Alma Media > Mainostajalle > Alma Talent tavoittaa liike-elämän päättäjät ja vaikuttajat

Alma Talent tavoittaa liike-elämän päättäjät ja vaikuttajat

Uudet Kantar Mind Päättäjä 2020 luvut ovat saapuneet. Kyseessä on ainoa yleinen päättäjäkohderyhmiä käsittelevä tutkimus, jonka sisältä saadaan selville yrityksen eri tasoilla työskentelevien  johtajien, keskijohdon, asiantuntijoiden muodostamia kohderyhmiä.

Tutkimus osoittaa että Suomessa on 405 000 päättäjää ja valmistelijaa. Hankintoihin vaikutetaan organisaation eri tasoilta ja eri työtehtävistä.

AT_tavoittaa_Web_800x350

 

Ota yhteyttä mediamyyntiimme ja tulemme mielellään kertomaan lisää ja siitä kuinka sinun kannattaa vaikuttaa päättäjiin. 

 

Keitä ne on – ne Vaikuttajat?

Vaikuttajat ovat yhteiskuntamme tukipilareita. He ovat niitä, joita kuunnellaan. Niitä jotka päättävät. Yrittäjiä ja huippuosaajia. Asiantuntijoita ja ammattilaisia. Mielipidejohtajia ja keskustelun avaajia.

He näyttävät suunnan ja rakentavat tulevaisuutta. He ovat niitä, jotka vaikuttavat. Alma Talentin lukijoita. 

He ovat yleisö, jolle kannattaa puhua ja johon kannattaa vaikuttaa. Mainonnalla.

Alma Talentin kautta tavoitat Suomen päättäjät ja asiantuntijat ympäri vuorokauden, jokaisena päivänä.

 

 

viiva

Jussi Kärki

 

Jussi Kärki: Me ollaan vaikuttajia kaikki

Paluuta vanhaan ei ole, onneksi. Aikaan, jolloin päätökset syntyivät konttorin kulmahuoneessa ja yrityksen kaikki viisaus asui johtajan päässä. Kun hierarkiat on räjäytetty maan tasalle, pieniä ja suuria
päätöksiä syntyy koko ajan siellä täällä.

Jo pitkään jatkunut kulmahuoneen vallan hajaantuminen on saanut lisävauhtia korona-ajassa, kun etätyö on hajauttanut työyhteisöjä. Päätöksiä tehdään olosuhteidenkin pakosta monessa
paikassa.

Nopeatahtisessa maailmassa tilanteet vaihtuvat äkkiarvaamatta ja vastaukset on saatava heti eikä vasta johtokunnan viikkokokouksen jälkeen. Vain ketterät yritykset pärjäävät bittien, bottien ja twiittien
seassa. Sellaiset yritykset, joissa ihmisillä on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhönsä ja yrityksen linjauksiin. Tälläisiä esimerkkejä meillä ja maailmalla ovat Supercell ja Spotify: Ihmiset viihtyvät
ja tekevät tulosta.

Kutsukaamme näitä ihmisiä vaikuttajiksi. Heitä yhdistää asiantuntemus ja osaaminen ja halu pyrkiä eteenpäin. Vaikuttajia on kaikkialla ympärillämme.

Afrikkalainen sananlasku pohjustaa muutosta hyvin: ”If you want go fast, go alone. If you want go far, go together”.

Menestyvät yritykset haluavat pitkälle – ja siksi aika on vaikuttajien.

viiva

Mainostaja, kysy mediamyyjältäsi lisää keinoista, joilla yrityksesi voi vaikuttaa vaikuttajiin! 

 

Ota yhteyttä

  • Julkaistu: 22.9.2020, 10:00
  • Kategoria: Mainostajalle

Jaa artikkeli