Saarioinen ja Alma 360 yhteistyöhön
Lehdistötiedote 9.1.2013 klo 9.15
Saarioinen ja Alma 360 yhteistyöhön
Saarioinen julkaisee tammikuussa uudistetun asiakaslehden, jonka suunnittelussa ja toteutuksessa on ollut mukana Alma 360.
Saarioinen kilpailutti keväällä 2012 asiakaslehden tekijät, ja Alma 360:n ehdotus valittiin parhaaksi.
Saarioisten uusi asiakaslehti yhdistää kaksi aiemmin erillistä vähittäiskaupan ja HoReCa-alan ammattilaisille suunnattua lehteä. Uusi lehti pyrkii puhuttelemaan ravitsemusalan ammattilaisia yli ammattirajojen ja tarjoaa lukijoille sekä sisällöllisesti että visuaalisesti korkealaatuisen ammattilehden.
– Olemme tyytyväisiä uuteen lehteen, joka on sisällöllisesti entistä laajempi ja ulkoasultaan luettavampi. Yhteistyössä Alma 360:n kehitämme myös ratkaisuja, joilla voimme tavoittaa kohderyhmät entistä paremmin, markkinointi- ja viestintäjohtaja Ritva Mäenpää Saarioisilta linjaa.
Asiakaslehti ilmestyy jatkossakin kolme kertaa vuodessa.
– Olemme iloisia, että pääsimme uudistamaan lehteä ja mukaan rakentamaan tämän päivän Saarioista. Haluamme jatkossakin työskennellä vahvojen ja tunnettujen brändien parissa. Saarioisten brändit täydentävät hyvin b-to-b- ja ruoka-alan osaamistamme, toimitusjohtaja Petri Läntinen Alma 360:sta kertoo.
Lisätietoja:
Ritva Mäenpää, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Saarioinen, p. +358 50 631 45
Petri Läntinen, toimitusjohtaja, Alma 360, p. +358 40 047 7343
Saarioinen on kotimainen perheyritys ja yksi Suomen johtavista ruokataloista. Saarioinen toimii hyvän arjen puolesta tarjoamalla maittavaa valmisruokaa, lihaa ja säilykkeitä päivän eri ruokailuhetkiin. Saarioinen on markkinajohtaja useilla toimialueillaan.
Saarioisten liikevaihto vuonna 2011 oli 334,5 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 2 020 henkilöä. Saarioisilla on tehtaita Kangasalla, Valkeakoskella, Huittisissa ja Jyväskylässä sekä pääosin Baltian markkinoille tuotteita tekevä valmisruokatehdas Virossa. www.saarioinen.fi
Alma 360 on sisältölähtöinen markkinointiviestintätoimisto, joka on erikoistunut asiakas- ja yritysjulkaisuiden sisältöjen tuottamiseen, ilmoitusmarkkinointiin sekä digitaalisen markkinointiviestinnän ratkaisujen suunnitteluun. Alma 360 on osa Alma Mediaa.
- Julkaistu: 9.1.2013, 10:15
- Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet