Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Susanna Virkkula nimitetty Alma Mediaratkaisujen markkinoinnin johtoon

Susanna Virkkula nimitetty Alma Mediaratkaisujen markkinoinnin johtoon

Alma Media Oyj                      Lehdistötiedote                 6.7.2023 klo 9.30

SUSANNA VIRKKULA NIMITETTY ALMA MEDIARATKAISUJEN MARKKINOINNIN JOHTOON

Susanna Virkkula, KTM, on nimitetty Alma Mediaratkaisut -organisaation Head of Marketing -tehtävään elokuun 2023 alusta. Sampo Koskinen siirtyy data- ja tekoälykonsultointiyritys Dain Studiosin markkinointijohtajaksi 14. elokuuta.

Susanna aloittaa tehtävässään 7.8.2023. Hän siirtyy Alma Mediaan mediatoimisto ToinenPHD:ltä, missä hän on viimeksi ollut operatiivinen johtaja ja vastannut yrityksen päivittäisestä liiketoiminnasta. Toimenkuvaan on kuulunut myös muun muassa asiakkuuksien johtamismallien sekä asiakaskannattavuuden ja -tyytyväisyyden kehittäminen. Aiemmin Susanna on vastannut ToinenPHD:n mediasuunnittelu- ja ostoyksikön johtajana liiketoiminnan kehittämisestä, myynnistä, budjetoinnista, mediastrategiasta ja suunnittelun laadusta. Susanna on toiminut myös mediatoimisto Dagmarissa asiakkuusvastaavan ja plannerin rooleissa.  

– Olen iloinen saadessamme Susannan osaksi ammattilaisjoukkuettamme. Hänellä on monipuolista kokemusta toimistokentästä, digitaalisesta markkinoinnista ja asiakkaan arvonluonnista, mikä luo hyvän pohjan tehtävässä menestymiselle. Susannan johtamiskokemus, osaaminen markkinoinnista ja asiakkaan ostopolun ymmärrys ovat tässä tehtävässä keskeisiä menestymistekijöitä. Samalla haluan lämpimästi kiittää Sampoa ansiokkaasta työstä Alma Mediaratkaisuissa markkinoinnin johtajana viimeisten kolmen ja puolen vuoden aikana, sanoo Tiina Kurki, Alma mediaratkaisut -organisaation johtaja. 

– Odotan innolla, että pääsen tutustumaan Alma Median ammattilaisiin ja antamaan panokseni medialiiketoiminnalle. Mediatuotteet ovat minulle entuudestaan tutut, kuten monet asiakkuudetkin. Toimialalla minua kiehtoo muuttuva toimintaympäristö, mediaratkaisujen monipuolisuus, nopea kehitys ja mahdollisuus aidosti edesauttaa asiakkaiden liiketoiminnan kasvua, sanoo Susanna Virkkula.  

Lisätietoja: Johtaja Tiina Kurki, Alma Mediaratkaisut 0106652015  

Alma Mediaratkaisut on Alma Media konsernin keskitetty mediamyynnin organisaatio, jossa työskentelee noin 180 myynnin, markkinoinnin, tuotannon, teknologian, optimoinnin, tutkimuksen ja asiakaspalvelun ammattilaista. Alma Mediaratkaisut mahdollistaa kuluttajien ja ammattilaisten oikea-aikaisen, datalla ohjatun tavoittamisen ja heidän osto- ja hankintapäätöksiin vaikuttamisen.  

Alma Media lyhyesti

Alma Media on kansainvälinen, voimakkaasti uudistuva, digitaaliseen mediaan, palveluihin ja markkinapaikkaliiketoimintaan keskittyvä yhtiö. Haluamme inspiroida ihmisen luontaista uteliaisuutta ja valinnanmahdollisuuksia luomalla palveluja, joissa yhdistyvät ylivoimainen sisältö, paras teknologia, aina paikallisesti merkityksellisemmällä tavalla. Suomessa tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Jobly, Etuovi.com sekä Nettiauto. Rekrytointipalvelujamme ovat muun muassa Tšekissä prace.cz ja jobs.cz, Slovakiassa Profesia.sk sekä Kroatiassa mojposao.net.

Suomessa liiketoimintaamme kuuluvat johtavat asumisen ja autoilun markkinapaikat, talous- ja ammattimediat, valtakunnallinen kuluttajamedia sekä sisältö- ja datapalvelut yrityksille ja ammattilaisille. Alman kansainvälinen liiketoiminta itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa koostuu rekrytointipalveluista ja toimitilojen markkinapaikasta.

Alma Mediassa työskentelee noin 1 700 ammattilaista ja yhtiö toimii 11 Euroopan maassa. Alma Median vuoden 2022 jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 309 miljoonaa euroa, mistä digiliiketoiminnan osuus oli 81 %. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 6.7.2023, 09:30
  • Kategoria: Lehdistötiedote

Jaa artikkeli