Gofinlandin kautta Forest Escape -metsäseikkailuun
Alma Mediaan kuuluvan Gofinland –palvelun kautta voi nyt varata majoituksen lisäksi myös erilaisia aktiviteetteja kotimaassa. Tämän kesän uutuus on huonepakopeleihin pohjautuva Forest Escape, joka haastaa pelaajat ratkaisemaan jännittävän mysteerin ja pakenemaan metsästä yhdessä.
Erilaiset huonepakopelit ovat saavuttaneet suuren suosion, ja uusi Forest Escape vie pelin täysin uuteen ympäristöön – suomalaiseen metsään.
Forest Escape haastaa pelaajia käyttämään kaikkia aistejaan, havainnointikykyä sekä loogista ajattelua. Peli vaatii samalla hyvää ryhmähenkeä ja tiivistä yhteistyötä. Mysteeriä ratkotaan 2-10 hengen ryhmässä ja peli soveltuu hyvin kaveriporukoille, työyhteisöille, perheille ja polttariseurueille.
-Suomesta löytyy upeaa koettavaa, nähtävää ja tehtävää, mutta matkailijan voi olla joskus vaikea löytää tietoa aktiviteeteista ja palveluista. Ja jos löytääkin tietoa, niin palvelun ostaminen voi olla hankalaa, kertoo Gofinlandin liiketoimintapäällikkö Paula Jokisalo.
-Haluamme lisätä erilaisten aktiviteettien tarjontaa Gofinland-verkkosivustolla. Tällöin asiakas voi helposti tutustua eri aktiviteetteihin ja ostaa palveluita majoituksen vuokrauksen yhteydessä. Tarjoamme samalla kotimaan palveluntuottajille kaivatun myyntikanavan, jonka muu tarjonta tukee myös heidän myyntiään, Jokisalo jatkaa.
Suomessa metsäpakopeliin pääsee osallistumaan toistaiseksi Kouvolan Repovedellä ja Verlassa sekä Nuuksion kansallispuistossa. Seuraavaksi metsäpakopeli avataan Helsingin Vuosaareen.
Varaa oma seikkailusi Gofinland-sivustolta.
Gofinland on osa Alma Media–konsernia. Palvelu tarjoaa kotimaan matkailupalveluntuottajille myyntikanavan, jonka sisältö muodostuu mökki- ja loma-asunto- sekä aktiviteetti- ja ohjelmapalveluilmoituksista.
Lue lisää:
Gofinland mainostajille: Tavoita Suomeen lomaa suunnittelevat matkailijat
Rantapallo: Jännittävä uutuus Suomen metsissä – onnistutko ratkaisemaan mysteerin ja pakenemaan?
Iltalehti: Pakopeli metsässä – toimittaja testasi Forest Escapea
- Julkaistu: 21.7.2016, 14:30
- Kategoria: Uutinen
- Teema: Trendit