Mainonta Alma Businessmedioissa

Kenelle sopii?

Kun haluat tavoittaa päättäjät ja yrittäjät

Alma Businessverkoston mainosratkaisut sopivat erityisesti silloin, kun tavoitteenasi on huomion herättäminen, tunnettuuden lisääminen tai brändimielikuvaan vaikuttaminen bisnesyleisössä ja -mediaympäristössä.​

Esimerkki Alma Business Loistavasta

Mainonta Alma Businessmedioissa – tavoita yrityspäättäjät, vaikuttajat ja vauraat kuluttajat

Saat mainoksellesi näkyvyyttä bisnesyleisössä, johon kuuluu suomalaiset yrityspäättäjät, vaikuttajat ja vauraat kuluttajat. Voit halutessasi kohdentaa mainontaa vielä tarkemmin valitsemallesi yleisölle, kuten vaikka sijoittamisesta kiinnostuneet yrityspäättäjät.

Näyttävillä ja huomiota herättävillä ratkaisuilla kasvatat tunnettuutta, erottaudut ja pysyt kohderyhmäsi mielessä. Voit hyödyntää toiminnallisia ratkaisuja, kuten videota, liikkuvaa kuvaa tai ääntä. Tällä ratkaisulla voit puhutella uusia asiakkaita tai yhteistyökumppaneita valtakunnallisesti tai maakuntakohdennettuna.

Alma Businessmediat tavoittavat valtaosan suomalaisista päättäjistä ja päätöksentekoon osallistuvista heille luontevimmassa mediaympäristössä, ammatillisesti kiinnostavien asioiden ääreltä – töissä ja vapaalla.

Alma Businessverkosto tavoittaa jopa 1 300 000 verkkokävijää viikossa.

Lähde: Kantar Päättäjä Mind 2023

Lue lisää mainonnan kohdentamisen mahdollisuuksista

Alma Business Kattava

Alk. 500 eur

  • Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
  • Läpi Alma Businessverkoston
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Alma Business Aitio

Alk. 500 eur

  • Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
  • Kohdentaminen mahdollista kontekstin tai datan mukaan
  • Läpi Alma Businessverkoston
  • Näyttävä mainosratkaisu, toteutamme Alma Visuals -työkalun avulla
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Alma Business Loistava

Alk. 500 eur

  • Iso, näyttävä mainospinta
  • Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
  • Kohdentaminen mahdollista kontekstin tai datan mukaan
  • Läpi Alma Businessverkoston
  • Näyttävä mainosratkaisu, toteutamme Alma Visuals -työkalun avulla
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Haluatko tavoittaa päättäjäyleisön?

Näkyvyydellä Alman Businessmedioissa tavoitat suomalaisen päättäjäyleisön. Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut kattavasta tarjonnastamme.

Usein kysytyt kysymykset

Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.

Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!

Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.

Siirry artikkeliin: Kohdentaminen on digimainonnan A ja O

Bannerimainonnalle kannattaa ensin määritellä tavoite ja kohderyhmä. Jo nämä asiat määrittävät pitkälti, miten ja ketä bannerin pitäisi puhutella. Lisäksi hyvä kehote aktivoi klikkaamaan!

  1. Hyvä bannerimainos huomataan ja se tukee tavoitteitasi.
  2. Hyvä bannerimainos on kaupallisesti toimiva ja saa aikaan tuloksia.
  3. Bannerin viesti tukee tavoitetta ja ohjaa toimintaan.
  4. Banneri on visuaalisesti selkeä ja vastaa brändiä.
  5. Banneri on teknisesti toimiva.

Lisää hyvän bannerimainoksen ominaisuuksista löydät ladattavasta oppaastamme.

Siirry artikkeliin: Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Lataa opas (pdf): Millainen on hyvä bannerimainos?

Hyvä, että olet kiinnostunut hakukonelöydettävyydestä, se on yksi tärkeimpiä verkkosivun ominaisuuksia.

Hyvän löydettävyyden varmistat oikeilla sisällöillä ja kotisivujen laadukkaalla teknisellä toteutuksella. Lisäksi hakukonemarkkinoinnilla voit parantaa yrityksesi löydettävyyttä joko optimoimalla verkkosivujesi sisältöä (SEO), mikä parantaa löydettävyyttä orgaanisissa eli luonnollisissa hakutuloksissa tai ostamalla hakukoneista mainospaikkoja (SEM).

Ota yhteyttä niin laitetaan löydettävyysasiat kuntoon!

Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbanneritvideot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!

Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.

Jutellaanko lisää mainosratkaisuista? Varaa vartin virtuaalinen kahvitauko

Ota yhteyttä

Copyright © 2024