Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Alma 360 uudistaa sisällöntuotannon organisaatiotaan

Alma 360 uudistaa sisällöntuotannon organisaatiotaan

Alma Media Oyj   Lehdistötiedote   20.9.2012 klo 14.30

ALMA 360 UUDISTAA SISÄLLÖNTUOTANNON ORGANISAATIOTAAN

Alma Median Kauppalehti-ryhmään kuuluva asiakasviestintäyksikkö Alma360 uudistaa sisällöntuotannon toimintamalliaan vastaamaan muutoksiin toimintaympäristössä ja asiakkaidensa tarpeissa.

Suunnitellun uudelleen organisoitumisen ja sen mahdollisten henkilöstövaikutusten vuoksi yksikössä käynnistetään yhteistoimintaneuvottelut, jotka koskevat julkaisuryhmien tuottajia ja AD- /tuotanto-AD-tehtävissä toimivia henkilöitä. Alma360 arvioi, että työn vähennystarve uudelleen organisoinnin johdosta voi olla enimmillään 8 henkilötyövuoden verran.

Alma360 on viimeisten vuosien aikana onnistuneesti siirtänyt tarjoamansa painopistettä digitaalisten kanavien käyttöön asiakasviestinnässä. Markkinamuutos jatkuu kuitenkin nopeana, ja yhtiön arvion mukaan toiminnan painopistettä on siirrettävä entistä enemmän aktiiviseen asiakastyöhön.

Lisätietoja:
Petri Läntinen, toimitusjohtaja, Alma360, puh. +358 400 477343, petri.lantinen@alma360.fi

Alma Media lyhyesti
Alma Media on uudistuva mediayhtiö, jonka tunnetuimpia tuotteita ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com. Alma Mediassa työskentelee noin 3000 ammattilaista. Vuoden 2011 liikevaihto oli 316,2 miljoonaa euroa, ja liikevoitto 13,3 prosenttia liikevaihdosta. Alma Median osake (ALN1V) noteerataan NASDAQ OMX:n Helsingin pörssissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 20.9.2012, 16:30
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli