Verkkokauppa tekee ostamisen asiakkaallesi helpoksi
Asiakkaat ovat tälläkin hetkellä verkossa etsimässä tuotteitasi ja palveluitasi, mutta ostamisen täytyy olla helppoa, jotta kaupat syntyvät. Me olemme rakentaneet lukuisia menestyviä verkkokauppoja pk-yrityksille eri toimialoilta. Tällä hetkellä rakennamme pääasiassa WooCommerce-verkkokauppoja. Tiedämme, mikä verkossa toimii ja mikä ei.
Perusverkkokauppa
- Rakenna brändiä, luo uskottavuutta sekä tee tulosta hakukoneoptimoidulla ja laadukkaalla verkkokaupalla
- Yksinkertainen, optimoitu verkkokauppa
- Sopii kiireiselle yrittäjälle, joka ei halua käyttää paljon aikaa projektiin
- Haluat löytyä Googlesta ja tuottavan verkkokaupan
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 4 kk
Alk. 8000 eur + alv.
Ylläpitopalvelu 159 eur/kk + alv.
Räätälöity verkkokauppa
- Juuri tarpeisiisi rakennettu ja räätälöity verkkokauppa
- Laadukas ja näyttävä kokonaisuus
- Haluat löytyä Googlesta ja tuottavan verkkokaupan
- Toteutukseen kannattaa varata aikaa vähintään 6 kk
Alk. 17 000 eur + alv.
Ylläpitopalvelu 159 eur/kk + alv.
Verkkokaupan perustaminen
Verkkokauppa on yrityksesi tärkein investointi tulevaisuutta ajatellen, joten sen suunnitteluun ja toteutukseen kannattaa panostaa ja tehdä työ kunnolla. Onnistunut WooCommerce-verkkokauppa on helppokäyttöinen ja ohjaa asiakasta tehokkaasti kohti ostotapahtumaa.
Jos verkkokaupan perustaminen on yritykselle ajankohtaista, mutta et tiedä mistä aloittaa, ota yhteyttä asiantuntijoihimme. Laadimme kanssasi selkeän toimintasuunnitelman, jonka avulla myynti verkossa lähtee taatusti käyntiin.
Kysy lisää verkkokaupparatkaisuistamme!
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.
Tiesitkö?
Millainen on hyvä verkkokauppa?
Rakennamme verkkokaupat yritykselle WooCommercea käyttäen tehokkaalle WordPress-alustalle. Verkkokaupoissamme yhdistyvät alan uusimmat ratkaisut ja hyvän verkkokaupan peruspilarit. Teemme jatkuvaa kehitystyötä, sillä haluamme tarjota asiakkaillemme moderneja ja innovatiivisia verkkokaupparatkaisuja. Alusta on myös hyvin monipuolinen – otamme käyttöön vain ne ominaisuudet, jotka asiakas tarvitsee. Varmistamme, että verkkokaupan hallinta on sinulle yksinkertaista.
Asiakkaidemme onnistumisia
Digisähkö
Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla.
Bolt
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!
Tehokkaaseen verkkokauppaan kannattaa satsata: se takoo myyntiä väsymättä vuoden ympäri. Tiesitkö, että verkkokauppa on tärkeä myynnin tukikanava myös perinteisillä B2B-toimialoilla?
Miksi tarvitsen verkkokaupan?
Yrityksesi kannattaa olla siellä missä asiakaskin on – ja siellähän se asiakas netissä luuraa. Verkkokauppa on tärkeä myynnin kasvattaja myös niille yrityksille, joiden kaupanteko tapahtuu pääosin perinteisin keinoin.
Näyteikkunaostokset ja tuotevertailut tehdään netissä – ei kivijalkakaupoissa pyörimällä. Usein asiakas saapuu kivijalkamyymälään vasta tutkittuaan valikoimaa etukäteen netissä.
Meillä on paljon menestyneitä verkkokauppa-asiakkaita myös sellaisilla toimialoilla, joissa verkkokaupan mahdollisuuksiin ei vielä muutama vuosi sitten uskottu lainkaan. Ihmisten ostokäyttäytyminen on samanlaista toimialasta riippumatta. Haluamme löytää runsaasti tietoa ja tehdä etukäteisvertailua jo ennen ensimmäistä yhteydenottoa silloinkin, kun kaupat solmitaan perinteiseen tapaan, vaikka tarjouspyynnön ja tapaamisten kautta.
Suomalainen taitaa rakastaa verkkokauppaa erityisen paljon siksi, koska siellä ei ole pakko ottaa lähikontaktia myyjään. Vielä kun saisi kaupan päälle ämpärin.
Yrityksen verkkokauppa:
- On aina avoinna ja tekemässä myyntityötä.
- Ohjaa kohti ostotapahtumaa tai yhteydenottoa.
- Tuo uusia asiakkaita virtuaalisesta ovesta sisään.
- Rakentaa tehokkaasti yrityksesi brändiä.
Mikä on verkkokaupan perustamisen hinta?
Hinta riippuu siitä, mitä haluat. Jos et tiedä mitä haluat, sekin on ihan ok. Meidän asiantuntijamme auttavat sinua hahmottelemaan juuri sopivan kokoisen ja näköisen putiikin. Saat siis käyttöösi ikioman tiimin, joka tietää, miten toimiva ja tuottava kokonaisuus rakennetaan.
Verkkokaupan suunnittelun ja toteuttamisen kustannukset ovat meillä yleensä noin 8000–25 000 euroa. Lisäksi kannattaa varautua siihen, että omaa työaikaa tulee kulumaan runsaasti. Lopullinen hinta riippuu tietysti aina yrityksesi todellisista tarpeista.
Kartoitamme tarpeesi erittäin tarkasti, ja saat aina kiinteän urakkahinnan – et pelkkää arviota!
Kauttamme saat myös laajat integraatiot esimerkiksi eri taloushallinnon järjestelmiin.
Kirpaiseeko kustannus?
Se on ihan ymmärrettävää. Mutta se kirpaisee onneksi vain kerran ja saat rahallesi pitkäkestoista vastinetta. Taidolla tehty verkkokauppa on kaukonäköistä liiketoiminnan kehittämistä, ja melkeinpä välttämätöntä kaikille tuotemyyntiä tekeville yrityksille. Tiesitkö, että myös palveluita voi myydä verkossa?
Ota rohkeasti yhteyttä kokeneisiin asiantuntijoihimme! Keskustellaan tarpeistasi ja tavoitteistasi kaikessa rauhassa.
Minkälainen on hyvä verkkokauppa?
Hyvä verkkokauppa löytyy hakukoneista. Se on asiakkaidesi mielestä vakuuttava ja selkeä – ja kertoo, miksi juuri sinun yritykseltäsi kannattaisi ostaa.
Kaikki verkkokauppamme toteutetaan helppokäyttöiselle WordPress WooCommerce-alustalle.
WooCommerce-verkkokaupoissamme on:
- Hakukoneoptimointi, joka takaa hyvän löydettävyyden.
- Helppo ostopolku, joka varmistaa kaupan syntymisen.
- Selkeä visuaalinen ulkoasu, joka tukee yrityksesi brändiä.
- Yksinkertainen ylläpito, joka säästää sinun hermojasi.
Haluan WooCommerce-verkkokaupan, mitä seuraavaksi?
Aloita tökkäämällä alla olevaa laukaisinta.
Jotta yrityksesi ikiomasta verkkokaupasta tulee hengästyttävän tehokas ja upea, tarvitsemme sinulta joitain perustietoja. Ne auttavat meitä ymmärtämään toimialaasi paremmin ja suunnittelemaan virtuaalisen myymäläsi.
Yhteistyön aloittaminen on helppoa kuin heinänteko, emmekä ryövää sinulta kallista aikaasi yhtään enempää kuin on tarpeen. Pidämme sinut ajan tasalla prosessin edetessä, eivätkä asiantuntijamme katoa kuuta kiertävälle radalle, vaan tavoitat meidät helposti. Projektit aikataulutetaan selkeästi, ja tiedät aina, missä mennään.
Palvelun toteuttaa Alma Median omistama Netello, jolla on yli 20 vuoden kokemus alalta.
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö vielä tiedä, mitä tarvitset?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt
Kesän matkailukausi on pian kuumimmillaan: Kohdenna kesän mainoskampanjat näiden kyselytulosten avulla
Suomalaisille kuluttajille tehdyn Matkailun Pulssikyselyn mukaan matkailuinto on korkealla taloudellisesta tilanteesta huolimatta. Lomalle lähdetään suurin odotuksin, haetaan elämysmäisiä kokemuksia ja varauksissa arvostetaan vaivattomuutta. Kotimaan matkailu […]
Retail Buying Study 2024: Miten suomalaisten ostokäyttäytyminen on muuttunut?
Euroopan kattavin vähittäiskaupan alan tutkimus, Retail Buying Study, on taas täällä. Yhteispohjoismainen tutkimus selvittää nopeasti kehittyvän kaupan alan viimeisimmät trendit ja muutokset. Miten kuluttajien ostokäyttäytyminen […]
Vinkki mainostajalle: näin suomalaiset panostavat lomanviettoon
Kesäkyselyn tulokset ovat nyt saatavilla. Jos haluat tavoittaa kesälomaansa viettävät suomalaiset kuluttajat ja päättäjät, katso millaisia kesäsuunnitelmia kyselyyn vastanneilla on ja hyödynnä tuloksia mainonnassasi. Kysely […]
Milloin on oikea aika mainostaa? Katso vuosikellosta
Tiettyjä hankintoja tehdään tyypillisesti vuodenaikojen mukaan. Mainostajan kannattaa ennakoida ja suunnitella kampanjat niin, että mainos tavoittaa ostopäätöksiään tekevän yleisön juuri oikeaan aikaan. Mistä ja miten, […]
Kysely paljastaa: suomalainen valitsee lomansa hinta edellä
Loppuvuodesta 2023 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan noin 50 % aikoo matkustaa seuraavan 6 kuukauden aikana ulkomaille lentäen. Lomahaaveilijat ovat ehkä parhaillaan sormi näppäimellä suunnittelemassa matkojaan, […]
Ajankohtaiset yleisöt: Pidä brändisi näkyvillä kuuman ostosesongin alkaessa
Loppuvuoden juhla- ja tapahtumasesonki on jo alkanut. Huomiosta kilpailevat nyt lomat, juhlat ja joulun kimallukset menoineen ja tarvikkeineen. Kysyntää, tarjontaa ja myös ostohalua riittää. Katso […]
Markkinoijan muistilista – mitä kesän jälkeen?
Paahteisen mökkilaiturin ja kuumien grillihiilien ääreltä on mukava palata viileään toimistoon – ainakin, jos loppuvuoden suunnitelmat tuli tehtyä keväällä kuntoon. Nyt voit siis onnitella itseäsi […]
Ajankohtaiset yleisöt: Mainostajalle tärkeät kohderyhmät juuri nyt
Kesä on mielenkiintoista aikaa, kun kesäsesongin ollessa parhaimmillaan valmistaudutaan jo tuleviin kausiin ja tehdään hankintoja syksyä varten. Katso vinkkimme, miten Alman medioissa ja palveluissa voi […]
Mainostaja, tuliko teillekin taas kesä?
Kaupat ovat pullollaan kesäisiä tarjouksia ja sesonkituotteita myydään loppuun samalla, kun uutta valikoimaa pusketaan markkinoille. Miten saada asiakkaat avaamaan se huolella suunniteltu sähköposti tai klikkaamaan […]
Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]
Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen
Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]
Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]