Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > ILTALEHTI LISÄÄ PANOSTUKSIA PÄIVITTÄISEEN URHEILUTARJONTAAN

ILTALEHTI LISÄÄ PANOSTUKSIA PÄIVITTÄISEEN URHEILUTARJONTAAN

Iltalehti on asettanut tavoitteekseen markkinajohtajuuden iltapäivälehtimarkkinoilla.  Osana uudistettua strategiaa  aikakauslehtimuotoinen Iltalehti Areena sulautuu osaksi päivittäistä Iltalehteä. Iltalehti Areena on tänä vuonna ilmestynyt neljä kertaa ja viides ilmestyy marraskuun alussa. Sen jälkeen Iltalehti Areena ei enää ilmesty aikakauslehtimuotoisena. Lehti on täyttänyt kaikki sille asetetut sisällölliset laatukriteerit. Iltalehti Areena on otettu mediamarkkinoilla hyvin vastaan, mutta aikakauslehtityyppisen urheilulehden irtonumeromyynti ei ole ollut odotetun mukaista.
 
Iltalehti keskittyy jatkossa päivittäisen urheilutarjonnan laadun terävöittämiseen ja palvelun monipuolistamiseen. Tuotevalikoimaan kuuluvat mahdollisesti myös suuriin urheilutapahtumiin liittyvät erikoisjulkaisut.
 
Keväällä tehtyjen strategisten painotusten mukaisten uudistusten jälkeen Iltalehden levikki on kehittynyt erittäin hyvin. Levikki on ollut yli 10 000 kappaleen kasvussa. Levikin markkinaosuus on noussut uudistusten jälkeen  yli kaksi prosenttiyksikköä ollen kahtena viime kuukautena reilusti yli 40 prosenttia. Iltalehti uudisti viikonvaihdelehtensä toukokuussa. Samassa yhteydessä tiistain lehden välissä alkoi ilmestyä Iltalehti TV-maailma. Iltalehteä myydään jatkossakin yhdellä hinnalla yksissä kansissa.
 
Lisätietoja: vastaava päätoimittaja Petri Hakala, p. 09-507 7733
  • Julkaistu: 14.9.2004, 16:21
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli