Kilpailijoista erottautuminen on tärkeää, jotta asiakkaat valitsisivat ostopäätöksen hetkellä juuri sinun tuotteesi tai palvelusi useampien samankaltaisten joukosta.
Tunnettuus vaikuttaa mielikuvaan ja tuo mahdollisuuden erottautua kilpailijoista. Videomainonnalla voit vaikuttaa mielikuvaan, sitouttaa ja erottautua kilpailijoista tarinankerronnan keinoin. Sisältömarkkinoinnilla voit kertoa yrityksellesi tärkeistä asioista, tuotteista ja palveluista niin houkuttelevasti, että asiakkaasi kiinnostuvat ja käyttävät aikaansa viestisi parissa.
Varaa nyt digikampanjasi tarjoushintaan!

Display-mainonta
Display-mainonnalla kohdennat viestisi halutulle kohderyhmälle – erittäin toimiva tapa myös lisämyyntiin nykyiselle asiakaskunnalle.

Sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinoinnilla on tarkoitus tarjota kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä asiakkaille. Voit käyttää visuaalista tarinankerrontaa, jotta viestisi jää mieleen.

Videomainonta
Videomainonnalla voit vaikuttaa mielikuvaan, sitouttaa ja erottautua kilpailijoista tarinankerronnan keinoin.
Haluatko kuulla lisää?
Yllä mainitut keinot ovat erinomaisia silloin, kun haluat erottautua kilpailijoista. Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin räätälöidään yhdessä Alman asiantuntijan kanssa juuri sinun tarpeisiisi ja budjettiisi sopiva kokonaisuus.
Haluatko kuulla lisää erinomaisista mainosratkaisuistamme? Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.
Alman mediat ja palvelut tavoittavat
3,3 miljoonaa suomalaista viikossa































Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]

Suosituksia ja näkökulmia automainontaan
Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen uudet käyttövoimat ja omistamisen muodot mietityttävät autonostajia. Toisaalta autoala on painiskellut saatavuusongelmien kanssa ja viimeaikainen […]

Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Mainonnan kohdentamisella pyritään win-win-tilanteeseen: mainostaja löytää sopivan yleisön, jolle kannattaa mainostaa, ja mainoksia näkevä yleisö hyötyy siitä, että näkevät heitä kiinnostavia mainoksia.

Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Onko mainontasi kirjavaa kuin strösselisekoitus? Nappaa tästä vinkkejä, miten pidät kokonaisuuden hallinnassa onnistuneesti.

Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin
Haluatko, että sisältösi yllättää, houkuttaa ja koukuttaa ja jää asiakkaiden mieleen? Haluatko lisätä myyntiä, kasvattaa tunnettuutta ja rakentaa brändiäsi? Hyvä, lue eteenpäin!

Mitä brändillesi tapahtuu, jos lopetat mainostamisen?
Mainoskampanja tuo monesti mukavan piikin myyntiin. Jos mainontaa tekee jatkuvaluontoisesti, hyödyt ovat todennäköisesti laaja-alaisempia ja vaikutukset pelkkää piikkiä pidempiaikaisempia. Mutta mitä tapahtuu, kun mainostaja laittaa pillit pussiin?

Miten mainonnan onnistumista voi mitata?
Onko mainontasi onnistunut, panostatko mainosrahoja oikeisiin asioihin? Katso lista, mitä mainonnan aloittamisessa kannattaa ottaa huomioon.

Miten brändiä rakennetaan?
Brändi on kuin hissipuhe, joka kuvailee yritystä ja sen palveluita, ja tiivistää brändin kilpailutekijät. Brändi on sitä, mitä muut ajattelevat sen olevan.