Alma Media > Mainostajat > Caset > Mainostajalle > Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Superetusivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta huomiota jopa vilkkaan Black Week -tarjousviestinnän keskellä.

Kamux on Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa toimiva käytettyjen autojen myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju, jonka toiminnassa yhdistyvät saumattomasti digitaalinen kaupankäynti ja kattava myymäläverkosto.

Kamuxin kampanjan tavoitteena oli viestiä auton ostoaikeissa olevalle yleisölle Black Weekend -tarjouksesta sekä tuoda esiin uutta visuaalista ilmettä. Haastava markkinatilanne autokaupassa sekä vilkkaasta tarjousviestinnästä erottuminen Black Friday -viikolla antoivat rohkeutta siihen, että nyt kannattaa valita suuret ja näyttävät korkean huomioarvon digipinnat.

Superetusivu ja Digikokosivu ovat mainosratkaisuiden mainio tehokombo, kun viestikärjet ovat sekä brändilliset että taktiset.

Kun halutaan paljon huomiota, se kannattaa ottaa haltuun kunnolla

Mainosformaateiksi kampanjalle valittiin Superetusivu autoilun markkinapaikoille sekä Digikokosivu koko Alma-verkoston laajuisena. Mainonnassa hyödynnettiin Alman omaa dataa, jonka avulla näkyvyys rajattiin auton ostoaikeissa oleville käyttäjille. Kampanja ajoitettiin Black Friday -viikolle, ja kampanjan kokonaiskesto oli neljä päivää.

Superetusivu on vielä digietusivuakin näyttävämpi brändimainonnan ratkaisu, joka takaa kuluttajan huomion. Siksi se valittiin mainosratkaisuksi, sillä se varmisti ison tavoittavuuden kohdeyleisössä sekä erittäin korkean huomioarvon. Erityisesti jälkimmäinen koettiin tärkeäksi aktiivisen markkinaviikon aikana, jolloin lukijan huomio pitää saada kiinnittymään rajattuna aikana voimassa olevaan tarjoukseen.

Case Kamux, esimerkki
Näin napataan markkinapaikalla kävijöiden jakamaton huomio. Esimerkki Kamuxin Black Weekend -mainonnasta.



”Yhteistyöllämme Alman kanssa vahvistamme asemaamme relevanteissa medioissa ajankohtaisella viestillä. Tekeminen on jatkuvaa sekä monipuolista – toisinaan tehtävillä isommilla lähdöillä haemme suurempaa huomioarvoa markkinassa ajankohtaisella viestillä.”
Iida Kinnunen, Head of Marketing, Kamux

Kampanjassa hyödynnetty Superetusivu autoilun markkinapaikoilla toi erinomaiset tulokset. Kampanja tavoitti Kamuxille relevantit yleisöt näyttävällä ja korkean huomioarvon toteutuksella. Vaikka Black Friday -viikolla on paljon tarjousviestintää markkinassa, korkean huomioarvon takaava ratkaisu vei viestin oikealle yleisölle tästä huolimatta ja ohjasi auton ostoaikeissa olevat käyttäjät Kamuxin tarjoaman pariin.


Mikä Superetusivu? Mikä Digikokosivu?

Ota haltuusi kävijöiden jakamaton huomio. Alman kattavassa verkostossa tämä mainosratkaisuiden tehokaksikko saa erittäin korkean huomioarvon. Superetusivua ja Digikokosivua kannattaa hyödyntää esimerkiksi brändimarkkinoinnissa ja lanseerauksissa. Katso myös muita näyttäviä mainosratkaisuitamme ja kysy lisää!