Alma Media > Uutinen > Alma Brand Studiolle pronssia

Alma Brand Studiolle pronssia

Alma Median oma sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan yksikkö oli ehdolla vuoden toimistoksi kansainvälisessä natiivimainonnan kilpailussa Native Advertising Instituten järjestämässä Native Advertising Awardsissa 2022. Kategoria on Native Advertising Agency/ Studio of the year. Natiivimainonta tarkoittaa digitaalisessa mediassa julkaistuja artikkeleita, jotka sopivat journalistiseen mediaympäristöön, mutta ovat yksi digitaalisen mainonnan muoto.

– Olemme luoneet runsaasti uusia menestyskonsepteja, kuten kansainvälisesti palkittu Tunti livenä mediassa ja asiakkaan tuotteet loppuun myynyt Testiryhmä. Olemme laajentaneet artikkeleista podcast- ja videosisältöihin, luoneet älyartikkeleita ja kokeilleet virtuaalitilaa, ja näin inspiroineet yritysten markkinoinnin tekemistä ja koko toimialaa, Alman sisältömarkkinointijohtaja Hanna Repo kertoo.

Alma Brand Studiossa työskentelee 18 luovaa sisältömarkkinoinnin ammattilaista suunnittelemassa ja toteuttamassa kaupallisen yhteistyön sisältöjä. Artikkeleilla, podcasteilla ja videoilla tuotetaan mediayleisölle merkityksellistä ja hyödyllistä sisältöä yhteistyössä yritysten kanssa.

– Vaikka Alma Brand Studio on kansainvälisessä mittakaavassa pieni toimisto, töiden vaikutukset ovat suuret niin asiakkaille ja yritysten liiketoiminnalle kuin mediayleisölle, lukijoille, katsojille ja kuulijoille. Lisäksi koronan aikana sisältömarkkinoinnin merkitys kasvoi entisestään, kun yritykset eivät voineet tavata asiakkaitaan ja tapahtumatkin digitalisoitiin, kertoo Repo.

2021 Alma Brand Studioon perustettiin video- ja designtiimit vahvistamaan asiakasyrityksille tarjottavaa palveluvalikoimaa. Luovan tuotannon myynti kasvoi viime vuonna yli 30 %.

Alma Brand Studio on osa Alma Mediaratkaisuja.

Lisätiedot:

Hanna Repo, 050 355 0908, hanna.repo@almamedia.fi

Native Advertising parhaimmiston listaus: https://www.nativeadvertisinginstitute.com/awards/2022-shortlist/

Alma Brand Studio https://www.almamedia.fi/brandstudio

  • Julkaistu: 25.3.2022 klo 09:57
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: Almassa tapahtuu, Brändit ja markkinointi

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Jo yli puolet asuntokaupoista solmitaan sähköisesti 

Asuntokaupan digitalisaatio on saavuttanut merkittävän virstanpylvään. Huhtikuussa 2025 ensimmäistä kertaa…

Almassa tapahtuu

Alma Media syventää yhteistyötään Hilla Villasin kanssa ja sijoittaa kasvavaan Lapin lomahuvila-alustaan

Alma Media on sopinut laajentavansa yhteistyötä laadukkaisiin Lapin ja pohjoisen…

Almassa tapahtuu

Iltalehti voitti arvostetun kansainvälisen palkinnon tekoälyratkaisullaan

Iltalehti on voittanut ykköspalkinnon arvostetussa INMA Global Media Awardsissa. Palkinto…

Almassa tapahtuu