Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Jaakko Lintunen Alma Median mediamyynnin ketjun vetäjäksi

Jaakko Lintunen Alma Median mediamyynnin ketjun vetäjäksi

Alma Media Oyj  Lehdistötiedote  23.11.2009
 
JAAKKO LINTUNEN ALMA MEDIAN MEDIAMYYNNIN KETJUN VETÄJÄKSI
 
Alma Median mediamyynnin ketjun johtoon on 1.1.2010 alkaen nimitetty Aamulehden mediamarkkinoinnin johtaja, KTM Jaakko Lintunen, 38. Lintunen jatkaa ketjun vetäjän toimen ohella Aamulehdessä.
 
-Alma Median lehtibrändit tavoittavat verkkopalveluiden nopean kehityksen ansiosta nyt enemmän ihmisiä kuin koskaan ennen. Verkon ja printin yhdistelmällä voimme tarjota asiakkaille ylivoimaisen tehokkaita ratkaisuja. Konsernin sisäisessä yhteistyössä on paljon potentiaalia etenkin tällaisten ratkaisuiden kehittämisessä ja kaupallistamisessa, Lintunen sanoo.
 
Ketjutoiminnalla tarkoitetaan Alma Median liiketoimintayksiköiden yhteistoimintaa. Sen tavoitteena on kehittää konsernin sisäistä yhteistyötä ja mahdollistaa konsernin parhaiden resurssien hyödyntämisen kaikissa yksiköissä. Alma Mediassa toimii kahdeksan ketjua: Toimitukset, Kuluttajamarkkinointi, Mediamyynti, Markkinointiviestintä ja tutkimus, Jakelu, Painotoiminta, Henkilöstöasiat sekä Tieto- ja tuotantotekniikka.
 
Lisätiedot:
Minna Nissinen, yrityskehitysjohtaja, ketjutoiminta, Alma Media Oyj, p. 010 665 3929
Jaakko Lintunen, mediamarkkinoinnin johtaja, Kustannus Oy Aamulehti, p. 050 560 6346
 
 
Alma Media lyhyesti
 
Alma Media on kannattava, uudistuva ja kansainvälistyvä yhtiö, joka investoi sanomalehtiin ja verkkomediaan. Tunnetuimmat tuotteet ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com.
 
Vuoden 2008 liikevaihto oli 341 miljoonaa euroa, ja liikevoittoa kertyi yli 14 prosenttia liikevaihdosta. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX:n Helsingin pörssissä. Lue lisää: www.almamedia.fi
  • Julkaistu: 23.11.2009, 12:15
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli