Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Tulosinfot livenä verkkoon ja yleisö kaupan päälle – Kauppalehti LIVE -palvelu pörssiyhtiöille

Tulosinfot livenä verkkoon ja yleisö kaupan päälle – Kauppalehti LIVE -palvelu pörssiyhtiöille

Uusi Kauppalehti LIVE -palvelu tuo lisäpotkua pörssiyritysten tiedotustilaisuuksiin. Kokonaispalveluun kuuluvat tilaisuuden suora tv-lähetys internetissä sekä lähetyksen ennakkomarkkinointi ja jakelu Kauppalehden kanavissa. Yritys saa kokonaispaketin avaimet käteen -palveluna analyytikkojen kutsumisesta ja lähetyksen etukäteismainonnasta katsojaraporttiin asti. Yritykselle jää vain tiedotustilaisuuden järjestäminen.
 
Kauppalehti LIVE -palvelu tuotetaan yhteisvoimin suomalaisen, webcasting-ratkaisuihin erikoistuneen GoodMoodin sekä pohjoismaisen televiestintäyrityksen Song Networksin kanssa, joka vastaa suoran lähetyksen internet-jakelusta ja sovelluksen ylläpidosta.
 
Kokonaispalvelu: media-tuotanto-jakelu-yleisö
 
Kauppalehti LIVE -palvelu on tarkoitettu helpottamaan listattujen yritysten taloudellisen informaation välittämistä. Palvelun avulla tiedot mm. tulosjulkistuksista ja yhtiökokouksista saadaan nopeasti ja tasapuolisesti omistajille, analyytikoille, tiedotusvälineille ja henkilökunnalle.
 
Kokonaispalveluun kuuluu suoran lähetyksen ennakkotiedotus, tuotantopalvelu, nauhoitus, verkkojulkaisu, jakelu, ylläpito ja raportointi.
 
Kauppalehden verkkosivuille avautuu marraskuun alussa Kauppalehti LIVE -kanava, jossa ovat katsottavissa suorat lähetykset sekä aiempien lähetysten tallenteet. Lähetysten katsominen on maksutonta. Lähetyksen voi katsoa myös pörssiyrityksen kotisivuilta. Palveluun kuuluu myös tuloslähetysten ennakkotiedotus Kauppalehdessä, Kauppalehden verkkosivuilla ja sähköisissä uutiskirjeissä. Lisäksi tuloslähetyksestä lähetetään ennakkotiedote yhteistyössä Observerin Tiedotepalvelun kanssa. Observerin globaali analyytikkotietokanta mahdollistaa kuhunkin tilanteeseen sopivan kohderyhmäpoiminnan.
 
Monien mahdollisuuksien suora lähetys
 
Kauppalehti LIVE -lähetys tuotetaan yhteistyössä verkkoviestintäsovellusten asiantuntijan GoodMoodin kanssa. Palvelu perustuu Songin palvelukeskukseen asennettuun GoodMood WIP liikkuvan kuvan verkkosovellukseen, jolla on tehty lukuisia osavuosikatsaus- ja yhtiökokouslähetyksiä eri puolille maailmaa.
 
Asiakasyrityksen suoran lähetyksen ulkoasu räätälöidään yrityksen ilmeen ja käyttötarkoituksen mukaisesti. Lähetyksessä voidaan näyttää suoran kamerakuvan lisäksi PowerPoint-esityksiä, kurssikäyriä, liitteitä ja taustatietoja. Mukaan voidaan tuoda myös vuorovaikutteisia elementtejä kuten keskusteluikkunoita ja äänestyksiä. GoodMoodin maailmanlaajuisen kumppaniverkoston kautta voidaan myös tehdä lähetyksiä tai ottaa niihin mukaan puhujia eri maista.
 
– Kauppalehti LIVE -konsepti tarjoaa asiakkaalle hyvien yhteistyökumppaneiden avulla laadukkaan ja standardoidun palvelun sekä edullisen kokonaishinnan, kertoo apulaisjohtaja Markku Kiuru Kauppalehdestä. – Lähetysten ennakkomarkkinointi ja Kauppalehti LIVE -kanava takaavat tulosjulkistuksille myös laajan yleisön.
 
– GoodMood WIP sovelluksen ohella vahvuutenamme on korkealuokkainen tuotanto-osaaminen, muistuttaa tuotantojohtaja Ismo Laitakari. – Sijoittajaviestinnässä ei ole sijaa harrastelijoille.
 
– Liikkuvan kuvan ja esitysgrafiikoiden monimuotoinen käsittely ja jakelu on mahdollista Song Networksin monipalveluverkon ja korkean käytettävyyden palveluiden ansiosta, kertoo tuotepäällikkö Teemu Huttunen.
 
Lisätiedot:
Palvelun demoesittely Kauppalehti LIVE -osastolla Communication Management -tapahtumassa tiistaina 5.10. klo 9.00-17.00. Wanha Satama, Pikku Satamakatu 3-5, 00160 Helsinki.
 
  • Kustannusosakeyhtiö Kauppalehti, Markku Kiuru, apulaisjohtaja, puh. 040 773 8677, markku.kiuru@kauppalehti.fi.
  • GoodMood, Ismo Laitakari, webcasting tuotantojohtaja, puh. 040 503 73 64, ismo.laitakari@goodmood.fi.
  • Song Networks Oy, Teemu Huttunen, tuotepäällikkö, 050 994 2615, teemu.huttunen@songnetworks.fi.
  •  
    Kauppalehti on Suomen johtava talousmedia, joka tuottaa ajantasaista ja luotettavaa taloustietoa kaikkiin kanaviin kellon ympäri. http://www.kauppalehti.fi/. Kauppalehti on osa Alma Media -konsernia.  http://www.almamedia.fi/.
     
    GoodMood on digitaaliseen liikkuvaan kuvaan ja sen sisältötuotantoon sekä sovelluskehitykseen keskittynyt yhtiö. Yrityksen erityisosaamista ovat webcasting sekä sen ympärille rakentuvat liiketoimintamallit. http://www.goodmood.fi./
     
    Song Networks on pohjoismainen televiestintäyritys, joka on tunnettu erityisesti modernien internet-teknologiapohjaisten yritysverkkojen toimittajana. http://www.songnetworks.fi./
    • Julkaistu: 5.10.2004, 10:00
    • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

    Jaa artikkeli