Kategoria: Display-mainonta

Milloin on oikea aika mainostaa? Katso vuosikellosta

Tiettyjä hankintoja tehdään tyypillisesti vuodenaikojen mukaan. Mainostajan kannattaa ennakoida ja suunnitella kampanjat niin, että mainos tavoittaa ostopäätöksiään tekevän yleisön juuri oikeaan aikaan. Mistä ja miten, […]

Tästä artikkeliin

Ajankohtaiset yleisöt: Pidä brändisi näkyvillä kuuman ostosesongin alkaessa

Loppuvuoden juhla- ja tapahtumasesonki on jo alkanut. Huomiosta kilpailevat nyt lomat, juhlat ja joulun kimallukset menoineen ja tarvikkeineen. Kysyntää, tarjontaa ja myös ostohalua riittää. Katso […]

Tästä artikkeliin

Ajankohtaiset yleisöt: Mainostajalle tärkeät kohderyhmät juuri nyt

Kesä on mielenkiintoista aikaa, kun kesäsesongin ollessa parhaimmillaan valmistaudutaan jo tuleviin kausiin ja tehdään hankintoja syksyä varten. Katso vinkkimme, miten Alman medioissa ja palveluissa voi […]

Tästä artikkeliin

Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen

Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]

Tästä artikkeliin

Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?

Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]

Tästä artikkeliin

Kuntamarkkinointi kertoo houkuttelevasti sen, mikä on jo olemassa

Moni markkinoinnista vastaava pohtii, miten saada oma viesti kuuluville ja näkyville.Millainen kuntamarkkinointi oikeasti toimii? Miten saada huomiota oman alueen tapahtumiin? Mikä uusia asukkaita ja yrityksiä […]

Tästä artikkeliin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024