Uusi verkko­sivusto hyvässä yhteis­hengessä | Case Parmatic

Parmatic referenssi

Korjausrakentamisen palveluita pääkaupunkiseudulla tarjoava Parmatic on ollut Netellon* asiakas vuodesta 2015 alkaen. Yhteistyö alkoi hakukoneoptimoinnilla ja laajeni parin vuoden päästä uuden nettisivuston rakentamiseen sekä sisällöntuotantoon.

Nyt ollaan siinä pisteessä, että vuoden 2022 syksyllä julkaistaan entistäkin ehompi verkkosivusto, joka on suunniteltu palvelemaan Parmaticin asiakkaita aiempaa paremmin. Raikas ulkoasu ja terävöitetyt palvelukuvaukset tuovat merkittävää lisäarvoa käyttäjille.

*Netello Systems on Alman liiketoimintayksiköistä mm. hakukonemarkkinointiin, sivustoihin ja verkkokauppoihin erikoistunut digimarkkinoinnin yritys

”Olen aika vaativa asiakas, sillä olen itsekin tehnyt kotisivuja ja nähnyt niiden elinkaaren. Tällä hetkellä meillä ei ole resursseja tehdä sivustoa itse, joten Netellon palvelu on ollut erittäin hyvä. Yhteistyön tekeminen ja kommunikointi on ollut helppoa. Netello osaa kertoa, mitkä ovat nykypäivän vaatimukset ja mahdolliset kompastuskivet.”

– Janne Kolhonen, toimitusjohtaja, Parmatic

Löydettävyys nousuun optimoinnin avulla

Parmaticin sivustolla on tehty hakukoneoptimointia säännöllisesti joka kuukausi.

”Lukemista päätellen liikenne sivustollamme on vilkastunut. Tilanne näyttää nousujohteiselta eli koko ajan mennään ylöspäin”, Kolhonen kertoo.

Hänen mielestään nykypäivänä on ensiarvoisen tärkeää, että yritys löytyy Googlesta.

”Sivustomme löydettävyys on parantunut paljonkin, optimointi on toiminut erittäin hyvin. Sivuston kautta tulee mukavasti kyselyitä.”

– Janne Kolhonen, toimitusjohtaja, Parmatic

Kaikki palvelut samalta luukulta

Yhteistyö netellolaisten kanssa saa Kolhoselta erityistä kiitosta.

”Netellolla on mukavia ja ihmisläheisiä tekijöitä, joista huokuu asiantuntijuus. Myös tiimityö toimii. Olen saanut aina hyvin tukea ja yhdessä on viilattu asiat maaliin asti.”

Kolhonen kiittelee etenkin sitä, että projekteissa on mukana eri osa-alueiden ammattilaisia, jotka tekevät tiivistä yhteistyötä ja tukevat toisiaan.

”Netellolla on projekteissa järjestelmällinen tapa edetä. On hyvä, että meitä muistutellaan ja aikatauluista pidetään kiinni.”

”On hienoa, että saamme kaikki palvelut saman katon alta. Homma on paljon selkeämpää ja sujuvampaa, eikä tarvitse pitää kymmentä kokousta eri tekijöiden kanssa. Verkkosivut, optimointi ja blogi ovat kolminaisuus, jotka toimivat yhdessä, joten olisi hankalaa ottaa ne eri tekijöiltä”

– Janne Kolhonen, toimitusjohtaja, Parmatic

Kiinnostuitko, miten sinunkin yrityksesi löydettävyyttä voisi parantaa?

Tutustu löydettävyys- ja kotisivuratkaisuihimme

Lue seuraavaksi

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista. Jätteenkäsittelypalveluita yrityksille tarjoava Ekokaari […]

Tästä referenssiin

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut. […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024