Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > IL-Media toi markkinoille uuden Pippuri.fi -ruokapalvelun

IL-Media toi markkinoille uuden Pippuri.fi -ruokapalvelun

Alma Media Oyj                   Lehdistötiedote                                     28.1.2015 klo 14.00          

IL-MEDIA TOI MARKKINOILLE UUDEN PIPPURI.FI -RUOKAPALVELUN

Alma Mediaan kuuluva IL-Media on tuonut markkinoille uuden ruokapalvelun, Pippuri.fi:n, joka tarjoaa ruoanlaitosta innostuneille inspiraatiota, ajankohtaisia ilmiöitä, puheenaiheita, reseptejä, vinkkejä, testejä ja videoita. Herkullisten reseptien lisäksi Pippuri.fi:ssä julkaistaan muun muassa ruokamaailman uutisia sekä viiniarvioita.

”Panostamme IL-Mediassa entistä vahvemmin lifestyle-sisältöihin ja haluamme olla etulinjassa kehittämässä suomalaisille uudenlaisia digitaalisia palveluita. Ruoka on tällä hetkellä suuri ilmiö ja ihmiset kaipaavat entistä enemmän ideoita ruuanlaittoon – niin arkisia, nopeita ja helppoja reseptejä kuin juhlahetkien työläämpiä kokonaisuuksia. Pippuri.fi on suunnattu ruoanlaitosta kiinnostuneille, jotka arvostavat hyvää makua ja terveellisyyttä, mutteivat ylenkatso eineksiäkään”, toteaa IL-Median markkinointijohtaja Minna Mäkinen.

Pippuri.fi:n ruokatoimittajana toimii IL-Median Eeva Paljakka. Keittiömestari Risto Mikkola on puolestaan Pippuri.fi:n huippukokki, joka auttaa lukijoita tekemään arjestaan luksusta. Mikkola tunnetaan muun muassa television Master Chef -ohjelmasta, jonka päätuomareihin hän kuului.

Pippuri.fi:n viinikriitikon pestiä hoitaa Arto ”Viinipiru” Koskelo, joka tunnetaan muun muassa suositusta Viinipiru-blogistaan. Pippuri.fi:ssä Koskelo arvioi kauden viinit, antaa suosituksia ja pitää viinikoulua.

Uusi sivusto löytyy osoitteesta www.iltalehti.fi/pippuri ja www.pippuri.fi. Pippuri.fi on myös Instagramissa ja Facebookisssa. Sivusto kehittyy jatkuvasti ja maaliskuussa sivustolle on luvassa oma reseptipankki. 

Lisätietoja:
IL-Media, markkinointijohtaja Minna Mäkinen, p. 010 665 2688

Alma Media lyhyesti

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tuotteet tarjoavat uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Alma Median palvelutarjonta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Yhtiössä työskentelee 1 965 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin kolmannes toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2013 liikevaihto oli noin 300 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi

  • Julkaistu: 28.1.2015, 14:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote

Jaa artikkeli