Kauppalehden levikki nousi
ALMA MEDIA OYJ LEHDISTÖTIEDOTE
2.4.2007
Kauppalehden levikki nousi
Kauppalehden vuoden 2006 tarkastettu levikki on 81 377 kpl. Nousua edellisen vuoden 2005 tarkastettuun levikkiin on 0,5 % eli 371 kpl.
Kauppalehden levikkijohtaja Riitta Alfthanin mukaan vuoden 2006 hyvään levikkikehitykseen vaikuttivat sekä peruutusten väheneminen että hyvin sujunut levikkimyynti.
– Peruutusten väheneminen viestii siitä, että lehden sisällön jatkuva kehittämistyö on miellyttänyt lukijoita. Lisäksi kiinnostusta saada luotettavaa taloustietoa maksullisena näyttää riittävän, vaikka ilmaiseksi jaettavaa taloustietoa on saatavilla yhä enemmän, kertoo Riitta Alftan.
Sanomalehtien vuoden 2006 levikintarkastus on kokonaisuudessaan valmis näinä päivinä.
Lisätietoja:
Kauppalehti Oy, Riitta Alfthan, puh. 010 665 2315, riitta.alfthan@kauppalehti.fi
Levikkitietoa lisää osoitteessa http://www.almamedia.fi/lehtien_levikit_ja_painokset.
Alma Media on kannattavasti kasvava, uudistuva ja kansainvälistyvä yhtiö, joka investoi sanomalehtiin ja verkkomediaan. Tunnetuimmat tuotteet ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com.
Vuoden 2006 liikevaihto oli 302 milj. euroa, josta liikevoittoa kertyi 16 % liikevaihdosta. Yhtiön osake noteerataan OMX:n Pohjoismaisella listalla keskisuurten yhtiöiden sarjassa. Kaupankäyntitunnus on ALN1V. Lisää osoitteessa http://www.almamedia.fi.
- Julkaistu: 2.4.2007, 17:21
- Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet