Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Työ&Ura on Alma Talentin uusi rekrytointikanava – mainosmyynnistä vastaa Monster

Työ&Ura on Alma Talentin uusi rekrytointikanava – mainosmyynnistä vastaa Monster

Alma Media Oyj                         lehdistötiedote                         12.5.2016

TYÖ&URA ON ALMA TALENTIN UUSI REKRYTOINTIKANAVA – MAINOSMYYNNISTÄ VASTAA MONSTER

Alma Median ja Talentumin liiketoimintojen yhdistyttyä, uuden kokonaisuuden Alma Talentin rekrytointimediat myös uudistuvat. Talentumin rekrytointikanavasta Uratiestä ja Kauppalehden rekrytointikanavasta Kulmahuoneesta luovutaan ja tilalle tuodaan  Alma Talentin eri medioiden läpi kulkeva uusi Työ&Ura-kokonaisuus. Jatkossa markkinapaikkana verkossa toimii Monster.fi.

Talentumin Uratie on palvellut liike-elämän ammattilaisia jo yli 10 vuotta niin printissä kuin digissä. Kauppalehden oma rekrytointikanava on ollut nimeltään Kulmahuone. Toukokuusta 2016 lähtien Uratien ja Kauppalehden Kulmahuoneen tilalla on uusi ammattilaisten ja asiantuntijoiden Työ&Ura-rekrytointiosio kaikissa Alma Talentin medioissa. Työ&Ura-kokonaisuuden kohderyhmämediat ovat Kauppalehti, Talouselämä, Arvopaperi, Tekniikka&Talous, Tivi, Mikrobitti ja Markkinointi&Mainonta.

Suomen kattavimmat kohderyhmämediat saman katon alta

Uudistuksen myötä Alma Media tarjoaa nyt asiakkailleen kattavamman valikoiman rekrytointimedioita kuin koskaan aiemmin. Rekrytointi-ilmoitusten myynti on keskitetty 9.5. alkaen Monsterille, mikä tekee rekrytointikampanjoiden suunnittelusta, hallinnoinnista ja ostamisesta asiakkaalle helppoa.

– Monster on rekrytointimainonnan ammattilainen ja keskittämällä voimavarat yhteen yksikköön tarjoamme mainostaja-asiakkaille parasta palvelua”, toteaa Alma Mediaratkaisujen johtaja Tiina Järvilehto.

– Alma Talentin kohderyhmämedioiden avulla pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin ratkaisukeskeisemmin. Työnantajat tietävät ketä hakevat ja me Monsterilla tiedämme, miten kyseisen kohderyhmän tavoittaa. Rekrytointimainonnan ratkaisut voidaan koota monista eri medioista, jotta juuri oikeat ammattilaiset tavoitetaan”, kertoo Monsterin maajohtaja Mika Kiiskinen.

Lisätietoja:
Mika Kiiskinen, Monster.fi, maajohtaja, mika.kiiskinen@monster.fi p. 010 665 3498
Tiina Järvilehto, Alma Mediaratkaisut, johtaja, tiina.jarvilehto@almamedia.fi p. 010 665 2015

Alma Media
Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen myös tietopalveluilla, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla sekä mainosratkaisuilla. Alma Median toiminta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Alma Mediassa työskentelee noin 2 500 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin 30 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2015 liikevaihto oli 291,5 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

Monster.fi kuuluu Alma Median Alma Markets -liiketoimintasegmentissä raportoitaviin työnhakupalveluihin ja osa on Alma Career Oy:tä. Alma Career Oy:n omistavat Alma Media Oyj ja Monster Worldwide. Alma Career omistaa verkossa toimivia rekrytointipalveluja yhdeksässä Euroopan maassa: Suomessa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa, Tšekin tasavallassa, Slovakiassa, Unkarissa ja Kroatiassa. 

  • Julkaistu: 12.5.2016, 14:07
  • Kategoria: Lehdistötiedote

Jaa artikkeli