Alma Media > Uutinen > Alma Insights tuottaa oivalluksia ja ennusteita

Alma Insights tuottaa oivalluksia ja ennusteita

Entisen Alma Talentin tietopalvelut ja juridiikan sisältöpalvelut muodostavat jatkossa palvelukokonaisuuden uuden Alma Insights -brändin alla. Brändiuudistus kuvastaa muutosta siinä, miten Alma Insights lähestyy tiedon jalostamista: luomalla palveluita, jotka eivät ainoastaan sisällä tietoa, vaan joita muokataan aktiivisesti asiakkaiden liiketoiminnan hyödyksi – tarjoten oivalluksia ja ennusteita, jotka ovat todellisia kilpailuetuja dynaamisessa markkinaympäristössä.

Yli sadan asiantuntijan voimin Alma Insightsin ykkösprioriteetti on tarjota asiakkailleen korkealaatuisia palveluita. “Nopeasti muuttuvassa maailmassa kykymme reagoida asiakkaiden tarpeisiin on avainasemassa. Rohkeus kokeilla uutta ja ymmärtää asiakkaidemme tarpeita on toimintamme ytimessä”, kertoo Alma Insights -liiketoiminnan johtaja Daniela Koli.

Tuottamalla oivalluksia ja ennusteita, Alma Insights avaa asiakkailleen ovia kasvumahdollisuuksiin ja varoittaa liiketoiminnallisista riskeistä. Tämä parantaa asiakasyritysten suorituskykyä ja nopeuttaa päätöksentekoa.

Lue lisää Alma Insights -palvelukokonaisuudesta ja Danielan ajatuksista almainsights.fi blogista.

  • Julkaistu: 31.5.2024, 10:49
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: Almassa tapahtuu

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Alma Mediaratkaisujen Brand Studiolle kaksi kultaa kansainvälisessä Native Awards -kilpailussa

Alma Brand Studion suunnittelema ja tuottama Kyberrosvot – podcast on…

Almassa tapahtuu

Vertailupalvelut, jotka antavat asiakkaille valtaa myynti- tai ostoprosessissaan 

Ostamisen digitalisoituessa Alma Media ottaa strategisen askeleen kehittääkseen markkinapaikkojaan luokiteltujen…

Almassa tapahtuu

Alma yhteistyöhön 55 Rise and Shine liikkeen kanssa ikäsyrjinnän kitkemiseksi 

Alma Median Talouselämä ja työnhakupalvelu Jobly ovat aloittaneet yhteistyön 55…

Vastuullisuus