Sallitko sijaintitiedon käytön?
Alma Media voi tarjota sijaintiisi perustuen kohdennettua sisältöä, mainontaa ja säätietoja. Sijaintitiedot voidaan yhdistää palveluiden käytöstä kerättyihin tietoihin.
Alman mediat tavoittavat noin 80 % suomalaisista viikoittain. Verkossa käyttäjät muodostavat verkoston, jonka avulla mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.
Alma tarjoaa mainostajalle uudistuvia mahdollisuuksia markkinointiin. Suunnittelemme, tuotamme ja julkaisemme sisältömarkkinoinnin monia muotoja painettuihin ja digitaalisiin kanaviin. Tuemme luovia toimistoja ja markkinointiosastoja vaikuttavien rich media -ratkaisujen rakentamisessa. Tarjoamme videomainonnalle nopeaa ja kustannustehokasta tuotantoa ja useita eri julkaisualustoja.
Alman medioihin ja palveluihin voi mainontaa ostaa ohjelmallisesti, tai suoraan Automated Guaranteed -markkinapaikan kautta. Asiantuntevat mediamyyjämme palvelevat kaikissa asioissa, auttavat oikean kohderyhmän ja kanavien valinnassa sekä neuvovat ostotavoissa.
Lähde: TNS Mind 2018, Kantar TNS Oy
Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.
Mikä yhdistää ihmisiä työpaikalla, bussipysäkillä, kahvilassa ja kohtisohvalla? Kännykkä toisessa kädessä tietysti.
Suomalaisyritykset saisivat sisältömarkkinoinnista enemmän irti, kun työtä tehtäisiin aiempaa rohkeammin ja pitkäjänteisemmin.
Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii yritykseltä konkreettisia tekoja. Monessa yrityksessä kaivataan lisää resursseja asiakaskeskeisyyden toteuttamiseen.
Alma Media palkitsee kauden parhaat digikampanjat neljä kertaa vuodessa. Kevätkauden voiton veivät Fluent Progress RT Oy, Helsingin Golfklubi ja SOK ABC. Onneksi olkoon!
Alma ja Superskillsin yhteistyö nopeuttaa ja tehostaa yhteyksien luomista markkinointiammattilaisten ja markkinointipalveluja tarjoavien toimistojen välillä.
Luova työ vaatii aikaa, stressinsietokykyä ja rohkeutta. Asiantuntijat kertovat, kuinka saat luovuuden kukkimaan.
Alma Media tuottaa mainostajan avuksi tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Mainonnan suunnittelutyökalujen perustan muodostavat TNS Mind Päättäjä, TNS Atlas ja Kansallinen Mediatutkimus (KMT), joiden avulla päästään kiinni eri medioiden yleisömääriin, erilaisten kohderyhmien käyttäytymiseen sekä suhtautumiseen niin B2B- kuin B2C-mainostajiin. Alma Mediassa tehdään lisäksi useita erilaisia mittauksia, jotka tukevat mainostajaa pääsemään tavoitteisiinsa.
Alma Mediaratkaisut julkaisee ajankohtaisia markkinaan ja mediaan liittyviä uutisia uutiskirjeiden muodossa.
Löydät viimeisimmät uutiskirjeet täältä.
Mediamainonnan kenttä monipuolistuu jatkuvasti, kun teknologiat kehittyvät ja sen myötä myös mainonnan mitattavuus sekä optimointimahdollisuudet paranevat. Keskeisimpiä termejä mainostajan tueksi on koottu lyhyeksi sanastoksi alle.