Alma Media > Uutinen > Jarkko Rautio Alma Mediaratkaisujen alueellisen liiketoiminnan johtajaksi 1.7.2021 alkaen

Jarkko Rautio Alma Mediaratkaisujen alueellisen liiketoiminnan johtajaksi 1.7.2021 alkaen

Jarkko Rautio (37) on nimitetty Alma Median mediamyynnin alueellisen liiketoiminnan johtajaksi 1.7.2021 alkaen. Rautio on toiminut syyskuusta 2020 myyntijohtajana Alma Local ja Teho tiimeissä ja ottaa nyt vastuulleen Alma Median mediamyynnin koko aluetoiminnan kehittämisen.

Rautio vastaa jatkossa myyntivastuun lisäksi organisaation kehittämisestä ja edelleen rakentamisesta nopeasti ja kannattavasti alueellisessa liiketoiminnassa. Tuotteistuksen rakentaminen yhdessä tuotekehityksen kanssa alueellisesti markkinoiville asiakkaille sekä organisaation rakentamiseen liittyvien järjestelmähankkeiden edistäminen yhdessä Alma ICT:n kanssa ovat osa Raution toimenkuvaa.

Merkittävän vastuun tässä toimessa muodostaa myös Netellon tarjoamien SEO- ja SEM-ratkaisujen sekä toiminnan integrointi osaksi alueellista myyntitoimintaamme sekä myyntituloksen varmistaminen.  Alma Media on tiivistänyt yhteistyötä Netellon kanssa huhtikuusta 2021 alkaen. Syksyllä 2021 yhteistä, Alman verkostotuotteisiin ja Netellon tarjoomaan pohjautuvien ratkaisujen tuotteistusta edistetään lisää vastataksemme yhä kokonaisvaltaisemmin asiakkaidemme tarpeisiin.

– Alman pk-segmentille suunnattu myynti ja toiminta on käynnistynyt Raution johdolla erinomaisen hyvin, tulokset ovat olleet todella rohkaisevia, mikä antaa uskoa siihen, että olemme merkittävän kasvupotentiaalin alueella, jonne kannattaa nyt panostaa.  Pk-yrityksille tarjottavien markkinointipalveluiden kokonaisvaltainen johtaminen on osa alueellista strategiaamme, sanoo Tiina Järvilehto.

– Kasvuvauhtimme alueellisessa myynnissä on ollut kova, mutta potentiaalia on vielä realisoimatta. Meillä on kaikki kortit käsissämme, joilla aikaansaada selkeää kasvua vielä vuosia eteenpäin. On hienoa päästä rakentamaan tätä kokonaisuutta yhdessä osaavien almalaisten kanssa, sanoo Jarkko Rautio.

Alma Mediaratkaisujen strategisia fokusalueita ovat sisältömarkkinointi ja konseptit sekä digitaalisen mainonnan datapohjaiset ratkaisut. Alma Mediaratkaisujen kasvun strategiassa keskeistä on tarjonnan laajentaminen digitaalisissa markkinointiratkaisuissa ja aseman vahvistaminen pienten ja keskisuurten yritysasiakkaiden palveluntarjoajana, sekä mainonnan palvelutuotannon ja ostokanavien monipuolistaminen.

Lisätietoja:
Tiina Järvilehto, Johtaja, Alma Mediaratkaisut
tiina.jarvilehto(at)almamedia.fi
puh. 010 665 2015

  • Julkaistu: 23.6.2021, 11:35
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: almassa-tapahtuu

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Miltä näyttää työelämä vuonna 2052?

Monsterin ja Alma Median TET-harjoittelijat Anna, Sofia, Ella ja Oliver…

Almassa tapahtuu

Alma Medialla Suomen parhaat sijoittajasivut Mid Cap -kategoriassa

Pörssisäätiön ja Suomen Sijoitusanalyytikot ry:n järjestämässä Parhaat sijoittajasivut -kilpailussa Alma…

Almassa tapahtuu

Nuoret kehittävät TET-palvelua yhteistyössä yritysten ja oppilaitosten kanssa

Alma Media, Monster ja Lasten ja nuorten säätiö kehittävät yhteistyössä…

Töissä Almalla