
Alman kesäedut 2024
Tavoita kuluttajat ja päättäjät tehokkaasti myös kesällä!
Suomalaiset viettävät kesälläkin aikaa Alman medioiden ja palvelujen parissa. Alman kesäetukausi 24.6.-11.8.2024 tarjoaa mainostajille erinomaisen mahdollisuuden varmistaa näkyvyys niin kuluttajien kuin päättäjienkin mielessä läpi kesän.
Hyödynnä nyt display-kampanjoiden kesän alehinnat ja printin pakettiedut! Lue lisää alta.
Display:
Media | Etu | Huomio |
---|---|---|
Alma-verkosto, Iltalehti, Ampparit, Telkku, Kotikokki, Liikkumisen palvelut, Alma Businessmediat | 20 % alennus bruttohintaisista CPM-hinnoitelluista kampanjoista | Liikkumisen palveluissa ja Alma Businessmedioissa etu on voimassa sekä verkostossa että mediakohtaisissa kampanjoissa |
Alma Businessmediat | 30 % alennus min. 400 000 näytön kampanjoissa | Ei päällekkäisiä etuja |
Printti:
Media | Etu | Huomio |
---|---|---|
Iltalehti | 2+2, osta 2 ilmoitusta ja saat 2 veloituksetta | Lisäksi vain mediatoimistoalennus –15 %. |
Kauppalehti | 1+1, osta 1 ilmoitus ja saat toisen veloituksetta | Ostettavissa monikanavaisena tai pelkkänä printtinä. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan printtinä. Lisäksi vain mediatoimistoalennus –15 %. |
Talouselämä, Arvopaperi, Tekniikka&Talous, Tivi, Optio, Mikrobitti, Fakta, Mediuutiset | 1+1, osta 1 ilmoitus ja saat toisen veloituksetta | Ostettavissa monikanavaisena tai pelkkänä printtinä. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan printtinä. Lisäksi vain mediatoimistoalennus –15 %. |
Myyntiehdot
- Kesäetukausi 24.6.-11.8.2024
- Kampanja pitää julkaista kokonaisuudessaan kesäetukauden aikana (kts. poikkeus printtimedioihin)
- Kesäetujen lisäksi myönnetään
- Display-tuotteissa mediatoimisto- ja asiakasalennukset
- Printissä vain mediatoimistoalennus
- Ei muita päällekkäisiä etuja tai alennuksia
- Display:
- Vain bruttohintaiset, CPM-hinnoitellut kampanjat
(ei koske nettohintaisia paketteja, CPC- tai aikapohjaisia tuotteita)
- Vain bruttohintaiset, CPM-hinnoitellut kampanjat
- Printti:
- Vain normaalit Ilmoitukset (ei koske luokiteltuja ilmoituksia eikä liitteitä)
- Kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa.
- Iltalehti
- Kesäetu ei koske avausaukeamia, luokiteltuja ilmoituksia, kansipalkkia, syväyksiä, painokoneliitteitä eikä monikanavaisia ratkaisuja Iltalehdessä.
- Talouselämä, Arvopaperi, Tekniikka&Talous, Tivi, Optio, Mikrobitti, Fakta, Mediuutiset
- Kesä-elokuun lehdet julkaisuaikataulujen puitteissa.
Harvemmin ilmestyvissä medioissa julkaisuparin toinen ilmoitus on julkaistava seuraavassa mahdollisessa julkaisussa samassa mediassa.
- Kesä-elokuun lehdet julkaisuaikataulujen puitteissa.
Ota yhteyttä mediamyyntiin ja varaa kesäetuhintaiset kampanjasi:
- Julkaistu: 7.6.2024 klo 15:03
- Kategoria: Mainostajalle
- Teema: Kesä