Alma Media > Tiedotteet > Pörssitiedote > Alma Median vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu

Alma Median vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu

Alma Media Oyj                          Pörssitiedote                               8.3.2022 klo 12.00

ALMA MEDIAN VUOSIKERTOMUS VUODELTA 2021 ON JULKAISTU

Alma Media on julkaissut vuoden 2021 vuosikertomuksensa, joka sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, vastuullisuusraportin, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin vuodelta 2021.

Vuoden 2021 vuosikertomus on julkaistu European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona sekä PDF-raportin muodossa. ESEF-raportointivaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö PricewaterhouseCoopers Oy on antanut kohtuullisen varmuuden antavan riippumattoman tilintarkastajan varmennusraportin Alma Median ESEF-tilinpäätöksestä. Varmennus on suoritettu ISAE 3000 (uudistettu) -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti.

Alma Median vuoden 2021 yritysvastuuraportti on laadittu kansainvälisen Global Reporting Initiative (GRI) -ohjeiston mukaisesti ja noudattaa soveltuvin osin myös Sustainable Accounting Standars Board (SASB) -raportointiohjetta. Raportti sisältää myös Task Force on Climate-related Financial Disclosure (TCFD) -viitekehyksen ja YK:n Global Compactin mukaisen raportoinnin. Lisäksi raportissa kerrotaan mm. Alma Median roolista YK:n kestävän kehityksen periaatteiden edistämisessä.

Alma Median vuosikertomus 2021 on tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä PDF- että XHTML-muodossa, ja se on saatavilla myös yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.almamedia.fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/taloudelliset-raportit-ja-vuosikatsaukset.

ALMA MEDIA OYJ

Juha Nuutinen

Talous- ja rahoitusjohtaja

Lisätietoja: Alma Media Oyj, Juha Nuutinen, p. 010 665 3873

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.almamedia.fi

Alma Media on voimakkaasti uudistuva, digitaaliseen mediaan ja palveluihin keskittyvä yhtiö. Rakennamme kestävää kasvua mediasta palveluihin tarjoten sisältöjä ja palveluja, jotka hyödyttävät käyttäjiä arjessa, työssä ja vapaa-ajalla. Suomessa tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Etuovi.com sekä Nettiauto. Rekrytointipalvelujamme ovat muun muassa Tšekissä prace.cz ja jobs.cz, Slovakiassa Profesia.sk sekä Kroatiassa mojposao.net.

Suomessa liiketoimintaamme kuuluvat johtavat asumisen ja autoilun markkinapaikat, talous- ja ammattimediat, valtakunnallinen kuluttajamedia sekä sisältö- ja datapalvelut ammattilaisille ja yrityksille. Alman kansainvälinen liiketoiminta itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa koostuu rekrytointipalveluista, toimitilojen markkinapaikasta ja suoramarkkinointipalveluista.

Alma Mediassa työskentelee noin 1 500 ammattilaista ja yhtiö toimii 11 Euroopan maassa. Alma Median vuoden 2021 jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 275,4 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

• Julkaistu: 8.3.2022, 12:00
  • Kategoria: Pörssitiedote