Alma Media > Uutinen > Alma Talk

Alma Talk

AlmaTalk_V1

Alma Talk –tapahtumat ovat Alma Median mainostaja-asiakkaille suunnattuja tapahtumia, joiden tavoitteena on auttaa asiakasta onnistumaan omassa markkinoinnissaan Alman eri medioissa ja palveluissa.

Tapahtumissa on vaihtuva teema, joka pureutuu erilaisiin ajankohtaisiin markkinoinnin aiheisiin. Tilaisuuksien kesto on 1,5 tuntia, ja ohjelmassa on aina yksi asiantuntijapuheenvuoro, sekä lyhyt Alman osuus.

Tämän vuoden Alma Talk –tapahtumien sarja käynnistyi tiistaina 2. helmikuuta Alma-talolla Helsingissä, ja tilaisuuden aiheena oli ohjelmallinen ostaminen.

Seuraava Alma Talk -seminaari pidetään 8. maaliskuuta ja aamun aiheena on uudet yleisöt ja vaikuttava markkinointi videolla. Puhujina seminaarissa toimivat Svein-Erik Hole TU.no:lta, Jaakko Hietanen Iltalehdeltä ja Emmy Ramsay Alma Medialta. 

Kevään muut Alma Talk -seminaarit ja aiheet:
5.4.2016 Vastuullinen brändi digitaalisessa ajassa
10.5.2016 Data ja asiakkuuksien johtaminen

Tapahtumat ovat kutsuvierastilaisuuksia. Jos haluat lisätietoa tai kutsun tuleviin tapahtumiin ota yhteyttä Anu Soiniin: anu.soini(a)almamedia.fi 

Lue lisää Alma Mediaratkaisuista
Tutustu Alman medioihin ja palveluihin

  • Julkaistu: 8.2.2016, 10:00
  • Kategoria: Uutinen

Jaa artikkeli