Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Aamulehti uudistuu 2013, myös painetun lehden formaattimuutos harkinnassa

Aamulehti uudistuu 2013, myös painetun lehden formaattimuutos harkinnassa

Alma Media Oyj   Lehdistötiedote   19.6.2012 klo 15.00

AAMULEHTI UUDISTUU 2013, MYÖS PAINETUN LEHDEN FORMAATTIMUUTOS HARKINNASSA

Alma Median laajalevikkisin aluelehti Aamulehti käynnistää merkittävän lehtiuudistuksen suunnittelun. Lehden sisältö, rakenne, osastot, liitteet ja organisaatio uudistetaan vuoden 2013 aikana. Myös lehden ja sen verkkopalvelun sisältöjä eriytetään entistä enemmän tavoitteena luoda verkkoon uusia sisältö- ja palvelutuotteita.

Osana lehtiuudistusta harkitaan myös Aamulehden tulevaa sivukokoa. Päätökset formaatista ja uudistuksen tarkemmasta aikataulusta tehdään myöhemmin.

Aamulehden uudistus jatkaa Alma Aluemedian uutta yhteistyötä ja organisoitumista viiden maakuntalehden ja 29 paikallis- ja kaupunkilehden kesken. Aamulehden uudistukseen vaikuttaa myös Alma Median uuden lehtipainon valmistuminen Tampereen Sarankulmaan vuoden 2013 alkupuolella.

Lisätietoja:

Vastaava päätoimittaja Jouko Jokinen, Aamulehti, puh. 050 366 9213

Alma Media lyhyesti

Alma Media on uudistuva mediayhtiö, jonka tunnetuimpia tuotteita ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com. Alma Mediassa työskentelee noin 3000 ammattilaista. Vuoden 2011 liikevaihto oli 316,2 miljoonaa euroa, ja liikevoitto 13,3 prosenttia liikevaihdosta. Alma Median osake (ALN1V) noteerataan NASDAQ OMX:n Helsingin pörssissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 19.6.2012, 17:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli