Alma Media > Tiedotteet > Pörssitiedote > Tuomas Avonius Iltalehden mediamyynnin ja -markkinoinnin johtoon

Tuomas Avonius Iltalehden mediamyynnin ja -markkinoinnin johtoon

ALMA MEDIA OYJ           PÖRSSITIEDOTE 8.8.2006, KLO 15.30  1 (1)
 
TUOMAS AVONIUS ILTALEHDEN MEDIAMYYNNIN JA -MARKKINOINNIN JOHTOON
 
Iltalehden mediamyynnin ja -markkinoinnin johtajaksi on 1.8.2006 alkaen nimitetty MBA Tuomas Avonius (37).
 
Avonius on aikaisemmin toiminut Iltalehden mediamyynnissä ja -markkinoinnissa asiakkuusjohtajana ja toisen myyntiryhmän vetäjänä. Hän on nyt hoitanut mediamyynnin ja -markkinoinnin johdon tehtäviä edeltäjänsä Sirpa Salinin eroilmoituksesta eli 3.7.2006 lähtien. Iltalehteen Avonius tuli Radio Novasta, jossa hän toimi myyntiryhmäpäällikkönä.
 
Kuva osoitteessa http://www.almamedia.fi/kuvapankki > Sanomalehdet > Henkilöstö
 
ALMA MEDIA OYJ
 
Terhi Lambert-Karjalainen
tiedotuspäällikkö
 
JAKELU: Helsingin Pörssi, keskeiset mediat
 
Alma Media on mediatalo, jonka keskeisintä liiketoimintaa ovat kustantaminen, talousinformaation tuotanto ja jakelu sekä verkkopalveluiden tuotanto. Konsernilla on portfoliossaan talous-, iltapäivä-, maakunta-, paikallis- ja kaupunkilehtiä. Alma Median omistuksessa on lisäksi johtavia sähköisiä markkinapaikkoja, ja se laajentaa markkinapaikkaliiketoimintaansa myös Suomen ulkopuolelle.
 
Alma Median tunnetuimmat tuotteet ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com. Konsernin tuotoista noin puolet muodostuu mediamainonnasta ja noin 40 % lehtien levikkituotoista. Vuoden 2005 jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 286 milj. euroa, josta liikevoittoa kertyi 42 milj. euroa eli 14,8 % liikevaihdosta. Yhtiön osake noteerataan Helsingin Pörssin Päälistalla. Kaupankäyntitunnus on ALN1V. Tutustu tarkemmin osoitteessa http://www.almamedia.fi.
  • Julkaistu: 8.8.2006, 17:30
  • Kategoria: Pörssitiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli