Alma Media > Uutinen > Alman brändit etsivät yhdessä vuoden kotia

Alman brändit etsivät yhdessä vuoden kotia

Alma käynnistää asumiseen liittyvien brändiensä kanssa yhteisen #vuodenkoti-kilpailun, jossa etsitään rohkeita ja persoonallisia suomalaisia koteja. 
Koti on keskeinen osa hyvinvointia: ihmisen tärkein paikka, jota suunnitellaan, etsitään, rakennetaan ja sisustetaan, ja jossa koetaan henkilökohtaisimmat hetket. 
 
Alma Media, yhdessä asumisen brändiensä kanssa, haluaa olla mukana luomassa parempaa ja rohkeampaa asumista suomalaisissa kodeissa. Alman palvelut ovat luonnollinen osa suomalaista asumista aina asunnon hankinnasta asunnon remontoimiseen, muuttoon, sisustamiseen ja kodissa elämiseen. Alman eri mediat tarjoavat monipuolisesti asumiseen, kotiin ja asuntomarkkinaan liittyviä sisältöjä. Alman palvelut puolestaan tarjoavat kuluttajille työkaluja esimerkiksi kodin ostamiseen ja myymiseen sekä asumisen eri palveluiden kilpailuttamiseen. 

Rohkeutta parempaan asumiseen

 
Vuoden koti -kilpailun tavoitteena on nostaa esiin erilaisia suomalaisia koteja ja samalla vahvistaa kuluttajien tietoisuutta Alman asumiseen ja asuntomarkkinaan liittyvästä tarjoomasta. Vuoden Koti -kampanjassa ovat mukana Etuovi.com, Iltalehti, Vuokraovi.com, Urakkamaailma.fi, Kauppalehti, Arvopaperi, Aamulehti, Satakunnan Kansa ja Muuttomaailma.fi
 
Kilpailussa ei etsitä täydellisesti sisustettua asuntoa vaan kotia, jonka asukkaat tuntevat sen omakseen ja jossa heidän on hyvä olla. Kilpailu toteutetaan Instagramissa ja tarkemmat tiedot löytyvät www.vuodenkoti.fi -sivustolta.

Alma Media ja Satakunnan Kansa ovat mukana myös Porin asuntomessuilla heinäkuussa. Kokoamme Porin Asuntomessujen AsukasAreenalle näyttävän kirjon suomalaisia asumisen vaikuttajia keskustelemaan paremmasta asumisesta sekä asumisen trendeistä ja tulevaisuudesta. Alman ja Satakunnan Kansan Paremman asumisen iltapäivä pidetään 11. heinäkuuta klo 12-13.30. Tervetuloa mukaan! 

 
  • Julkaistu: 4.7.2018, 00:00
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: almassa-tapahtuu

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Miltä näyttää työelämä vuonna 2052?

Monsterin ja Alma Median TET-harjoittelijat Anna, Sofia, Ella ja Oliver…

Almassa tapahtuu

Alma Medialla Suomen parhaat sijoittajasivut Mid Cap -kategoriassa

Pörssisäätiön ja Suomen Sijoitusanalyytikot ry:n järjestämässä Parhaat sijoittajasivut -kilpailussa Alma…

Almassa tapahtuu

Nuoret kehittävät TET-palvelua yhteistyössä yritysten ja oppilaitosten kanssa

Alma Media, Monster ja Lasten ja nuorten säätiö kehittävät yhteistyössä…

Töissä Almalla