14 viikon paraatipaikka toi vauhtia autopesusesonkiin | Case PeeÄssä ABC Carwash

Pohjois-Savossa toimiva Osuuskauppa PeeÄssä ABC toteutti keväällä 2022 Alman verkostossa kampanjakokonaisuuden, jolla tavoiteltiin ABC Carwash -toimipaikkojen tunnettuuden ja myynnin kasvua sekä käyttöasteen kehitystä.

Kampanjassa haluttiin kertoa erityisesti yö- ja sarjapesuista, ABC-mobiilisovelluksesta sekä tuoda esille Kuopion Prisman tontilla sijaitsevaa ABC Carwash Savilahtea. Kohderyhmänä kampanjassa oli sekä pohjoissavolaiset kuluttajat että ammattiautoilijat. Kampanja kohdennettiin alueellisesti Pohjois-Savoon. 

Tarinallisuudella lisättiin tunnettuutta

Koska viestikärkeen mahtui monta aihetta, valikoitui mainoskanaviksi Iltalehden alueellinen sisältömarkkinointiartikkeli ja 14 viikkoa kestänyt display-mainonnan kokonaisuus, jossa hyödynnettiin digikokosivu- ja paraati-mainospaikkoja. Artikkelin avulla kerrottiin mm. ABC Carwash Savilahden ominaisuuksista ja helposta tavoitettavuudesta. Sisältömarkkinointiartikkelille tunnusomainen tarinallisuus mahdollisti ABC:n viestin kertomisen informatiivisesti ja kiinnostavasti, ja display-mainonnalla tehostettiin näkyvyyttä.

Joustavalla yhteistyöllä päästiin toivottuihin tuloksiin

”Yhteistyö Alman kanssa on sujunut läpi koko prosessin eri vaiheiden erittäin sujuvasti. Kampanjan sisältö ja mahdollisuudet avattiin meille jo etukäteen hyvin selkeästi ja meiltä tarvittavien aineistojen kriteerit olivat selkeät. Yhteistyö osoittautui myös hyvin joustavaksi ja kokeilimmekin kampanjan aikana erilaisten sisältöjen toimivuutta. Alman kattava ja selkeä raportointi mahdollisti toimivimpien sisältöjen ja toimintatapojen hiomisen kampanjan aikana, minkä avulla pystyimme saavuttamaan meidän näkökulmastamme parhaan mahdollisen lopputuloksen. Olemme toteutetusta yhteistyöstä erittäin tyytyväisiä!”

– Hanni Isotalo, ABC ryhmäpäällikkö, Osuuskauppa PeeÄssä
Antero Rantala

”PeeÄssä ABC:n autopesukampanja on loistava esimerkki alueellisesta yhteistyöstä. Valituilla kohdennuksilla tavoitettiin oikea-aikaisesti potentiaalinen autopesula-kohderyhmä Pohjois-Savon alueelta. Artikkelin sisältö ja kampanjaviestit olivat ajankohtaisia ja valitut formaatit mahdollistivat viestin kertomisen informatiivisesti ja kiinnostavasti. Yhteistyömme jatkuu.”

– Antero Rantala, myyntipäällikkö, Alma Media

Kiinnostuitko, miten sinäkin voit tavoittaa kohderyhmäsi sisältömarkkinoinnilla tai display-mainonnalla?

Tutustu sisältömarkkinointiin ja lue lisää display-mainonnasta.

Lue seuraavaksi

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä tunnetuksi Raahen seudun elinvoimaa ja mahdollisuuksia yrityksille. Sisältömarkkinointikampanja Kauppalehdessä toi pienen kaupungin aktiiviselle meiningille valtakunnallista näkyvyyttä. Tulokset ylittivät […]

Tästä referenssiin

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut satoja tuhansia lukijoita Iltalehden natiiviartikkeleilla ja toimivalla display-mainonnalla. Niiden avulla […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2025