Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Case Kauppakeskus Apaja

Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti halusivat aktivoida lähialueen ihmiset seuraamaan kauppakeskuksen tarjontaa ja tutustumaan uuteen pysäköintilaitokseen. Alman verkostossa voi kohdentaa kampanjan tietylle alueelle ja ohjata liikennettä verkkosivuille.

Tavoitteena oli aktivoida Kuopion seudun asukkaat

Kauppakeskus Apaja palvelee Kuopion torin alla. Apaja yhdistää Kuopion kävelykeskustan kauppakorttelit, Toriparkin ja kauppahallin yhdeksi suureksi kauppakeskukseksi.

Kuopion Pysäköinti Oy vastaa kattavista pysäköintipalveluista Kuopion keskustassa ja lähialueilla, mm. Toriparkista.

Alman verkostossa toteutetun kampanjoinnin tavoitteena oli saada alueellista näkyvyyttä ja paikalliset kuluttajat seuraamaan aktiivisesti Kauppakeskus Apajan ajankohtaisia tapahtumia. Kampanjalla haluttiin myös muistuttaa kauppakeskuksen monipuolisesta tarjonnasta.

Kuopion Pysäköinnin tavoitteena oli aktivoida alueelliset kohderyhmät tutustumaan uuteen pysäköintilaitokseen ja erilaisiin sopimuspysäköintipalveluihin.

Tulospohjainen mainonta Alman digiverkostossa ohjaa liikennettä verkkosivuille

Tulospohjainen mainonta sopii ratkaisuksi silloin, kun tavoitteena on ohjata liikennettä verkkosivuille tai aktivoida toimintaan.

Niinpä kampanjalle tehtiin tulospohjaista display-mainontaa, jota ajettiin Alman verkostossa 1.1.−31.12.2023 aikana Kuopion alueelle kohdennettuna. Pidempiaikaisella kampanjoinnilla saatiin laaja näkyvyys valitulla alueella, tavoitettiin tehokkaasti paikalliset kohderyhmät ja saatiin heidät kiinnostumaan ja aktivoitumaan. Mainonta toi lisää liikennettä sekä Kauppakeskus Apajan että Kuopion Pysäköinnin verkkosivuille.

Alman digiverkosto tavoittaa suomalaiset

Kattavaan digiverkostoomme kuuluu useita tunnettuja medioita, kuten Iltalehti.fi, Etuovi.com, Kauppalehti.fi ja Nettiauto.com.

Case Apaja, tulospohjainen mainosaineisto, esimerkki
Esimerkki Kauppakeskus Apajan tulospohjaisen mainonnan aineistoista
Case Apaja, Laura Kallio-Kokko

”Yhteistyö Alma Median kanssa on ollut erittäin toimivaa ja saumatonta. Aineiston vaihdot on sujuneet näppärästi ja näkyvyyttä on tullut huomattavasti enemmän verrattuna kustannuksiltaan korkeaan printtimainontaan. On ollut ilo huomata viikoittain omaa mainontaa mm. Iltalehteä lukiessa. Mainonta Alma Median digiverkostossa on kustannustehokasta ja yhteistyömme tulee ehdottomasti jatkumaan myös seuraavalle vuodelle.”

– Laura Kallio-Kokko, kauppakeskuskoordinaattori, Kuopion Pysäköinti Oy / Kauppakeskus Apaja
Antero Rantala

”Kauppakeskus Apajan ja Kuopion Pysäköinnin aluekohdennetut kampanjat saavuttivat huomioarvon lisäksi tavoitteen mukaisen liikenteen verkkosisältöjen pariin. Jatkuva näkyvyys takaa katkeamattoman yhteyden asiakkaisiin, rakentaa haluttua mielikuvaa ja tuo siten pidempiaikaista kasvua liiketoimintaan. Säännöllisellä yhteydenpidolla asiakkaan kanssa olemme varmistaneet, että kampanjan keskeiset tavoitteet toteutuvat ja aineistot saavuttavat kampanjalle tärkeän kohderyhmän. Yhteistyömme jatkuu.”

– Antero Rantala, myyntipäällikkö, Alma Media

Haluatko houkuttelevan display-kampanjan omalle alueellesi kohdennettuna?

Lue lisää display-mainonnasta Alman verkostossa
Katso vinkit mainonnan kohdentamiseen

Lue seuraavaksi

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista. Jätteenkäsittelypalveluita yrityksille tarjoava Ekokaari […]

Tästä referenssiin

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut. […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024