Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut. […]
Fiksulla kohdentamisella voi saada aikaan sen, että tavoitetaan juuri tietty yleisö massasta. Kylpylähotelli Kunnonpaikka on tehnyt Alman kanavissa kohdennettua mainontaa, joka ajoitetaan sesonkeihin ja kohdennetaan […]
Jatkuva mainonta ja jatkuva näkyvyys on tärkeää Savon ammattiopistolle, sillä haku koulutuksiin on käynnissä ympäri vuoden. Koulutusalalla top of mindissa pysymisen merkitys korostuu, koska päätös […]
Kotimainen perheyritys Kuusilinna on rakentanut tunnettuuttaan sisältömarkkinoinnilla Iltalehdessä. Useamman natiiviartikkelin sarjalla saatiin hyviä tuloksia, ja odotukset ovat korkealla myös tulevien sisältöjen osalta. Kampanjointia jatketaan ja myös videosisältöjä tullaan tekemään ja hyödyntämään jatkossa.
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!
Palvelemme maanantaista
perjantaihin klo 9 – 15.
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan tai
mediamainonta@almamedia.fi