitelmat tuli tehtyä keväällä kuntoon. Nyt voit siis onnitella itseäsi […]

Ajankohtaiset yleisöt: Mainostajalle tärkeät kohderyhmät juuri nyt
Kesä on mielenkiintoista aikaa, kun kesäsesongin ollessa parhaimmillaan valmistaudutaan jo tuleviin kausiin ja tehdään hankintoja syksyä varten. Katso vinkkimme, miten Alman medioissa ja palveluissa voi […]

Mainostaja, tuliko teillekin taas kesä?
Kaupat ovat pullollaan kesäisiä tarjouksia ja sesonkituotteita myydään loppuun samalla, kun uutta valikoimaa pusketaan markkinoille. Miten saada asiakkaat avaamaan se huolella suunniteltu sähköposti tai klikkaamaan […]

Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]

Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen
Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]

Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]

Kannattaako kesällä mainostaa?
Ajatteletko sinäkin, että kesällä mainoskampanjat eivät kannata, koska ”kaikki ovat lomalla”. Kesä on erinomaista aikaa saada näkyvyyttä ja tunnettuutta brändillesi juuri silloin, kun ihmisillä on […]

Ajankohtaiset yleisöt: Näin tavoitat suomalaisen kesäkansan
Tässä vinkkejä kaikille mainostajille, miten tehdä ajankohtaista mainontaa. Erityisesti nämä neljä yleisöryhmää tavoitat juuri nyt. Nappaa vinkit markkinoinnin vuosikelloosi, millaisten sisältöjen parista tavoitat yleisön keväällä […]

Kuntamarkkinointi kertoo houkuttelevasti sen, mikä on jo olemassa
Moni markkinoinnista vastaava pohtii, miten saada oma viesti kuuluville ja näkyville.Millainen kuntamarkkinointi oikeasti toimii? Miten saada huomiota oman alueen tapahtumiin? Mikä uusia asukkaita ja yrityksiä […]

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]