
Näin Suomi bidaa vuonna 2024 – lataa ohjelmallisen mainonnan katsaus
Jo kolmatta kertaa toteutettu Näin Suomi bidaa -kyselytutkimus selvittää ohjelmallisen mainonnan tilaa Suomen markkinassa ja läpi koko ostajakentän.
Toteutimme Näin Suomi bidaa -kyselytutkimuksen tammikuussa 2024. Kyselyyn vastasi jopa 101 ohjelmallisesti ostoja tekevää ammattilaista niin mediatoimistoissa kuin mainostajan trading deskeissä.
Kattava läpileikkaus ohjelmallisen mainonnan tilaan juuri nyt
- Mikä evästeettömyydessä mietityttää ohjelmallisen mainonnan ostajia?
- Millaisia mittareita ja uusia teknologiota kaivattaisiin esimerkiksi vastuullisuuden ja huomioarvon pariin?
- Entä miten mediavalinnat ovat nousseet entistäkin enemmän tapetille evästeettömyyden edetessä?
Näihin ja moniin muihinkin kysymyksiin löydät vastauksia Näin Suomi bidaa -kyselyn raportista. Mukana on myös Alman ohjelmallisen mainonnan tiimin asiantuntijoiden pohdintaa, miltä suomalainen ohjelmallinen mainonta näyttää nyt ja tulevaisuudessa.
Lataa Näin Suomi bidaa -katsaus tästä:
- Julkaistu: 7.3.2024 klo 09:49
- Kategoria: Ohjelmallinen mainonta
- Teema: Tutkimus
Näin Suomi bidaa -kyselyssä nousi esiin kolme isoa teemaa:
- evästeettömyys,
- standardien, mittareiden ja teknologian puute ja
- mediavalinnan merkitys.