Huippusuosittu Kyberrosvot-podcast niittää kansainvälistä menestystä
Alma Brand Studion tuottama TiVin ja DNA:n Kyberrosvot-podcast on voittanut pronssia kansainvälisessä sisältömarkkinoinnin kilpailussa Content Marketing Awardsissa. Palkinto tuli parhaan yrityspodcastin sarjassa (Best Use of Branded Podcast).
Kyberrosvot kertoo kansainvälisesti tunnetuista kyberrikostapauksista. Henkeä salpaavan true crime -rikostarinan jälkeen Suomen eturivin tieturva-asiantuntijat keskustelevat siitä, mitä rikoksista on opittu ja kuinka yritykset voivat vastaaviin tilanteisiin varautua. Podcast-sarjan juontaa Peter Nyman ja jaksojen vakiovieraana on DNA:n tietoturvaliiketoiminnan päällikkö Juho Saarinen.
- Laadukas ja kiinnostava sisältö on aina palkitsevaa tehdä, ja välillä hyvien tulosten lisäksi tulee palkintoja myös alan kansainvälisiltä raadeilta. Mottomme kuuluukin: ”Teemme yrityksesi tarinasta menestystarinan”, sanoo Alman sisältömarkkinointijohtaja ja Alma Brand Studion vetäjä Hanna Repo.
Kansainvälisesti arvostettuun sisältömarkkinoinnin kilpailuun tuli töitä yli 30 maasta. Kyberrosvot pääsi voittajaehdokkaaksi myös Parhaan b2b-kampanjan sarjassa, mutta ei siinä yltänyt mitalisijalle.
Katso alta case-video Kyberrosvojen tuotannosta ja laita podcast kuunteluun:
Alma Brand Studio suunnittelee, konseptoi ja tuottaa sisältömarkkinoinnin kokonaisuuksia yrityksille. Erityinen kilpailuvaltti ovat Kauppalehteen, Iltalehteen ja muihin Alman medioihin ja markkinapaikoille suunnitellut natiivimainonnan sisällöt. Lisäksi Alma Brand Studio suunnittelee ja tuottaa yrityksille videoita ja podcast-sarjoja.
Alma Brand Studio on osa Alma Mediaratkaisuja.