Display-mainonta tarkoittaa bannerimainontaa erilaisilla verkkosivustoilla.
Display-mainonta on sopiva mainosmuoto silloin, kun haluat kasvattaa yrityksen, tuotteen tai brändin tunnettuutta, herättää huomiota tai kun lanseeraat uusia tuotteita tai palveluita markkinoille ja haluat tavoittaa juuri tietyn, otollisen kohderyhmän. Display- eli bannerimainonta toimii mainiosti myös silloin, kun haluat tehdä lisämyyntiä nykyiselle asiakaskunnalle.
Millainen digikampanja sinulle saisi olla?

Paikallinen
näkyvyys
- Tavoita potentiaaliset asiakkaat omalla alueellasi läpi Alman verkoston.
- Kaupunki- tai maakuntakohdennus
- Kampanja-aika vähintään viikko
Alk. 500 eur + alv.

Valtakunnallinen
näkyvyys
- Saavuta valtakunnallinen näkyvyys ja lähes 3 miljoonaa suomalaista esimerkiksi Iltalehti.fissä.
- Valtakunnallinen
- Kampanja-aika vähintään viikko
Alk. 500 eur + alv.

Liikennettä
sivustolle
- Kasvata verkkosivuston liikennettä tai aktivoi käyttäjiä toimintaan suoraan mainoksesta.
- Valtakunnallinen sekä alueellinen kohdennus, myös datakohdennus mahdollinen
- Kampanja-aika 1-4 vko
Alk. 500 eur + alv.

Pitkäkestoinen
näkyvyys
- Saavuta pitkäaikaista näkyvyyttä läpi Alman verkoston omalle alueellesi kohdennettuna.
- Kaupunki- tai maakuntakohdennus
- Kampanja-aika 6-12 kk
Alk. 500 eur/kk + alv.

Näkyvyys Alman
Businessmedioissa
- Tavoita suomalaiset yrityspäättäjät, vaikuttajat ja vauraat kuluttajat Alman Businessmedioissa.
- Valtakunnallinen tai maakuntakohdennus
- Kampanja-aika 1-2 kk
Alk. 990 eur + alv.

Kohdennettu mainonta
- Kohdenna viestisi juuri haluamallesi kohderyhmälle hyödyntämällä Alman kattavia kohdennusmahdollisuuksia sekä näyttäviä mainosmuotoja.
- Valtakunnallinen tai alueellinen kohdennus, myös datalla kohdentaminen mahdollista.
- Ei rajoituksia
Alk. 500 eur + alv.
Nyt saat digikampanjasta 250 euron alennuksen!
Onko toiveenasi kasvattaa tunnettuutta, vauhdittaa myyntisesonkia ja saada lisää asiakkaita? Kaikkea ei tarvitse eikä kannata tehdä itse. Me palvelemme sinua aina henkilökohtaisesti, ja meillä on aikaa paneutua juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Sanomatta selvää on, että meiltä saat digimarkkinointia yksinkertaisesti.
Tavoita monenlaisia kohderyhmiä
Kun valitset display-mainontaa Alman digitaalisessa verkostossa, tavoitat yleisöä ympäri Suomen: niin kuluttajat kuin bisnespäättäjätkin, ja kohdennettuna joko valtakunnallisesti tai paikallisesti. Digiverkostoomme kuuluu uutismedioita, kuluttajapalveluita ja markkinapaikkoja. Yhteensä näissä medioissa liikkuu viikoittain yli 3 miljoonaa suomalaista, joten löydämme varmasti juuri sinun mainoskampanjaasi sopivan kohderyhmän yleisömme joukosta.
Katso lisää: Kohdennettu display- eli bannerimainonta
Lähde: FIAM
Display-mainonta Alma-verkostossa
Mainoksesi näkyvät turvallisessa Alma-verkostossa, johon kuuluu monipuolisia verkkopalveluitamme: uutismedioita, kuluttajapalveluita ja markkinapaikkoja. Tunnettuja brändejämme ovat muun muassa Iltalehti, Kauppalehti, Talouselämä, Etuovi.com, Uusi Suomi, Autotalli.com, Nettiauto sekä Nettimoto.
Liikennettä, tunnettuutta ja buustia
Oletko juuri avannut yrityksellesi uudet kotisivut tai verkkokaupan, ja kaipaat sivustolle liikennettä? Suunnitteletko tuotelanseerausta, ja toivot kampanjalle pontevan aloituksen? Kaipaako brändisi tunnettuutta tai sesonki hieman buustia? Haluatko tuotemarkkinoinnille lisää silmäpareja? Haluatko näkyvyyttä paikallisesti tai tunnettuutta koko Suomen alueella?
Display-mainonta sopii moneen eri tarpeeseen ja tilanteeseen, sillä mainokset ja kampanjat suunnitellaan aina yrityksen tavoitteen mukaan. Voit tehdä suunnitelmallista brändinrakennustyötä tai lyhytkestoisempia myynninvauhdituskampanjoita.
Asiakascase: Paraatipaikka toi vauhtia autonpesusesonkiin
Display-mainontaa voi kohdentaa tarkasti
Etuna display-mainonnassa on muun muassa se, että mainontaa on mahdollista kohdentaa hyvin tarkasti rajatulle yleisölle maantieteelliselle alueelle tai muiden kohdennustapojen, kuten iän tai kiinnostuksen kohteiden, mukaan. Mainonta on tehokasta, kun se ohjaa suoraan toimintaan; klikkaamaan sivustollesi tutustumaan tuotteisiin tai palveluihin, verkkokauppaan ostoksille, tilaamaan uutiskirjeen, lukemaan blogin, käymään myymälässä tai muuhun toimintaan, joka on asetettu tavoitteeksi.
Katso vinkkejä: Brändin rakentaminen ja kehittäminen
Tiesitkö?

Tuo brändiäsi tunnetuksi display-mainonnalla
Display-mainonnalla lisäät bränditunnettuutta oikeiden kohderyhmien keskuudessa. Alman display-tuotteilla saat kattavan näkyvyyden Alman verkoston eri digikanavissa alueellisesti tai valtakunnallisesti. Display-mainonta on myös kohdennettavissa halutulle kohderyhmälle. Tarjolla on useita eri mainoskokovaihtoehtoja paraatipaikasta tapettiin, suurtauluihin ja perinteisiin bokseihin.
Asiakkaidemme onnistumisia

Savon ammattiopisto
Jatkuva mainonta ja jatkuva näkyvyys on tärkeää Savon ammattiopistolle, sillä haku koulutuksiin on käynnissä ympäri vuoden. Koulutusalalla top of mindissa pysymisen merkitys korostuu, koska päätös […]

Bolt
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!

Helsingin lähikunnat
Askolan, Pukkilan ja Myrskylän kunnat toteuttivat kesällä 2021 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli houkutella helsinkiläisiä tutustumaan kuntien matkailukohteisiin.
Meiltä löydät vaikuttavat markkinointiratkaisut juuri sinun yrityksellesi sopivalla budjetilla, alueellisesti ja valtakunnallisesti.
Etkö tiedä mitä tarvitset?
Sinun ei tarvitse ymmärtää markkinoinnista yhtään mitään!
Kerro meille mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut Alma Median kattavasta tarjonnasta.
Hyödynnä display-mainonnan mahdollisuudet!
Kaikkea ei kannata tehdä itse. Meiltä saat aina henkilökohtaista palvelua, ja asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut tarpeisiisi. Kerro meille vain tavoitteesi ja budjettisi, niin näet, kuinka helposti kaikki käy.
Lue lisää aiheesta
Uusimmat sisällöt

Markkinoijan muistilista – mitä kesän jälkeen?
Paahteisen mökkilaiturin ja kuumien grillihiilien ääreltä on mukava palata viileään toimistoon – ainakin, jos loppuvuoden suunnitelmat tuli tehtyä keväällä kuntoon. Nyt voit siis onnitella itseäsi […]

Ajankohtaiset yleisöt: Mainostajalle tärkeät kohderyhmät juuri nyt
Kesä on mielenkiintoista aikaa, kun kesäsesongin ollessa parhaimmillaan valmistaudutaan jo tuleviin kausiin ja tehdään hankintoja syksyä varten. Katso vinkkimme, miten Alman medioissa ja palveluissa voi […]

Mainostaja, tuliko teillekin taas kesä?
Kaupat ovat pullollaan kesäisiä tarjouksia ja sesonkituotteita myydään loppuun samalla, kun uutta valikoimaa pusketaan markkinoille. Miten saada asiakkaat avaamaan se huolella suunniteltu sähköposti tai klikkaamaan […]

Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]

Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen
Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]

Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]

Kannattaako kesällä mainostaa?
Ajatteletko sinäkin, että kesällä mainoskampanjat eivät kannata, koska ”kaikki ovat lomalla”. Kesä on erinomaista aikaa saada näkyvyyttä ja tunnettuutta brändillesi juuri silloin, kun ihmisillä on […]

Ajankohtaiset yleisöt: Näin tavoitat suomalaisen kesäkansan
Tässä vinkkejä kaikille mainostajille, miten tehdä ajankohtaista mainontaa. Erityisesti nämä neljä yleisöryhmää tavoitat juuri nyt. Nappaa vinkit markkinoinnin vuosikelloosi, millaisten sisältöjen parista tavoitat yleisön keväällä […]

Kuntamarkkinointi kertoo houkuttelevasti sen, mikä on jo olemassa
Moni markkinoinnista vastaava pohtii, miten saada oma viesti kuuluville ja näkyville.Millainen kuntamarkkinointi oikeasti toimii? Miten saada huomiota oman alueen tapahtumiin? Mikä uusia asukkaita ja yrityksiä […]

Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]

Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]

Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]