”Minilomalle Härmään”-konseptista syntyi kolme tarinaa kylpylästä | Case Härmän Kylpylä

Härmän Kylpylä toteutti keväällä 2022 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli kasvattaa kylpylän tunnettuutta ja tuoda esiin monipuolista tarjontaa eri asiakassegmenteille. Asiakassegmenteistä valittiin erityisesti kolme kohderyhmää, joita lähdettiin tavoittelemaan kutakin omalla kohdennetulla viestillä: perheet, pariskunnat sekä ystäväporukat.

Testiryhmä lähetettiin ”Minilomalle Härmään” 

Alma Brand Studio loi kampanjaan konseptin, joka kulki nimellä ”Minilomalle Härmään”. Konseptin keskeisenä ajatuksena oli tuoda lukijoille mahdollisuus samaistua tarinoiden henkilöihin ja nähdä itsensä Minilomalla Härmän Kylpylässä. Jokaisesta tavoiteltavasta asiakassegmentistä valittiin testiryhmäläiset, jotka pääsivät lomailemaan Härmän Kylpylään ja Alma Brand Studion videotiimi taltioi loman kohokohdat videoiksi. Videoita hyödynnettiin Iltalehden viikoittaisissa sisältömarkkinointiartikkeleissa ja asiakas sai ne myös omaan markkinoinnilliseen käyttöönsä. Kokonaisuudessaan 10 viikon pituinen sisältömarkkinointikampanja toteutettiin valtakunnallisesti Iltalehdessä ja tekemistä tuettiin display-mainonnan avulla alueellisesti Alman verkostossa. 

Kampanjan ajoitus osui juuri oikeaan kohtaan

Härmän Kylpylän asettamat tavoitteet täyttyivät ja kampanjan ajoitus osui kevättalvella juuri oikeaan kohtaan. Kampanjatoteutus miellytti asiakasta monipuolisuudellaan ja kampanjan myötä asiakkaalle tuotetut tekstit ja kuvat ovat päässeet myös myöhemmin monipuolisesti käyttöön asiakasmarkkinoinnissa.

Kiinnostuitko, miten sinäkin voit onnistua sisältömarkkinoinnilla?

Tutustu sisältömarkkinoinnin keinoihin

Lue seuraavaksi:

Kampanja ylitti kaikki keskiarvot Alma Supersivulla

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin

Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin Itämeren aalloilla matkustajia […]

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä […]

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case […]

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon Supersivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta […]

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi […]

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista Kymenlaaksolainen jätealan […]

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden […]

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti […]

Atradius: Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla

Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla Millaista markkinointia tarvitaan, jotta voi rakentaa brändiä, lisätä tunnettuutta […]