Sisältömarkkinointi on tehokas keino sitouttaa asiakkaita ja löytää uusia.
Sisältömarkkinointi on yrityksellesi tärkeiden asioiden kertomista niin houkuttelevasti, että asiakkaasi kiinnostuvat ja käyttävät aikaansa viestisi parissa.
Sisältömarkkinointi on tehokas keino sitouttaa asiakkaita ja löytää uusia. Sisällöillä markkinoiva yritys tarjoaa asiakkailleen hyödyllistä ja kiinnostavaa sisältöä, mikä auttaa asiakkaita hyötymään tuotteista tai palveluista enemmän. Luovat konseptit, juuri oikeaa kohderyhmää puhuttelevat näkökulmat ja visuaalinen tarinankerronta pitää huolen siitä, että sisältö yllättää, koukuttaa ja jää mieleen.
Tarjoamme ratkaisuja sekä kampanjalähtöiseen että pidempiaikaiseen sisältömarkkinointiin.

Artikkelit
- Sisältömarkkinoinnilla Iltalehdessä voit lisätä tietoisuutta yrityksestäsi, kertoa tuotteidesi vahvuuksista ja palveluistasi laajalle yleisölle.
- Valtakunnallinen ja alueellisesti kohdennettu.
Alk. 1000 eur + alv.

Kumppanisisällöt
- Kumppanisisällöt on Kauppalehden osio, jossa voit julkaista yrityksesi omaa sisältöä osana tunnettua ja vaikuttavaa uutismediaa.
- Valtakunnallinen
Alk. 3410 eur + alv.
Ota yhteyttä
Sinun ei tarvitse pohtia yksin, millaisia ratkaisuja yrityksesi kannattaisi hyödyntää. Ota yhteyttä lähimpään asiantuntijaamme, niin selvitetään yhdessä yrityksesi tarpeisiin ja budjettiin sopiva kokonaisuus.
Tiesitkö?

Sisältömarkkinointi tukee tavoitteitasi
Tavoitteenasi voi olla esimerkiksi ajatusjohtajuuden rakentaminen tai verkkokaupan myynnin kasvattaminen. Haluatko kasvattaa tunnettuutta, syventää asiakassuhdetta, vaikuttaa ostokäyttäytymiseen tai asenteisiin, herättää tunteita tai vaikkapa auttaa asiakkaitasi onnistumaan paremmin? Olennaista on, että tavoitteet on mietitty ja sisällöt suunnitellaan tukemaan niitä.
Asiakkaidemme onnistumisia

Nekalan Rauta-Otra
Tampereen Nekalan Rauta-Otra toteutti Iltalehdessä kaksi alueellisesti kohdennettua sisältömarkkinointiartikkelia, jotka Alma Brand Studio tuotti yhteistyössä Rauta-Otran kanssa.

Bolt
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!

Helsingin lähikunnat
Askolan, Pukkilan ja Myrskylän kunnat toteuttivat kesällä 2021 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli houkutella helsinkiläisiä tutustumaan kuntien matkailukohteisiin.
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö vielä tiedä, mitä tarvitset?
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut kattavasta tarjonnastamme.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]

Suosituksia ja näkökulmia automainontaan
Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen uudet käyttövoimat ja omistamisen muodot mietityttävät autonostajia. Toisaalta autoala on painiskellut saatavuusongelmien kanssa ja viimeaikainen […]

Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Mainonnan kohdentamisella pyritään win-win-tilanteeseen: mainostaja löytää sopivan yleisön, jolle kannattaa mainostaa, ja mainoksia näkevä yleisö hyötyy siitä, että näkevät heitä kiinnostavia mainoksia.

Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Onko mainontasi kirjavaa kuin strösselisekoitus? Nappaa tästä vinkkejä, miten pidät kokonaisuuden hallinnassa onnistuneesti.

Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin
Haluatko, että sisältösi yllättää, houkuttaa ja koukuttaa ja jää asiakkaiden mieleen? Haluatko lisätä myyntiä, kasvattaa tunnettuutta ja rakentaa brändiäsi? Hyvä, lue eteenpäin!

Mitä brändillesi tapahtuu, jos lopetat mainostamisen?
Mainoskampanja tuo monesti mukavan piikin myyntiin. Jos mainontaa tekee jatkuvaluontoisesti, hyödyt ovat todennäköisesti laaja-alaisempia ja vaikutukset pelkkää piikkiä pidempiaikaisempia. Mutta mitä tapahtuu, kun mainostaja laittaa pillit pussiin?

Miten mainonnan onnistumista voi mitata?
Onko mainontasi onnistunut, panostatko mainosrahoja oikeisiin asioihin? Katso lista, mitä mainonnan aloittamisessa kannattaa ottaa huomioon.

Miten brändiä rakennetaan?
Brändi on kuin hissipuhe, joka kuvailee yritystä ja sen palveluita, ja tiivistää brändin kilpailutekijät. Brändi on sitä, mitä muut ajattelevat sen olevan.