Alma Media > Uutinen > Alma Mediaratkaisujen Brand Studion työ jälleen ehdolla kansainvälisessä Native Advertising Awardsissa

Alma Mediaratkaisujen Brand Studion työ jälleen ehdolla kansainvälisessä Native Advertising Awardsissa

Alma Brand Studion suunnittelema ja tuottama From Complexity to Clarity kampanja Phoenix Contactille on ehdolla kategoriassa ”Best IT and Tech Program” alan merkittävimmässä, kansainvälisessä natiivimainonnan kilpailussa Native Advertising Awardsissa

– Tämä tuotanto on suunniteltu Phoenix Contactille, joka tuottaa sähkö- tai datavirtojen kytkemiseen, jakamiseen tai ohjaukseen tarvittavia ratkaisuja. Meistä oli hieno näyttää asiakkaalle, miten pienen pienestä liittimestäkin saa näyttävää sisältöä. Tulokselliseen kampanjaan kuuluu supersisältö, joka on yhdistelmä tekstiä, kuvaa ja videota, kuvailee Alma Brand Studion sisältömarkkinointijohtaja Hanna Repo

Samassa kategoriassa ehdolla Alma Brand Studion kanssa ovat esimerkiksi BBC, Fortune, Washington Post ja Schibsted töillään brändeille kuten Google, Honor, Accenture ja Amazon. 

Alma Brand Studion Hanna Repo ja Hanna Salo esittelivät Phoenix Contactin casen Alman tilaisuudessa maaliskuussa.

Repo itse on kilpailussa ehdolla kategoriassa “Best Native Advertising Marketer of the Year”, johon on koottu kymmenen parasta sisältömarkkinoijaa maailmasta.  

– Tämä on suuri kunnia, jonka jaan Alma Brand Studion upeiden ammattilaisten kanssa. Minulla on ollut etuoikeus rakentaa intohimoisten ja luovien ammattilaisten tiimi, ja yhdessä olemme nostaneet sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan Suomessa aivan uudelle tasolle, Repo iloitsee.

Native Advertising Awards kilpailu on kansainvälinen, natiivimainonnan ja brändisisältöjen parhaat, innostavimmat, luovimmat ja tuloksellisemmat kampanjat palkitseva kilpailu. 

Kilpailua järjestävän Native Advertising Instituten tavoitteena on kehittää natiivimainontaa ja sisältömarkkinointia, palkita lahjakkaimmat ammattilaiset ja auttaa organisaatioita maailmanlaajuisesti kertomaan suuria bränditarinoita. 

Kaikki Native Advertising Awards 2025 kilpailun kategoriat ja ehdolla olevat.

Alma Brand Studio on Alma Mediaratkaisujen sisältömarkkinoinnin yksikkö, joka keskittyy luomaan laadukasta, luovaa ja vaikuttavaa sisältöä yrityksille. Alma Mediaratkaisut on Alma Media konsernin keskitetty mediamyynnin ja markkinoinnin organisaatio. 

Lisätietoja: 

Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Mediaratkaisut, puh. 010 665 2775, hanna.repo@almamedia.fi 

  • Julkaistu: 11.4.2025 klo 14:15
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: Almassa tapahtuu

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Ajankohtaista autokaupasta: tuorein data-analyysi sähköautomarkkinasta ja autokaupan trendeistä

Alma Median autoilun toimialan dataan monipuolisesti pureutuva Ajankohtaista autokaupasta -webinaarisarjan…

Autoilu

Teoriasta käytäntöön: Aalto-yliopiston opiskelijoiden data-analyysi brändipositioinnin kehittämiseen

Alma on ollut Aalto-yliopiston kumppani vuodesta 2019, ja kumppanuuden aikana…

Almassa tapahtuu

Alma Media kasvattaa tekoälykyvykkyyksiä ja parantaa kilpailukykyään uudella AI-ohjelmalla

Alma Media hyödyntää tekoälyä laajasti ja innostaa henkilöstöään kokeilemaan uusia…

Almassa tapahtuu