Sisältö­­­markkinointi­­­­kampanjalla rakennettiin tunnettuutta ja mielikuvaa ja saatiin kasvua myyntiin | Case Nekalan Rauta-Otra

Nekalan Rauta-Otra referenssi

Tampereen Nekalan Rauta-Otra toteutti Iltalehdessä kaksi alueellisesti kohdennettua sisältömarkkinointiartikkelia, jotka Alma Brand Studio tuotti yhteistyössä Rauta-Otran kanssa. Kauppias Mikko Takamäki oli erittäin tyytyväinen niin kampanjan tuloksiin kuin sisällöntuotantoprosessiinkin.

Sisältömarkkinointiartikkelit julkaistiin syksyllä 2020 Iltalehden Asuminen-osiossa. Kampanjat kohdennettiin alueellisesti Pirkanmaan alueelle.

Ensimmäisen artikkelin tavoitteena oli kasvattaa K-Rauta Otra Nekalan tunnettuutta Pirkanmaalla ja rakentaa mielikuvaa ammattitaitoisesta ja pitkän kokemuksen asiakaspalvelusta kodin ja keittiön remontoinnissa. Kohderyhmänä olivat pirkanmaalaiset remontoijat ja keittiön uusimisesta kiinnostuneet.

Lue artikkeli tästä: Harri, 59, on ollut töissä Nekalan Rauta-Otrassa jo 26 vuotta – hänen ja muiden kokeneiden ammattilaisten apu tekee remontoinnista helppoa

Toisessa artikkelissa tavoitteena oli lanseerata uusi älyvalohuone, jossa asiakas pääsee tutustumaan älyvalojen toiminnallisuuksiin ja ihastumaan valojen luomaan tunnelmaan. Kohderyhmänä olivat kodin automaatiosta ja sisustamisesta kiinnostuneet pirkanmaalaiset.

Lue artikkeli tästä: Joko kuulit, että voit saada älyvalaistuksen kotiisi parilla kympillä? Koe Nekalan Rauta-Otran älyvalaisinhuone ja säädä kotisi valaisimet tunnelman mukaan

Kampanjoiden tulokset ja Alma Brand Studion sisällön­tuotanto­prosessi saivat kiitosta kauppias Mikko Takamäeltä:

”Kampanjalla saatiin rakennettua tunnettuutta ja haluttua mielikuvaa, mutta kampanja näytti tuloksensa myös lyhyen aikavälin myynnin kasvun osalta. Kampanjat selvästi huomattiin suuren yleisön keskuudessa. Asiakkaamme myymälässä jopa spontaanisti kommentoivat huomanneensa Iltalehdessä julkaistun artikkelin. Oli myös selvästi huomattavissa uudet asiakkaat, jotka tulivat myymälään älyvaloartikkelin innoittamana.

Olimme erittäin tyytyväisiä paitsi kampanjan tuloksiin, myös artikkelien sisällöntuotantoprosessiin ja erityisesti Alma Brand Studion vastaavan tuottajan Inka Khanjin panostukseen.”

– Mikko Takamäki, kauppias, K-Rauta Otra Nekala

Kiinnostuitko, miten sinäkin voisit kasvattaa tunnettuutta ja saada lisää myyntiä?

Lue lisää sisältömarkkinoinnin keinoista

Lue seuraavaksi

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti halusivat aktivoida lähialueen ihmiset seuraamaan kauppakeskuksen tarjontaa ja tutustumaan uuteen pysäköintilaitokseen. Alman verkostossa voi kohdentaa kampanjan tietylle alueelle […]

Tästä referenssiin

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari

Kun neljä jäteyhtiötä ja tunnettu some-vaikuttaja löivät hynttyyt yhteen, syntyi sisältömarkkinoinnin kampanja ruuhkavuosiaan eläville pohjoissuomalaisille perheille arjen avuksi. Lue lisää, millainen vaikuttajayhteistyöstä tuli. Käytännönläheisyys ja […]

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2023