Moni markkinoinnista vastaava pohtii, miten saada oma viesti kuuluville ja näkyville.Millainen kuntamarkkinointi oikeasti toimii? Miten saada huomiota oman alueen tapahtumiin? Mikä uusia asukkaita ja yrityksiä […]
Paahteisen mökkilaiturin ja kuumien grillihiilien ääreltä on mukava palata viileään toimistoon – ainakin, jos loppuvuoden suunnitelmat tuli tehtyä keväällä kuntoon. Nyt voit siis onnitella itseäsi […]
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]
Mainoskampanja tuo monesti mukavan piikin myyntiin. Jos mainontaa tekee jatkuvaluontoisesti, hyödyt ovat todennäköisesti laaja-alaisempia ja vaikutukset pelkkää piikkiä pidempiaikaisempia. Mutta mitä tapahtuu, kun mainostaja laittaa pillit pussiin?
Palvelemme maanantaista
perjantaihin klo 9 – 15.
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan tai
mediamainonta@almamedia.fi