Alma Media > Tiedotteet > Pörssitiedote > TILT-LEHTI

TILT-LEHTI

Alma Media Oyj 06.10.2003
Yhtyneet Kuvalehdet Oy Julkaisuvapaa:Heti
TILT-LEHTI

Alma Median tytäryhtiö Intervisio Oy ja Yhtyneet Kuvalehdet Oy
alkavat kustantaa Tilt-pelilehteä. Intervisio Oy tuottaa tällä
hetkellä mm. Tilt.tv -nimistä viikoittaista tv-ohjelmaa MTV3-
kanavalle ja ylläpitää ohjelman verkkosivustoa.

Tilt-lehti on pelaamisen yleisaikakauslehti, joka käsittelee niin
tietokone- kuin konsolipelejäkin. Lehti tuo syventävää tietoa tv-
ohjelmaan peleistä ja pelaamisesta. Siinä arvostellaan pelejä,
vertaillaan niitä ja laitteita, kerrotaan pelien taustoista ja
henkilöistä pelien takana. Tilt-lehden tilaajat ja irtonumero-
ostajat saavat lehden mukana lisäksi rahanarvoisia etuja esim.
pelien ostamisessa. Lehden avulla lukija pysyy ajan tasalla
kaikessa, mitä pelimaailmassa tapahtuu.

Tilt-lehti on suunnattu kaikille pelaajille laitteista
riippumatta, aluksi ensisijaisesti Tilt-ohjelman katsojille ja
www.tilt.tv -verkkopalvelun käyttäjille (Intervisio Oy:n
ylläpitämä). Tyypillinen lukija on 15-25-vuotias mies, mutta myös
tytöt huomioidaan lehden sisällössä.

öTilt.tv on rakennettu monimedialliseksi konseptiksi, jossa tv,
www-sivut, mobiilipalvelut ja tapahtumat saavat rinnalleen nyt
myös lehden. Tämä on meille erittäin hyvä mahdollisuus Tilt-
brandin laajentamiseenö, sanoo Intervisio Oy:n toimitusjohtaja
Antti Seppänen.

öNuoret ja etenkin nuoret miehet ovat haasteellinen lukijaryhmä
kustantajalle. Vahvan ja tunnetun brandin, kiinnostavan aihealueen
ja vankan markkinointiosaamisemme avulla saamme Tilt-lehdestä
menestyvän tuotteen tällekin alueelleö, toteaa Yhtyneet Kuvalehdet
Oy:n kehitysjohtaja Jouni Lojander.

Tilt-lehden ensimmäinen numero ilmestyy helmikuussa 2004. Lehti
ilmestyy 10 kertaa vuodessa. Lehden päätoimittajaksi on kutsuttu
Kalle Kaivola, 27. Ennen Tilt-lehden päätoimittajuutta Kaivola on
toiminut SanomaMagazines Finland Oy:ssä eri tehtävissä, viimeksi
MikroBitti-lehden pelitoimittajana ja uusmediapäällikkönä.

Lehti kuuluu julkaisuyksikkö 1:een ja sen julkaisujohtajana on
sisältöjohtaja Harri Saukkomaa. Lehden markkinoinnista vastaa
tuotepäällikkö Milla Nepponen.

LISÄTIETOJA

Intervisio Oy: toimitusjohtaja Antti Seppänen, p. 040-5150 190
Yhtyneet Kuvalehdet Oy: kehitysjohtaja Jouni Lojander, p. 0400-
601422

  • Julkaistu: 6.10.2003, 08:00
  • Kategoria: Pörssitiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli