Alma Media > Mainostajalle > Nämä kansipaikat varataan nopeasti – Uusi ja uniikki mainospaikka nyt tarjolla

Nämä kansipaikat varataan nopeasti – Uusi ja uniikki mainospaikka nyt tarjolla

Talouselämä-lehden kansi on aitiopaikka premium-brändeille, jotka haluavat tavoittaa päättäjät, asiantuntijat, mielipidevaikuttajat sekä hyvin toimeentulevat kuluttajat. Ainutlaatuinen mainospaikka on vaikuttava tapa ottaa uniikki yleisö haltuun.

Talouselämän tavoittama huikea määrä silmäpareja on nyt vangittavissa uudella, uniikilla mainosratkaisulla: Talouselämän monikanavaisella etusivulla.

Pakettiin kuuluvat etusivun mainos Talouselämän printissä sekä Supersivu Talouselämän verkkosivuilla desktopissa ja mobiilissa. Mainosratkaisu sopii loistavasti esimerkiksi bränditarinalle tai uutuuden lanseeraamiselle.

Premium-mainospaikka tavoittaa talouden ammattilaiset

Talouselämä on Pohjoismaiden suurin ja Suomen ainoa talouden viikkolehti. Se tavoittaa niin päättäjät, asiantuntijat, mielipidevaikuttajat kuin muut taloudesta ja yhteiskunnasta kiinnostuneet, hyvin toimeentulevat kuluttajat. Viikon aikana Talouselämän printti ja Talouselämä.fi-verkkosivut tavoittavat 626 000 lukijaa*.

”Lukijoitamme kiinnostavat niin oma talous, yritysten talous kuin kansantalous. Yritämme tarjota heille tietoa ja näkemyksiä, joilla pärjätä yhä monimutkaisemmassa maailmassa. Juttuja pitää ja saa tehdä suurella asiantuntemuksella ja sydämellä, sillä myös lukijamme ovat talouden ammattilaisia muiden muassa ekonomeja ja diplomi-insinöörejä”, sanoo Talouselämän päätoimittaja Jussi Kärki.

Talouselämän mediaympäristö sekä premium-mainospaikka ovat brändinrakentajalle täysosumia: etusivu on vaikuttava tapa ottaa yleisö haltuun. Näyttävä ratkaisu vangitsee huomion ja tekee vaikutuksen sitoutuneisiin lukijoihin.

Supersivulla on tutkitusti korkea huomioarvo: näyttävä ratkaisu tarjoaa näkyvyyttä suurella mainospinnalla. Suuri koko mahdollistaa mieleenpainuvat toteutukset ja sitouttaa katsojan brändin pariin.

Mainospaikan varaamisessa kannattaa toimia nopeasti, sillä etusivun mainospaikkoja on vain rajallinen määrä tarjolla.


Uusi tapa erottua ja tavoittaa yleisö

Alma Mediaratkaisujen myyntijohtaja Anne Eklundin mukaan uusi mainosratkaisu luotiin siksi, että asiakkaille haluttiin tarjota uusi tapa erottua ja tavoittaa päättäjäkohderyhmää näyttävästi ja monikanavaisesti.

”Talouselämän yleisö niin digissä kuin printissäkin on Suomen halutuinta ja vaikutusvaltaisinta päättäjäkohderyhmää, joka tekee merkittäviä päätöksiä yritysten hankinnoista. Heillä on varallisuutta sijoittaa ja joustavat kukkaronnyörit myös yksityisessä kulutuksessaan – myös premium- ja luksustuotteiden osalta”, sanoo Eklund.

Sekä Eklund että Kärki ovat innoissaan mahdollisuudesta tarjota uudenlaista mainosratkaisua.

”Ihan mahtavaa, että asiakkaillemme on nyt myös Talouselämässä monikanavainen ohittamaton ja erottuva ratkaisu. Toivoisin, että uusi mainosratkaisu innostaisi mainostajia myös oivaltaviin luoviin ratkaisuihin”, Eklund sanoo.

”Vahvaa journalismia voi tehdä vain, jos mediayhtiön oma talous on vahva. Alma Media on hyvässä iskussa, ja tämä mahdollistaa panostukset laadukkaaseen toimitustyöhön. Mainosmyyntimme ja myös etusivun mainospaikka ovat tärkeä osa tätä yhtälöä”, sanoo Kärki.


Haluatko olla toimialasi ensimmäinen mainostaja Talouselämän kannessa?

Ota yhteyttä pian, sillä vuoden 2025 Talouselämän etusivut ovat saatavilla!

  • Nopeuttaaksesi asian käsittelyä, kerrothan viestissäsi, mitä Alman palvelua tai tuotetta asiasi koskee.
  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.

*(Lähde: KMT 2024, Talouselämä 1 x printti + 1 viikko digi)

  • Julkaistu: 10.1.2025 klo 09:25
  • Kategoria: Mainostajalle
  • Teema: Digitaalisuus, Printti

Talouselämän monikanavainen etusivu

Pakettiin kuuluvat:

  1. Etusivun mainos Talouselämän printissä
  2. Supersivu Talouselämän verkkosivuilla desktopissa ja mobiilissa

Tavoittaa viikon aikana 626 000 lukijaa*.

Sopii loistavasti esimerkiksi bränditarinalle tai uutuuden lanseeraamiselle.

Kysy lisää mediamyynnistämme.

Jaa artikkeli