Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Susanne Päivärinta siirtyy Iltalehteen

Susanne Päivärinta siirtyy Iltalehteen

Alma Media Oyj                        Lehdistötiedote                       17.2.2017 klo 14.00

SUSANNE PÄIVÄRINTA SIIRTYY ILTALEHTEEN

Toimittaja Susanne Päivärinta siirtyy Alma Median kustantamaan Iltalehteen IL-TV:n erikoistoimittajaksi. Päivärinta ryhtyy toimittamaan viikoittaista suoraa haastatteluohjelmaa, jonka voi nähdä ainoastaan netissä. IL:TV:ssä on viikoittain 6–7 miljoonaa videokäynnistystä ja Iltalehden sivuilla käy reilut kaksi miljoonaa suomalaista viikoittain.

Päivärinta työskenteli viimeksi Yleisradiossa A-studion toimittajana ja juontajana. Iltalehdessä Päivärinta aloittaa maaliskuun puolivälissä.

– On huikeaa olla mukana laajentamassa Iltalehteä liikkuvan kuvan taloksi. Vaikka tekotapani on monille tuttu jo entuudestaan, IL-TV:ssä pääsen höystämään tinkimätöntä ja suoraa tyyliäni myös huumorilla. Ohjelman nimi on Sensuroimaton Päivärinta. Taloutta, politiikkaa, viihdettä ja urheilua tulen ruotimaan entistä rohkeammin ja suoremmin, Päivärinta sanoo ja jatkaa:

– Mikä parasta: IL-TV:ssä emme ole sidottuja perinteisen tv:n jähmeisiin ohjelmakaavioihin. Nyt on kanava auki koko ajan. Ihmiset rakastavat ”puhuvaa päätä”, mutta katselutavat muuttuvat hurjaa vauhtia ja mobiilikäytöstä se kasvu tulee. Menen sinne, minne katsojatkin.

– IL-TV on kasvanut rivakasti tarjoten toimivaa ja monipuolista mediaympäristöä mainostajille. Jakelu on murroksessa ja perinteinen televisio on saanut runsaasti uusia haastajia. Katsominen siirtyy yhä enemmän mobiililaitteisiin. Haluamme olla tässä suunnannäyttäjä ja olen hyvin tyytyväinen saadessamme Susannen tapaisen huippujournalistin ja visionäärin osaajiemme joukkoon, kustantaja ja vastaava päätoimittaja Kari Kivelä kertoo.

Lisätietoja:
Kustantaja ja vastaava päätoimittaja, Alma News & Life Kari Kivelä, puh. 010 665 2032
Päätoimittaja, Iltalehti, Petri Hakala, puh. 010 665 2184

Alma Media lyhyesti

Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen myös tietopalveluilla, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla sekä mainosratkaisuilla. Alma Median toiminta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Alma Mediassa työskentelee noin 2 300 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin 30 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2016 liikevaihto oli 353,2 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 17.2.2017, 14:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote

Jaa artikkeli