Laadukas sisältö + laajasti tavoittava media + samaistuttava vaikuttaja = lyömätön yhtälö

Sisältömarkkinointi ja vaikuttajamarkkinointi ovat tämän hetken kuumimpia markkinointiviestinnän trendejä. Molempien vaikuttavuus nojaa vahvasti tarinallisuuteen ja samaistuttavuuteen. Sisältömarkkinointi kertoo yrityksen tarinan vastaanottajaa auttavasta tai viihdyttävästä näkökulmasta. Vaikuttajamarkkinoinnissa henkilö, kuten bloggaaja tai tubettaja, tuo yrityksen tuotteen tai palvelun tutuksi yleisölleen omien kokemustensa kautta. Yksinäänkin nämä markkinoinnin keinot ovat hyvin toteutettuina erittäin tehokkaita, mutta millaisia mahdollisuuksia saadaankaan yhdistämällä nämä kaksi?

Näin mainostaja hyötyy sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistämisestä Alma Median avulla

Vaikuttajien kanssa toteutetussa sisältömarkkinoinnissa yhdistyvät Alma Median laajat yleisöt ja ammattitaito tehdä mielenkiintoisia, lukijoihin vetoavia sisältöjä, sekä vaikuttajien uskottavuus, kiinnostavuus ja brändiarvo. Etsimme asiakkaan kampanjaan sopivan vaikuttajan verkostostamme, jolloin tämä oman aihepiirinsä asiantuntija sopii paitsi asiakkaan sisältöihin, on myös aito ja uskottava.

Miten vaikuttajamarkkinointia tekevä mainostaja hyötyy median lisäämisestä yhteistyöhön?

  • Vaikuttajan sisältö saa median kautta uusia lukijoita tai katsojia.
  • Lukijat saavat uudenlaisia elämyksiä, jolloin mainostajan brändi erottuu ja jää paremmin mieleen.
  • Alman sisältömarkkinoinnin ammattilaiset tuntevat medioidensa yleisöt ja auttavat vaikuttajaa kiinnostavan sisällön luomisessa, huolehtien samalla vaikuttajan uskottavuuden ja aitouden säilymisestä.

Miten sisältömarkkinointia tekevä mainostaja hyötyy vaikuttajan lisäämisestä yhteistyöhön?

  • Vaikuttaja tuo sisältöön uuden näkökulman sekä luo yleisöön vetoavia, samaistuttavia kokemuksia.
  • Vaikuttaja tuo omasta verkostostaan uudenlaisia yleisöjä mainostajan sisällölle.
  • Sisältömarkkinoinnin ja vaikuttajayhteistyön yhdistäminen on tehty mainostajalle helpoksi. Alma hoitaa asiakkaan puolesta kaiken aina sisältöjen ideoimisesta yhteydenpitoon ja käytännön asioista sopimiseen vaikuttajan kanssa.

Haluatko kuulla lisää vinkkejä aiheesta? Ota yhteys mediamyyntiimme. 

  • Päivämäärä: 27.3.2019, 15:00
  • Uutisen tyyppi: Mainostajalle

Jaa artikkeli: