Sisältö­­­markkinointi­­­­kampanjalla rakennettiin tunnettuutta ja mielikuvaa ja saatiin kasvua myyntiin | Case Nekalan Rauta-Otra

Nekalan Rauta-Otra referenssi

Tampereen Nekalan Rauta-Otra toteutti Iltalehdessä kaksi alueellisesti kohdennettua sisältömarkkinointiartikkelia, jotka Alma Brand Studio tuotti yhteistyössä Rauta-Otran kanssa. Kauppias Mikko Takamäki oli erittäin tyytyväinen niin kampanjan tuloksiin kuin sisällöntuotantoprosessiinkin.

Sisältömarkkinointiartikkelit julkaistiin syksyllä 2020 Iltalehden Asuminen-osiossa. Kampanjat kohdennettiin alueellisesti Pirkanmaan alueelle.

Ensimmäisen artikkelin tavoitteena oli kasvattaa K-Rauta Otra Nekalan tunnettuutta Pirkanmaalla ja rakentaa mielikuvaa ammattitaitoisesta ja pitkän kokemuksen asiakaspalvelusta kodin ja keittiön remontoinnissa. Kohderyhmänä olivat pirkanmaalaiset remontoijat ja keittiön uusimisesta kiinnostuneet.

Lue artikkeli tästä: Harri, 59, on ollut töissä Nekalan Rauta-Otrassa jo 26 vuotta – hänen ja muiden kokeneiden ammattilaisten apu tekee remontoinnista helppoa

Toisessa artikkelissa tavoitteena oli lanseerata uusi älyvalohuone, jossa asiakas pääsee tutustumaan älyvalojen toiminnallisuuksiin ja ihastumaan valojen luomaan tunnelmaan. Kohderyhmänä olivat kodin automaatiosta ja sisustamisesta kiinnostuneet pirkanmaalaiset.

Lue artikkeli tästä: Joko kuulit, että voit saada älyvalaistuksen kotiisi parilla kympillä? Koe Nekalan Rauta-Otran älyvalaisinhuone ja säädä kotisi valaisimet tunnelman mukaan

Kampanjoiden tulokset ja Alma Brand Studion sisällön­tuotanto­prosessi saivat kiitosta kauppias Mikko Takamäeltä:

”Kampanjalla saatiin rakennettua tunnettuutta ja haluttua mielikuvaa, mutta kampanja näytti tuloksensa myös lyhyen aikavälin myynnin kasvun osalta. Kampanjat selvästi huomattiin suuren yleisön keskuudessa. Asiakkaamme myymälässä jopa spontaanisti kommentoivat huomanneensa Iltalehdessä julkaistun artikkelin. Oli myös selvästi huomattavissa uudet asiakkaat, jotka tulivat myymälään älyvaloartikkelin innoittamana.

Olimme erittäin tyytyväisiä paitsi kampanjan tuloksiin, myös artikkelien sisällöntuotantoprosessiin ja erityisesti Alma Brand Studion vastaavan tuottajan Inka Khanjin panostukseen.”

– Mikko Takamäki, kauppias, K-Rauta Otra Nekala

Kiinnostuitko, miten sinäkin voisit kasvattaa tunnettuutta ja saada lisää myyntiä?

Lue lisää sisältömarkkinoinnin keinoista

Lue seuraavaksi

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi verkkosivut ja halusi tehdä brändiään tunnetuksi. Tärkeää oli myös nostaa kiertotalousteemojen näkyvyyttä. Liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista. Jätteenkäsittelypalveluita yrityksille tarjoava Ekokaari […]

Tästä referenssiin

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut. […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2024