Alma Brand Studiosta saat kansainvälisen tason sisältöosaamista

Kansainvälisessä markkinoinnin kilpailussa menestynyt Alma Brand Studio tekee asiakkaidensa tarinoista menestystarinoita intohimolla ja ammattitaidolla. Lue, miten huipputiimi voi auttaa sinun yritystäsi.

Alma Median oma sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan yksikkö voitti pronssia Vuoden toimisto -sarjassa kansainvälisessä natiivimainonnan kilpailussa. Native Advertising Instituten järjestämän arvostetun Native Advertising Awards 2022 -kilpailun palkinnot jaettiin maaliskuun alussa. Alma Brand Studio palkittiin mitalisijalla kategoriassa Native Advertising Agency/ Studio of the year.

Alma Brand Studion vetäjä, sisältömarkkinointijohtaja Hanna Repo on tunnustuksesta iloinen, muttei yllättynyt luotsaamansa luovan toimiston menestyksestä.

– Olemme kehittäneet toimintaamme ja palveluamme asiakkaidemme parhaaksi  määrätietoisesti jo vuosien ajan. Olemme luoneet useita innovatiivisia menestyskonsepteja, kuten kansainvälisesti palkitun Tunti livenä mediassa -livestriimin ja myyntiä takuulla tuovan Testiryhmä -konseptin. Olemme laajentaneet artikkeleista podcast- ja videosisältöihin, luoneet älyartikkeleita ja kokeilleet virtuaalitilaa, ja näin inspiroineet yritysten markkinoinnin tekemistä ja koko toimialaa, Repo kertoo.

Native Adveritsing Instituten tehtävänä on natiivimainonnan kehittäminen ja edistäminen. Natiivimainonnalla tarkoitetaan markkinointiviestintää, jonka sisältö sopii journalistiseen mediaympäristöön, jossa se julkaistaan. Alma Brand Studio tarjoaa natiivimainonnan lisäksi monipuolisesti erilaisia sisältömarkkinoinnin ratkaisuja.

Alma Brand Studiossa työskentelee 18 luovaa sisältömarkkinoinnin ammattilaista suunnittelemassa ja toteuttamassa kaupallisen yhteistyön sisältöjä. Artikkeleilla, podcasteilla ja videoilla tuotetaan mediayleisölle merkityksellistä ja hyödyllistä sisältöä yhteistyössä yritysten kanssa.

– Vaikka Alma Brand Studio on kansainvälisessä mittakaavassa pieni toimisto, töiden vaikutukset ovat suuret niin asiakkaille ja yritysten liiketoiminnalle kuin mediayleisölle, lukijoille, katsojille ja kuulijoille. Lisäksi koronan aikana sisältömarkkinoinnin merkitys kasvoi entisestään, kun yritykset eivät voineet tavata asiakkaitaan ja tapahtumatkin digitalisoitiin, kertoo Repo.

2021 Alma Brand Studioon perustettiin video- ja designtiimit vahvistamaan asiakasyrityksille tarjottavaa palveluvalikoimaa. Luovan tuotannon myynti kasvoi viime vuonna yli 30 prosenttia.

Alma Brand Studio suunnittelee ja toteuttaa sisältömarkkinoinnin strategioita ja konsepteja, mediaympäristöön sopivien sisältöjen suunnittelua ja tuotantoa eri kanaviin ja julkaisualustoille. Alma Median omat mediat tarjoavat Alma Brand Studiolle ainutlaatuisen näköalapaikan suomalaisia kiinnostaviin ilmiöihin ja sisältöihin.  Se on luovan, journalistisen sisältömarkkinoinnin menestyksen salaisuus.

– Suunnittelussamme ja luovassa tuotannossamme yhdistyvät journalistinen näkemyksellisyys ja datan ja analytiikan tarjoamat faktat. 

Alma Brand Studio tuottaa asiakkailleen muun muassa natiiviartikkeleita, älyartikkeleita, videoita, podcast-sarjoja, graafista suunnittelua, reality-sarjoja ja somepostauksia.

Jos haluat tarinastasi menestystarinan, ota yhteyttä jo tänään!

Alma Brand Studio on osa Alma Mediaratkaisuja.


Lisätiedot:

Hanna Repo, 050 355 0908, hanna.repo@almamedia.fi

Native Advertising parhaimmiston listaus: https://www.nativeadvertisinginstitute.com/awards/2022-shortlist/

Alma Brand Studio https://www.almamedia.fi/brandstudio