”Minilomalle Härmään”-konseptista syntyi kolme tarinaa kylpylästä | Case Härmän Kylpylä
Härmän Kylpylä toteutti keväällä 2022 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli kasvattaa kylpylän tunnettuutta ja tuoda esiin monipuolista tarjontaa eri asiakassegmenteille. Asiakassegmenteistä valittiin erityisesti kolme kohderyhmää, joita lähdettiin tavoittelemaan kutakin omalla kohdennetulla viestillä: perheet, pariskunnat sekä ystäväporukat.
Testiryhmä lähetettiin ”Minilomalle Härmään”
Alma Brand Studio loi kampanjaan konseptin, joka kulki nimellä ”Minilomalle Härmään”. Konseptin keskeisenä ajatuksena oli tuoda lukijoille mahdollisuus samaistua tarinoiden henkilöihin ja nähdä itsensä Minilomalla Härmän Kylpylässä. Jokaisesta tavoiteltavasta asiakassegmentistä valittiin testiryhmäläiset, jotka pääsivät lomailemaan Härmän Kylpylään ja Alma Brand Studion videotiimi taltioi loman kohokohdat videoiksi. Videoita hyödynnettiin Iltalehden viikoittaisissa sisältömarkkinointiartikkeleissa ja asiakas sai ne myös omaan markkinoinnilliseen käyttöönsä. Kokonaisuudessaan 10 viikon pituinen sisältömarkkinointikampanja toteutettiin valtakunnallisesti Iltalehdessä ja tekemistä tuettiin display-mainonnan avulla alueellisesti Alman verkostossa.
Kampanjan ajoitus osui juuri oikeaan kohtaan
Härmän Kylpylän asettamat tavoitteet täyttyivät ja kampanjan ajoitus osui kevättalvella juuri oikeaan kohtaan. Kampanjatoteutus miellytti asiakasta monipuolisuudellaan ja kampanjan myötä asiakkaalle tuotetut tekstit ja kuvat ovat päässeet myös myöhemmin monipuolisesti käyttöön asiakasmarkkinoinnissa.