Display-mainonta tarkoittaa bannerimainontaa erilaisilla verkkosivustoilla.
Display-mainonta on sopiva mainosmuoto silloin, kun haluat kasvattaa yrityksen, tuotteen tai brändin tunnettuutta, herättää huomiota tai kun lanseeraat uusia tuotteita tai palveluita markkinoille ja haluat tavoittaa juuri tietyn, otollisen kohderyhmän. Display- eli bannerimainonta toimii mainiosti myös silloin, kun haluat tehdä lisämyyntiä nykyiselle asiakaskunnalle.

Paikallinen
näkyvyys
- Tavoita potentiaaliset asiakkaat omalla alueellasi läpi Alman verkoston.
- Kaupunki- tai maakuntakohdennus
- Kampanja-aika 1-4 vko
Alk. 590 eur + alv.

Valtakunnallinen
näkyvyys
- Saavuta valtakunnallinen näkyvyys ja lähes 3,3 miljoonaa suomalaista Iltalehti.fissä.
- Valtakunnallinen
- Kampanja-aika 2-4 vko
Alk. 5445 eur + alv.

Liikennettä
sivustolle
- Kasvata verkkosivuston liikennettä tai aktivoi käyttäjiä toimintaan suoraan mainoksesta.
- Valtakunnallinen sekä alueellinen kohdennus, myös datakohdennus mahdollinen
- Kampanja-aika 1-4 vko
Alk. 1500 eur + alv.

Pitkäkestoinen
näkyvyys
- Saavuta pitkäaikaista näkyvyyttä läpi Alman verkoston omalle alueellesi kohdennettuna.
- Kaupunki- tai maakuntakohdennus
- Kampanja-aika 6-12 kk
Alk. 525 eur/kk + alv.

Näkyvyys Alman
Businessmedioissa
- Tavoita suomalaiset yrityspäättäjät, vaikuttajat ja vauraat kuluttajat Alman Businessmedioissa.
- Valtakunnallinen tai maakuntakohdennus
- Kampanja-aika 1-2 kk
Alk. 990 eur + alv.

Kohdennettu mainonta
- Kohdenna viestisi juuri haluamallesi kohderyhmälle hyödyntämällä Alman kattavia kohdennusmahdollisuuksia sekä näyttäviä mainosmuotoja.
- Valtakunnallinen tai alueellinen kohdennus, myös datalla kohdentaminen mahdollista.
- Ei rajoituksia
Alk. 1300 eur + alv.
Tavoita monenlaisia kohderyhmiä
Kun valitset display-mainontaa Alman digitaalisessa verkostossa, tavoitat yleisöä ympäri Suomen: niin kuluttajat kuin bisnespäättäjätkin, ja kohdennettuna joko valtakunnallisesti tai paikallisesti. Digiverkostoomme kuuluu uutismedioita, kuluttajapalveluita ja markkinapaikkoja. Yhteensä näissä medioissa liikkuu viikoittain yli 3 miljoonaa suomalaista, joten löydämme varmasti juuri sinun mainoskampanjaasi sopivan kohderyhmän yleisömme joukosta.
Katso lisää: Kohdennettu display-mainonta
Lähde: FIAM
Display-mainokset Alma-verkostossa
Mainoksesi näkyvät turvallisessa Alma-verkostossa, johon kuuluu monipuolisia verkkopalveluitamme: uutismedioita, kuluttajapalveluita ja markkinapaikkoja. Tunnettuja brändejämme ovat muun muassa Iltalehti, Kauppalehti, Talouselämä, Etuovi.com, Uusi Suomi, Autotalli.com, Nettiauto sekä Nettimoto.
Liikennettä, tunnettuutta ja buustia
Oletko juuri avannut yrityksellesi uudet kotisivut tai verkkokaupan, ja kaipaat sivustolle liikennettä? Suunnitteletko tuotelanseerausta, ja toivot kampanjalle pontevan aloituksen? Kaipaako brändisi tunnettuutta tai sesonki hieman buustia? Haluatko tuotemarkkinoinnille lisää silmäpareja? Haluatko näkyvyyttä paikallisesti tai tunnettuutta koko Suomen alueella?
Display-mainonta sopii moneen eri tarpeeseen ja tilanteeseen, sillä mainokset ja kampanjat suunnitellaan aina yrityksen tavoitteen mukaan. Voit tehdä suunnitelmallista brändinrakennustyötä tai lyhytkestoisempia myynninvauhdituskampanjoita.
Asiakascase: Paraatipaikka toi vauhtia autonpesusesonkiin
Display-mainontaa voi kohdentaa tarkasti
Etuna display-mainonnassa on muun muassa se, että mainontaa on mahdollista kohdentaa hyvin tarkasti rajatulle yleisölle maantieteelliselle alueelle tai muiden kohdennustapojen, kuten iän tai kiinnostuksen kohteiden, mukaan. Mainonta on tehokasta, kun se ohjaa suoraan toimintaan; klikkaamaan sivustollesi tutustumaan tuotteisiin tai palveluihin, verkkokauppaan ostoksille, tilaamaan uutiskirjeen, lukemaan blogin, käymään myymälässä tai muuhun toimintaan, joka on asetettu tavoitteeksi.
Katso vinkkejä: Brändin rakentaminen ja kehittäminen
Haluatko kuulla lisää display-mainonnan mahdollisuuksista?
Tiesitkö?

Tuo brändisi tunnetuksi
Display-mainonnalla lisäät bränditunnettuutta oikeiden kohderyhmien keskuudessa. Alman display-tuotteilla saat kattavan näkyvyyden Alman verkoston eri digikanavissa alueellisesti tai valtakunnallisesti. Display-mainonta on myös kohdennettavissa halutulle kohderyhmälle. Tarjolla on useita eri mainoskokovaihtoehtoja paraatipaikasta tapettiin, suurtauluihin ja perinteisiin bokseihin.
Asiakkaidemme onnistumisia

Nekalan Rauta-Otra
Tampereen Nekalan Rauta-Otra toteutti Iltalehdessä kaksi alueellisesti kohdennettua sisältömarkkinointiartikkelia, jotka Alma Brand Studio tuotti yhteistyössä Rauta-Otran kanssa.

Bolt
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!

Helsingin lähikunnat
Askolan, Pukkilan ja Myrskylän kunnat toteuttivat kesällä 2021 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli houkutella helsinkiläisiä tutustumaan kuntien matkailukohteisiin.
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö tiedä mitä tarvitset?
Sinun ei tarvitse ymmärtää markkinoinnista yhtään mitään!
Kerro meille mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]

Suosituksia ja näkökulmia automainontaan
Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen uudet käyttövoimat ja omistamisen muodot mietityttävät autonostajia. Toisaalta autoala on painiskellut saatavuusongelmien kanssa ja viimeaikainen […]

Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Mainonnan kohdentamisella pyritään win-win-tilanteeseen: mainostaja löytää sopivan yleisön, jolle kannattaa mainostaa, ja mainoksia näkevä yleisö hyötyy siitä, että näkevät heitä kiinnostavia mainoksia.

Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Onko mainontasi kirjavaa kuin strösselisekoitus? Nappaa tästä vinkkejä, miten pidät kokonaisuuden hallinnassa onnistuneesti.

Sisältömarkkinointi – tarinankerronnalla top of mindiin
Haluatko, että sisältösi yllättää, houkuttaa ja koukuttaa ja jää asiakkaiden mieleen? Haluatko lisätä myyntiä, kasvattaa tunnettuutta ja rakentaa brändiäsi? Hyvä, lue eteenpäin!

Mitä brändillesi tapahtuu, jos lopetat mainostamisen?
Mainoskampanja tuo monesti mukavan piikin myyntiin. Jos mainontaa tekee jatkuvaluontoisesti, hyödyt ovat todennäköisesti laaja-alaisempia ja vaikutukset pelkkää piikkiä pidempiaikaisempia. Mutta mitä tapahtuu, kun mainostaja laittaa pillit pussiin?

Miten mainonnan onnistumista voi mitata?
Onko mainontasi onnistunut, panostatko mainosrahoja oikeisiin asioihin? Katso lista, mitä mainonnan aloittamisessa kannattaa ottaa huomioon.

Miten brändiä rakennetaan?
Brändi on kuin hissipuhe, joka kuvailee yritystä ja sen palveluita, ja tiivistää brändin kilpailutekijät. Brändi on sitä, mitä muut ajattelevat sen olevan.