Näin perheyritys kasvatti tunnettuuttaan / Case Kuusilinna

Näin perheyritys Kuusilinna kasvatti tunnettuuttaan

Kotimainen perheyritys Kuusilinna on rakentanut tunnettuuttaan sisältömarkkinoinnilla Iltalehdessä. Useamman natiiviartikkelin sarjalla saatiin hyviä tuloksia, ja odotukset ovat korkealla myös tulevien sisältöjen osalta. Kampanjointia jatketaan ja myös videosisältöjä tullaan tekemään ja hyödyntämään jatkossa.

Huomio kiinnitettiin brändiin, uusiin tuotteisiin sekä myymälöihin

Kuusilinnan tavoitteena oli saada näkyvyyttä etenkin pääkaupunkiseudulla ja rakentaa tunnettuutta myös valtakunnallisesti. Kuusilinna-brändiä tehtiin tunnetuksi ja kerrottiin uusista sohvamalleista sekä yleisesti sisustus- ja sohvatrendeistä.

Tavoitteena oli myös saada tunnettuutta uudelle Vantaan Tammiston myymälälle sekä muistuttaa Helsingin keskustassa Annankadulla sijaitsevasta myymälästä. Myymälöiden lisäksi myyntiä haluttiin ohjata myös verkkokauppaan.

Sisältömarkkinointi toimi odotetusti – ja nyt lisätään paukkuja

Kuusilinnan kampanjointi aloitettiin valtakunnallisella natiivi-/sisältömarkkinointiartikkelilla Iltalehdessä keväällä 2022. Se toimi odotusten mukaisesti, joten kampanjointia haluttiin jatkaa. Syksyn 2022 ja alkuvuoden 2023 aikana on julkaistu kaksi uutta artikkelia ja useampia lisää on vielä tulossa loppuvuoden aikana.

Artikkelien julkaisut ajoitettiin tärkeiden ajankohtien, kuten esimerkiksi tammikuun alennusmyyntien ja Habitare-messujen yhteyteen. Alma Brand Studio vastasi artikkelien ideoinnista ja sisällöntuotannosta. Sisältömarkkinointiartikkelien lisäksi Alma Brand Studion videotiimin kanssa on sovittu videosisältöjen tuotannoista. Jatkossa myös videoita on tarkoitus hyödyntää kampanjoinnissa Alman kanavissa.

Toni Juvonen

Kolme artikkelia tavoitti yli 100 000 lukijaa

”Natiiviartikkelit ovat tavoittaneet suuren yleisön valtakunnallisesti ja lukijoita on kertynyt kolmella ensimmäisellä artikkelilla jo reilusti yli 100 000. Asiakas on kaiken kaikkiaan ollut erittäin tyytyväinen kampanjan tuloksiin ja palveluumme. Jopa niin tyytyväinen, että tässä vaiheessa on haluttu nostaa panoksia yksittäisten artikkelijulkaisujen osalta – osa tulevista artikkeleista tullaankin julkaisemaan tuplana eli yhden kampanjaviikon sijaan kaksi viikkoa per artikkeli. Alma Brand Studio on vastannut asetettuihin tavoitteisiin laadukkaasta sisällöstä.”

– Toni Juvonen, myyntipäällikkö, Alma Media

”Sisältöartikkelit ovat osaltaan lisänneet yrityksen tunnettuutta ja mahdollistaneet artikkelimaisen mainoksen luomisen Iltalehden lukijoille. Tulemme tekemään jatkossakin lisää sisältöartikkeleita, jotta saisimme vahvistettua yrityksen brändiä ja tunnettuutta markkinoilla. Kehitämme kiinnostavia aiheita lukijoiden huomion kiinnittämiseksi”

– Jani Kuusilinna, yrittäjä, Kuusilinna

Tutustu Kuusilinnan artikkeleihin:

Syksyn himotuimmat sohvat Habitare-messuilla – värivalinnoissa on nyt lupa olla rohkea

Sisustukseen halutaan nyt kodikkuutta ja lämpöä – siron muhkea sohva on sekä tyylikäs että mukava

Oiva keino saada näkyvyyttä

Sisältömarkkinoinnilla Iltalehdessä tavoitetaan suomalaiset tehokkaasti niin valtakunnallisesti kuin alueellisestikin. Sisältömarkkinoinnin keinoin voidaan lisätä tunnettuutta ja saada näkyvyyttä brändille, kertoa tuotteista kiinnostavasti, herättää kiinnostus uusissa asiakkaissa ja sitouttaa nykyasiakkaita. Kun sisällöt on luotu houkuttelevaksi, saadaan kohderyhmä kiinnostumaan ja viettämään aikaa sisältöjen parissa. Näin teet sisältömarkkinoinnilla vaikutuksen!

Haluatko sinäkin houkuttelevan sisältömarkkinointikampanjan?

Lue seuraavaksi

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä tunnetuksi Raahen seudun elinvoimaa ja mahdollisuuksia yrityksille. Sisältömarkkinointikampanja Kauppalehdessä toi pienen kaupungin aktiiviselle meiningille valtakunnallista näkyvyyttä. Tulokset ylittivät […]

Tästä referenssiin

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut satoja tuhansia lukijoita Iltalehden natiiviartikkeleilla ja toimivalla display-mainonnalla. Niiden avulla […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024