Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on mainonnan ostamista ja myymistä automaatiota hyödyntäen. Alma Media tarjoaa laadukkaan, turvallisen ja läpinäkyvän ympäristön ohjelmalliseen ostamiseen. Tutustu tuotteisiimme täällä

Tavoitteenamme on tarjota mainostajille tehokas ympäristö toteuttaa kampanjoita ohjelmallisesti. Kehitämme ohjelmallisen ostamisen kanavia ja mahdollisuuksia koko ajan, jotta mainostajat pääsevät hyödyntämään teknologian tuomia mahdollisuuksia mahdollisimman monipuolisesti.

Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaan kanssa, jotta käytännön tekeminen ja kampanjaseuranta olisi asiakkaan näkökulmasta helppoa ja tuottavaa.

Miksi ohjelmallinen ostaminen?

  • Ohjelmallinen ostaminen soveltuu ostotavaksi lähes aina. Alma Medialla on suljetussa huutokaupassa tarjolla lähes samat mainosratkaisut kuin suoramyynnin puolella
  • Ohjelmallisessa ostamisessa korostuvat erityisesti tehokkuus, laaja valikoima kohdennustapoja sekä kampanjoiden reaaliaikainen optimointi

Tuotteet

Alman mainosinventaarin ostaminen ohjelmallisesti

Ohjelmallinen ostaminen vs. suoraostaminen

Perehdy, milloin kannattaa hyödyntää ohjelmallista ostotapaa ja milloin suoraostamista.

Yhteyshenkilöt

Sähköposti: programmatic(a)almamedia.fi

  • maarit toivonen

    Maarit Toivonen

    Programmatic Manager, Team Lead
    Puh. 010 665 2056

  • Tanja_jaatinen

    Tanja Jaatinen

    Programmatic Manager
    Puh. 010 665 2556

  • Kullberg

    Otto Kullberg

    Media-asiantuntija, ohjelmallinen ostaminen
    Puh. 010 665 3491

  • Aki_Salonen_300x300

    Aki Salonen

    Programmatic Specialist
    Puh. 010 665 2644