Alma Media > Uutinen > Alma Media pohjoismaisten mediayhtiöiden parhaimmistoa kansainvälisessä ilmastonmuutosohjelmassa

Alma Media pohjoismaisten mediayhtiöiden parhaimmistoa kansainvälisessä ilmastonmuutosohjelmassa

Alma Media säilytti ohjelmassa edellisvuotisen B-tasonsa. 

-Myös maailmanlaajuisesti tarkastellen Alman tulos on hieno, sillä se ylittää selvästi alan kansainvälisen keskiarvon. CDP-tuloksellaan Alma kuuluu siis selvästi media-alan kärkiyritysten joukkoon, toteaa Alma Median yritysvastuupäällikkö Kirsi Hantula.

-Alma Media on laatinut itselleen pitkän aikavälin ympäristötavoitteet hiilidioksidipäästöjen vähentämiseksi. Tuore CDP-tulos antaa tukea sille käsitykselle, että suuntamme on oikea.

CDP on kansainvälinen organisaatio, jonka kehittämää ympäristöraportoinnin mallia käyttävät monet suuret yritykset maailmanlaajuisesti. Siksi yritysten CDP-raporteista on tullut tärkeä työkalu muun muassa monille institutionaalisten sijoittajien päätöksenteossa. Ne käyttävät raportteja, kun ne tekevät päätöksiä uusista yrityksistä.     

Tänä vuonna raporttinsa CDP:lle jätti yhteensä 6316 yritystä eri puolilta maailmaa.

 
  • Julkaistu: 26.10.2017, 14:55
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: kestava-media

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Alma Talk: Vastuullisuuden markkinointi

Vastuullisuus on megatrendi, joka vaikuttaa niin yritysten toimintaan kuin kuluttajien…

Vastuullisuus

Mediayritykset löivät viisaat päänsä yhteen

Suomalaisten lukutaito on rapistumaan päin. Se on huono asia, sillä…

Kestävä media

”Haluaisin jäädä tänne koko päiväksi” – koululaiset lukivat päiväkotilapsille

Into lukemiseen sytytetään jo lapsena ja usein parhaimpina innoittajina lasten…

Kestävä media